Spring naar bijdragen

woensdag 28 november

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Mick,
Moet fantastisch voelen.

@Marieke,
Lief van je vriendin. Sterkte morgen.

@Safi,
:)

@Anna,

@Marion,
Goed.

@RJB,
Als je daar over een internetverbinding kun beschikken: hier mijn groet en een portie sterkte.

@Gem,
Na morgen weer vrij, prettig vooruitzicht.
'Ik kuis mijn schup af'' betekent idd 'ik ben riebedebie', maar is meer negatief. Allee, bij ons thuis dan.
Mijn dip is stukken minder en mijn migraine van gisteren helemaal weg. Gaat dus wel goed. Ook voor mij morgen laatste dag van de week. Ik hoef gelukkig niet met tegenzin te gaan. Ik hoop dat jij ook zo een goede werkkring kunt vinden.

@Ziza,
Hoi.
Meneer komt ons hier even lekker maken en dan gaat ie weg. Wens je vast een fijne reis en verblijf.

@Marion,
Als mijn voeten stinken en ik niet in de gelegenheid ben ze even een lekker voetbadje te geven en schone sokken aan te trekken, maar wel over deo beschik, dan spuit ik die er vrolijk in ruime mate op. Stank met stank bestrijden noem ik dat dan maar.
Liftmonteur vast in lift. Mooie titel voor een kluchtverhaal.

@Lunalee,
Kom lekker hier naartoe en zorg er voor niets in huis te hebben. Ik ken het gevoel dat jij hebt maar al te goed. De eerste twee drie dagen moet je het nog zonder Refusal doen, voordat je die kunt gaan innemen, maar dan valt er echt een grote druk van je af. Vanaf dat moment is de keuze duidelijk: geen alcohol of je wordt ziek. Het is mijn favoriete pil.

@Pippi,
:rose:

@Tolie,

@Houtje,
Jij hebt snel een (loodzwaar) boutje. Voordeel is dat je niet zo hard hoeft te duwen.

@Mathilde,
Met jou alles goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goeie avond allemaal,
Ik snap nu het "gremlingevoel" waar hier nog al eens over geschreven wordt.
Was gister in maastricht aan het werk toen ik de melding kreeg dat een collega in het noorden ziek geworden was. Er moesten nog drie klusjes in regio enschede die dag geklaard worden.
Dus maar op pad. Op de reis terug 's avonds nog een uurtje in de file staan dus had ik behoorlijk wat tijd in de auto vertoefd. Hoe dichter ik in de buurt van thuis kwam, hoe meer de gedachte door m'n hoofd speelde van "straks ff naar de fritesboer, een paar blikken koud bier halen, en dan lekker op de bank uitgezakt nog even zappen en dan naar bedje" Eenmaal thuis nog steeds die twijfel van zallikwelofzallikniet. Maar alsof op automatische piloot stap ik de auto uit de hoek om en naar de fritesboer. Binnem nog steeds die twijfel, heb toen een frietje gekocht, thuis weggegooit ( Eet zelden friet ) maar geduoched en naar bedje........pfffffffffffffffff scheelde weinig.
Maar voelde wel goed vanmorgen!

Oh niet te vergeten Houtje van harte!!!!!!!!!!!!!!!!!! Groetjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Safi,
Goed en manlief zei vanavond dat het me jaren jonger maakt. He, he, leuk om te horen.

@KarelK,
Goed gedaan. He, ik had dat frietje wel gelust. 35 dagen is niet mis. Je mag jezelf wel eens verwennen me een leuk cadeautje.

@Marion,
Ik ga zelfs fluitend naar mijn werk. Kom altijd veel te vroeg aan.
Tja, 10 minuten thuis zien vol te maken of alvast vertrekken. Dan kies ik voor het laatste.
Ben meestal ook niet op tijd weg. Heeft niet alleen te maken met dat ik het naar zin heb, ook met het feit dat ik geen vervoermiddel nodig heb en het maar een kwartier lopen is.

@Gem,
Ik gebruik weleens azijn na het het haren wassen als ik veel last heb van huidirritatie. Daarna spoel ik dat goed uit en stink ik uren in de wind. Met een sloot lotion erover riekt dat dan weer lekker.

@Mathilde,
Had Houtje een vermaning nodig van je? Heb ik dus wat gemist. Vertel eens.

@Delta,
Als we klein zijn willen we snel groot worden en als we groot zijn, dat willen we er graag vele jaren aftrekken.
Ook nooit tevreden.

@Tolie,

Zij die gaan slapen wens ik een hele goede nachtrust met mooie dromen toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Stientje, hoe gaat het met je?

Blacky zou een week wegblijven toch?

Ziza, geen dingen doen daar in the US of A die er 'verdacht' uitzien he, zoals iets terroristisch achtig ofzo.
Ze zijn daar(according to my humble opion) knettergek:wacko:
Fijne vakantie, take care.

Iedereen die een paaltje heeft bereikt, gefeliciflapsteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...