BamBam Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 In Engeland is echt een opa van 29. Mooi op tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Mijlpaaltje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Zo, ik ga zo es proberen lekker te slapen. Heb vanmiddag een iets te lang middagdutje gedaan(bijna 2,5 uur, hihi) dus als ik nu niet zo goed slaap weet ik waar het van komt. Maar oh, wat heb ik heerlijk geslapen vanmiddag, mmmmmmmmm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Dat je die niet snapte Pippi, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 @BamBam,Ik krijg ook altijd de kriebels van Amerika. @Pippi,Een mijlpaal bereiken: een doel bereiken. Dat kan hier zijn 1 dag droog of 24 maanden of meer en alles daartussen in.Nou welterusten dan maar BB. Gewoon verder gaan waar je vanmiddag was gebleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Ja volgens mij is Blacky inderdaad voor een week weg dus zal ze vrijdag ofzo weer ergens landen.Lunalee, de angst voor de angst houd het drinken in stand.. maar als je het "nuchter" bekijkt wat is er dan zo eng aan 1 avond niet drinken? Probeer het gewoon morgen eens, haal lekkere dingen voor jezelf in huis, sapjes, knabbeltjes, gewoon wat je lekker vind en ga eens onderzoeken wat er allemaal met je gebeurd, schrijf het op, kom hier als de gremlins of de emoties je overvallen en dan gooien we ze er samen weer uit of geven ze een plek. Je bent het waard om het avontuur aan te gaan wat niet drinken heet! Het is een ontdekkingsreis waar je nieuwe kanten van jezelf gaat ontdekken, je eigen kracht gaat leren kennen.. je gaat een nieuwe Lunalee leren kennen!! Gewoon doen! dat is de enige manier om deze ontdekkingsreis te beginnen! Refusal kan het patroon ook doorbreken en maakt het wat makkelijker als je iemand bent die steeds 'savonds alsnog voor de bijl gaat.Doen he, ik gun het je zo!!Houtje ik heb (sorry daarvoor) weer smakelijk gelachen om je verhaal, dat was weer ouderwets!! zo ken ik je weer!! Jij hebt je voorjaarsschoonmaak in ieder geval vast gehad! en zo hep ieder nadeel toch weer se voordeel! Ik hoop wel voor je dat het morgen allemaal weer wat rustiger wordt.Ik moet even wennen, ga morgen smiddags werken ipv sochtends en dat voelt raar... mag ik uitslapen.. en toch werken... Ben benieuwd hoe dat bevalt! en of ik dan minder moe ben op mijn befaamde donderdagavond. En zo probeer je maar weer eens wat! Vrijdag heb ik een feestje met dezelfde mensen (collega's) waar ik vorige keer zo onderuit gegaan ben. DIt keer ga ik het droog houden, dus dat wordt ook weer een ontdekkingsreis!en nu opslomen en naar bed want ben moe van het hardlopen en werken!trusten allemaal!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Tapas,Topie. En dat gaat je gewoon lukken morgen en vrijdag.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Hè Corinne, ik vind het zo gezellig dat je d'r weer bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Spud, gaat-ie goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Tolie,fijn dat je mijn gezelschap hier op prijs stelt. Wederkerig.Spud,Nu je gestopt bent zit je met een gat. Dat gat probeer je te vullen.Dat gevoel is herkenbaar. De laatste periode van mijn drinken dronk ik al dik tegen mijn zin en nog geen beetje ook.Dat is omdat je die rotalcohol nodig hebt. Als je eenmaal ontgift bent wordt het minder, maar dat gat blijft nog een tijdje. Kwestie om dat met iets anders op te vullen. Dat kan zijn hier aan het forum deelnemen, een flinke wandeling gaan maken. Ik ging geregeld in mijn bed liggen. Veilige en warme plek. Aktie ondernemen, wat voor bezigheid dan ook. Gewoon jezelf bezighouden. Na een tijdje wordt dat minder en krijg je meer vat op jezelf, zodat je zelfs dat gevoel kunt voorkomen.Ik geloof dat het Houtje is die dat een keer beschreven heeft. Staat ergens tussen de Tips als ik me niet vergis.Maar alles bijmekaar is het een heerlijke gewaarwording dat je niet hoeft te drinken.Ik zie dat het kwart voor een is. Was niet van plan zolang op te blijven. Ik vergeet hier altijd de tijd.Daar zal ik eens aktie op moeten nemen. Misschien gewoon vanaf morgen een wekker zetten?Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Goed zo Spud, iedere droge dag is weer een gewonnen dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 He maar, Spud, je hebt er waarempel al 14 dagen opzitten. He, dat is een bos :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: waard. Koop jezelf een leuk dingetje als beloning. Dat heb je echt verdiend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Hee Spud, Freggles zijn idd niet voor de poes, ze doen niks onder voor Gremlins: ze laten je net zo hard denken dat je wel wil drinken terwijl je het niet wil. De mijne hebben me zonet al 2 schaaltjes pinda's, een halve zak toffees en een halve zak drop laten opvreten in een uur. So be it. Maar we gaan NIET zuipen. Stel je voor hoe je je voelt als je er 1 gedronken hebt: je wil er nog 1. En dan ben je aangeschoten, same old same old. Serieus: overschat dat gevoel niet, want het is al lang niet spannend meer en het krijgt niet meer de vrije hand in je hoofd, omdat je er nu zo mee bezig bent. En morgen word je wakker met een dubbele kater: gezopen zonder meerwaarde, en dan nog belabberd ook! Dus hup naar de Fregglegrot met die Freggle!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Corinne, je hebt morgen vrij dus het valt toch nog mee voor jou deze tijd:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Spud: (P)MS en beginnend ADB zijn zuigt!!!Weltrust, ook voor Corinne en Marion Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Benthe, je was vandaag zo weinig aanwezig. Het gaat toch wel goed met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Kaia, jij ook lekker slapen. Ik kruip ook zo mijn nestje in, nog ff een peukje roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 Welterusten allemaal, die nog op zijn.En alle kanjers die het vandaag droog hebben gehouden een:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 29 november 2007 Rapport Share Geplaatst 29 november 2007 Slaap lekker, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden