Spring naar bijdragen

vrijdag 30 november

BamBam

Aanbevolen berichten

Drop! Speculaasbrokken gedoopt in blanke vla met stukjes chocola! Mokka-ijs! Augurken! Pizza's druipend van gesmolten kaas met kappertjes en ansjovis. Oude zweetkaas in een sausje van hellmans-mayonaise. En vooral veel drop! Nee ik ben niet zwanger, hoop ik, dat zou er nog bij moeten komen, maar ik heb verschrikkelijk de vreethonger. Gelukkig snellen wij nu over mijn geboortegrond (waar de blanke top der duinen) dus moet ik me uit eerbied wel even inhouden.

Goed van je, Karinne, dat je paarden van de slacht hebt gered. Mijn zus heeft ook al twee van die minipaardjes geadopteerd, wat een schatjes zijn dat. Vooral als ze op je tenen gaan staan wanneer je ze uitlaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, zo klein zijn ze echt Karinne, maar eigenwijs als wat. Trouwens, ik heb altijd al een ezeltje gewild. Ik hou van eigenwijze types. Dieren en mensen!
Vroeger heb ik leren paardrijden op zo'n Zeeuwse Knol. Daartoe moest ik bijna in spagaat, maar wat een lieverd was dat. En ze heette nog Bella ook. Dan zei die boer: huuu, Bella, als ze er met me vandoor wilde gaan. En de grond dreunde, de kluiten vlogen op. Gelukkige tijden.
Voel jij je nooit gelukkig, ondanks alles, als je met je beesten bezig bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@KarelK,
Hallo, wat een domme gremlin. Als het goed is, is er in een auto geen drank te vinden.
Je zou een lekker stukje muziek kunnen opzetten. Niet te hard, bv. een van de Nocturnes van Chopin.

@Benthe,
Tuurlijk verlang ik nog wel eens naar mijn Vlaanderenland, maar ja, eigenlijk is dat meer een verlangen naar mijn jeugd. Ook in mijn geboorteland is veel veranderd. 't Is hier best goed toeven in Dordrecht, ik hoef niet zonodig terug naar Antwerpen. Om te wonen dan, tenminste. Ik ga er nog wel graag naartoe, want mijn ouders enzo wonen er.

@Delta,
Ik heb van de rit genoten. Ik stap uit in de buurt van Dordt en dan ga ik wel lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Karinneke,
Wij doen het hier met twee poezen. Ook gezellig.

Dit is mijn 5555ste bericht op dit forum, een gemiddeld aantal van 20,88 berichten per dag.
Zou ik het soms nodig hebben (gehad)? En dan te weten dat ik een hele week niet geschreven heb.
Dat gemiddelde zakt nog steeds trouwens. Eens zat ik bijna aan een gemiddelde van 30 per dag.
Echt de moeite niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Karinneke,
Die twee die we nu al ruim een jaar hebben, zijn ook heel lief. Die hebben zelfs nog niet gekrabd, wel zijn ze ondeugend en hangen ze nog wel eens in gordijn of vitrage. Het zijn echter geen schootkatten.

@Spud,
Heeft je kat suikerziekte?
Kind heeft gelijk, toch. Vandalisme is wanneer je willens en wetens iets van iemand anders kapotmaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

The sun comes out tomorrow,
Oh you got to hang on till tomorrow, come what may
Tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow,
You're only a day away

Vandaag vond ik eigenlijk ook wel goed.

Mijn "best thing" vandaag was, met een paar andere dingen, dat ik een kaart in de bus kreeg van mijn kleine nichtje, zelf getekend.
Wat was jullie beste ding?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je wat mijn zoon een paar uur geleden zei, toen hij op teletekst het bericht las dat Bruce Springsteen zijn concert vanavond had afgelast wegens zijn verkoudheid en dat daarbij vermeld stond dat hij morgen wel optreedt?
Zeker te veel gedronken gisteren en zit nu met een fikse kater.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...