Kaia Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Maar Pippi, nog even een sprongetje terug~: ik veroordeel dat steuntje in de rug helemaal niet hoor, wanneer nodig is elke steun welkom natuurlijk, alleen zie ik regelmatig pammetjes voorbij vliegen hier als waren het bammetjes ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Tolie! Je hebt het niet gedaan!!!! Trots zijn we hier op jou, dat wil je niet weten;-))) Lekker slapen meisje en kom je morgen met ons delen hoe het zo de day after this day is? Tot dan, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Goed gedaan, Tolie!!!Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen (ahum)!Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is dat het nu zo goed ging Pippi.....soms is het de kunst te genieten zonder te veel te denken, en deze avond is een winst voor jullie allemaal!!!Weltrust Pippi en Marjo, tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 ik lees jullie berichten ietwat jaloers. ondertussen ben ik met een dame die ook goed kan drinken. ik wil nog steeds minderen is stoppen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
postmodernisme Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 ik lees jullie berichten ietwat jaloers. ondertussen ben ik met een dame die ook goed kan drinken. ik wil nog steeds minderen is stoppen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden