Spring naar bijdragen

vrijdag 30 november

BamBam

Aanbevolen berichten

Hoi Safi,

Ik zit te denken om ook te gaan op 19 januari, het lijkt me leuk (maar ook doodeng) jullie eens te ontmoeten! Ben nog denkende, maar als ik ga kun je zeker met me mee (vanaf Lwdn of H'veen). Sterker nog, ik zou het een hele eer vinden :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 225
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo Saf, dat is me een mooie. En best een moeilijke ook. Maar wel passend. Viel met boze gedachten in slaap gisteravond. Boos op iemand maar ja, dat zegt ook altijd iets over mezelf nietwaar. Eigen keuzes, eigen verantwoordelijkhied en niet afhankelijk zijn van anderen.
Niet wilen ontvangen wat ik zelf (nog) niet altijd kan geven. Pfffffff, een hele klus. Maar dat geeft niet, vandaag een nieuwe dag. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Verstand komt met de jaren, zegt mn moeder altijd. Zou ze dan toch weer es gelijk hebben?

Vandaag ga ik mijzelf geven, wat ik tot nu toe wilde dat anderen mij gaven.

Heb een fijne dag allemaal. Ik ga in actie komen.

Alleen vandaag drink ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, van harte met je 8 maanden :present: !!!!
Ik stap in Rotterdam graag op de feesttrein, wat leuk dat die nu eens ter ere van jou is. Ben je nu zelf de machinist? Dan krijg je van mij nog een pluim op je hoed, want ik wil wel een feestelijke machinist.

Karinneke (en anderen die ongeveer hetzelfde zeiden), jammer dat het vaak zo gevoeld wordt. Ik bedoel, dat je zelf denkt dat je zeurt. Of dat je het idee krijgt dat anderen denken dat je zeurt. En dat je je daardoor alleen voelt en het gevoel krijgt dat je je verhaal nergens kwijt kan.
Deel een van het verhaal is, dat ik door dit forum heel erg heb geleerd om ook mijn nare verhalen aan anderen te vertellen. Niet alleen de leuke dingen, zoals ik vroeger steeds deed. Dit is een heel waardevolle ontdekking geweest, waarvoor ik jullie allen dank wil zeggen. Hoeeiii, wat klinkt dat plechtig.
Deel twee is, dat ik soms vind dat anderen zeuren. Jawel, echt waar. Maar dan alleen, als ik op den duur de indruk krijg dat ze wel hun nare dingen kwijt willen, maar er niets aan doen om het te verbeteren.
Als een vriendin mij jaar in jaar uit vertelt hoe akelig ze haar huwelijk vindt en hoe slecht haar man haar begrijpt maar ze doet er niets aan om de situatie voor zichzelf te verbeteren, ja, dan raak ik mijn geduld kwijt.
Mensen die vechten en daarbij hun gezonde agressie, boosheid, teleurstelling, verdriet of noem maar op, durven tonen, kunnen nooit zeuren zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Benthe,

Dat was raak geformuleerd. Ga ik nog even over nadenken.
Het heeft natuurlijk ook alles met de vicieuze cirkel te maken, en het niet echt durven (onder)kennen van je eigen ingesleten gedragspatronen. Moeilijk om te doorbreken.

:huh:

* verkeerde emotion gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedevrijdag;-)

Delta 8 maanden, proficiat !!! :musicnote::moon::sun::)

*Karinneke: wat een heftige periode heb jij (gehad, hoop ik!), niet verwonderlijk dat je even terug gevallen bent, maar waar het om gaat is dat je nu weer bent opgestaan, en dat vind ik megasterk van je, want eenmaal op de grond ligt het zo voor de hand om daar nog even te blijven liggen.....en ik herken het overgevoelige maar al te goed, je wil gewoon even aandacht, een figuurlijke warme douche, een paar uitgestoken armen die tegen jou zeggen: kom maar even hier meisje, ik ben er voor je, vertel het allemaal maar, dan sluit ik jou in mijn armen. Nou Karinneke, mijn armen stellen niet zoveel voor maar spreekwoordelijk sluit ik je er graag in als ik aanwezig ben, en ik weet zeker dat geldt voor velen hier, ook al zijn er momenten waarop dat te weinig gebeurt net als je het even nodig hebt, maar dat moeten we nooit persoonlijk opvatten! :present::sun:

*An: ook letterlijk is het nu heel moeilijk om het zonlicht te blijven zien, maar toch heb jij weer een piepklein straaltje gevonden, moge dat vooral ook schijnen op deze moeilijkste dagen van de week! :rose:

*Bambam: boos gaan slapen omdat je niets wil ontvangen wat je zelf (nog) niet kan geven...hm, dat gaat vast niet over Porsches of Ferraries;-)

*Gem: héél véél plezier vanavond bij Bruce, moge jouw dakje niet weten wat haar overkomt, zo hard ga je d'r uit ;-)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemoggel,. of nee, het is al millag! Net op tijd om in Amsterdam de trein te kunnen pakken voor een fijne lunch,
Delta van harte met 8 maanden en Houtje ook nog met haar jubileum van gisteren. Wat een grauw weer zeg!! Begon vanmorgen droog met hardlopen en net toen ik aardig begon te zweten ging het miezeren, is dan ook wel weer aangenaam eigenlijk.
Benthe het is precies zoals jij zegt... zeuren mag altijd maar niet bereid zijn iets te veranderen kan gaan irriteren op een gegeven moment. En negatieve dingen mag je ook op het forum schrijven want het leven is niet altijd rozengeur en maneschijn.. zou trouwens ook erg saai zijn.
Karinneke, je gaat weer hard, nieuwe relatie schreef je? En wat een gedoe met je paardjes? Voorlopig maar weer met een hekje ertussen dus! en houd het droog!!
Kaia wat heb je weer voor iedereen een fijne opsteker. En hoe is het met jou??

Hier niet veel bijzonders, uitgeslapen, saggerijnig, hardlopen, ietsje minder saggerijnig en nu aan het bedenken wat ik vandaag ga doen, fotoboek afmaken? huis afmaken? Ikea? surprise maken? Ik heb mijn schoonzusje getrokken en die wilde met een geintje een bjorn borg onderbroek want dat schijnt helemaal in te zijn tegenwoordig.
Dus zoek ik een oude damesdirectoire (wie weet bij de Zeeman ofzo) en ga ik daar een brede elastieke band opzetten met bjornborg erop.. maar dan moet ik dus wel eerst de regen in.. bleeh..... dus dan maar eerst aan dat fotoboek verder gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele goede middag,

Delta, gefeliciteerd met 8 mnd ADB! :present::D:present::):present::D:present:
Knap hoor, op naar een heel jaar.

An, laat je lekker verwennen bij de kapper. Ook een paar jaar jonger ;)

Gem, heerlijk avondje voor de boeg, genieten dus!

Spud, dank je voor de moeite die je gedaan hebt. :present:

Alle mensen met sombere gedachten, het hoort er kennelijk een beetje bij als je ADB wil zijn, worden.
Zelf heb ik er ook af en toe :wacko: last van en zit mijn dagelijkse leventje behoorlijk in de weg.
Hierdoor ga ik me ook aan mijzelf ergeren, gewoon om dat ik dan de controle kwijt raak en daar kan ik niet tegen.
Wel heb ik inmiddels geleerd mij zelf niet anders voor te doen als ik mij voel. En het voelt veel beter, ik uit mij meer naar anderen toe ook als ik niet lekker in mijn vel zit.
En als het hen niet bevalt is dat jammer. Open en eerlijk zijn voelt voor mijzelf veel beter.
Maar wat mij ook nu opvalt is dat ik deze sombere dagen weer snel vergeet, mijn goede dagen overheersen :D
En daar doe ik het tenslotte voor, het niet drinken van alco!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had ooit eens een echtgenoot die kalvin klein-onderbroeken wenste. Nu sprak hij dit uit als kalvin klien in plaats van klaain. Dus ik naar een verschrikkelijk dure onderbroekenzaak speciaal voor mannen en ik vraag aan die snoezige verkoper: heeft u een mooie zwarte onderbroek met korte pijpjes van kalvin clean? De schat keek me aan of ik krankzinnig was geworden en wierp zijn haar even naar achteren, voordat hij antwoordde: u bedoelt klein?
Kleintjes bekende ik dat ik dat inderdaad bedoelde.

Tapas, vanaf vandaag om twaalf uur is het millag. Ik weet niet wat dat is, maar het is wel erg leuk. Weer eens iets anders!

Zo vond ik het ook wel aardig dat Trui ons de groenten wenste. Lekker gezond toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...