Spring naar bijdragen

Woensdag 5 december 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

(Huis)artsen schrijven ze veel te gemakkelijk voor: antidepressiva, pammetjes.....gemakzuchtige symptoombestrijding vind ik het! In de acute (afkick)fase is het een ander verhaal, maar helaas blijven de pillen ook vaak daarna nog als nieuwe verslaving.....

*Karinneke: geweldig wat je hebt gedaan, zo opkomen voor die diertjes die dat niet voor zichzelf kunnen, ik zou willen dat er heel veel mensen meer waren zoals jij :sun::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder dat jullie dat zo hebben kunnen doen Pippi, dat moet voor de kinderen inderdaad een dubbel feest zijn geweest!!!
Veel emoties ook als je dan weer uit elkaar gaat, kan ik me voorstellen. Heimwee in de zin van idealiseren hoe het was, of in de zin van fantaseren over hoe het nu had kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, dat lijkt me ook, dat je daar dubbele gevoelens over hebt bedoel ik.
Wel fijn dat jullie contact door niet meer samen te zijn is verbeterd, ik denk dat je daarvan gewoon moet genieten. De ouders van mijn vriend (oh pardon, man) gingen ook scheiden toen hij 8 was. Maar hij heeft wel de beste herinneringen aan die tijd dat z'n ouders uit elkaar waren, maar wel beste maatjes waren.

* stukje weggehaald, was onnadenkend neergekalkt, sorry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het knap dat je dat als ouders op kan brengen, dat je je (tijdelijk) over bepaalde gevoelens heen kan zetten omdat je weet dat de gevoelens van de kinderen net zoveel rechten hebben, en uiteindelijk denk ik dat iedereen daar beter van wordt, dat het ondanks de dubbelheid toch ook een soort van harmonie brengt (als de kinderen gelukkig zijn, zijn de ouders dat ook), ook al is het dan alleen maar voor die ene avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...