Trees Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Safi, volgens mij zou RJB het heel fijn vinden als je langsgaat! Er sprak zo'n eenzaamheid uit zijn laatste berichtjes! Misschien de kliniek of instantie bellen om te overleggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 en jij hebt een stomme pet op hahahaha .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Marieke dat wordt dan met je mooie tanden een big smile:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Lunalee, de eerste avond is het moeilijkste. Echt, daarna gaat het per dag beter, bij mij dan tenminste. Nú lijkt een avonds hééél erg lang, maar probeer het toch maar!En anders, hop, morgen refusal vragen, en beginnen ermee!Succes, aanmoediging heb je genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Pippi, ik kan me goed voorstellen hoe je je nu voelt.Ik zou ook niet bellen als er niet iemand kwam, daar ben ik veel te str@nteigenwijs voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Je hebt wel een mooi gebit Ziza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 ja koffers inpakken... morgen naar Los Angeles.. jippie !!!!!!!!!!!!!twee weken lang relaxen en lol maken .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 hahahaha ik dacht dat dat icoontje er anders uit zou zien hahahaha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 die lijkt er meer op !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Oh Lekker . geniet er maar lekker van. Je hebt het dubbel en dwars verdiend Ziza. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Thanks Sneeuwwitje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Veel plezier Ziza... en lekker veel kopen he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 hihi, zie nu pas dat icoontje. Ik dacht dat je jouw icoontje bedoelde, maar je bedoelt de emotions.Ja, je kunt ook nog te....helder zijn:wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Dank je Mick.... ik ga vooral kleren kopen... voor de rest eigenlijk niets... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mick Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Ja sneeuwwitje, ik denk dat relaxen en lol trappen helemaaaaaaal niet leuk is nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Vanmiddag kwam hier de liftmonteur in het gebouw voor de liftcontrôle.Toen ik even het dorp inging hoorde ik iemand roepen op de gang, meneer....meneer....Ik riep hallo, toen riep hij mevrouw ik zit vast kunt u even komen.Wat bleek, zat de liftmonteur vast, toen heeft mijn man hem moeten bevrijden. LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 hahahaha... ga maar eens met Ziza en zijn maatjes mee dan kun je een demonstratie lol maken en gek doen zien zonder alcohol en drugs... ik heb de afgelopen twee jaar nog nooit zoveel gelachen als de 14 jaar daarvoor.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Goed de dag is naar de avond gedraaid. Ik heb het droog gehouden, geen JWW en ook geen tranen, maar mijn ogen prikken wel van de lotion.Vriendin Mathilde gaat morgen om 7 uur bellen tot ze douche-geluiden hoort want Dochter moet het spul uitwassen, creme, en uitkammen drogen en vlechten. Wel een uur werk nog.Mijn nieuwe strijkijzer is geweldig, wel redelijk zwaar, maar goed sturen dan gaat het vanzelf Ik wil best nog strijkwerk doen maar je moet het wel halen en brengen :$ dan gaat het zeker over hè.Groeten en welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 Mick, als je nuchter LOL wilt trappen, dan heb je altijd nog droge humor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 ok.. ik ga mijn koffers inpakken.. Take care everyone... may God bless you and keep you in joy and peace...I love my life !!Love and peaceZiza Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 28 november 2007 Rapport Share Geplaatst 28 november 2007 hahahah die is echt droog sneeuwwitje .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden