Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ja, Pippi. Vind ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Heee Tolie,Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Marjo jouw laatste zin kan ik alleen maar onderschrijven! Wat heerlijk voor je dat je zo'n goed gevoel over vanavond hebt, en wat een onbetaalbaar kado kreeg je van je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ja, Kaia, dat voelt ook zo. er is niets op de hele wereld wat mij blijer kan maken, te zien dat mijn kinderen het goed hebben, idd onbetaalbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Had altij 10 mg oxazepam, die brak ik ook geregeld doormidden. Kreeg meestal ook beperkt aantal mee, en dan kon ik er wat langer mee. Was en ben wel altijd bang voor de verslavende werking.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Het lijkt wel spam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Zat er net aan te denken, maar ze is al weg..Zou ook moeten slapen, maar het sloomt wel lekker op zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 (Huis)artsen schrijven ze veel te gemakkelijk voor: antidepressiva, pammetjes.....gemakzuchtige symptoombestrijding vind ik het! In de acute (afkick)fase is het een ander verhaal, maar helaas blijven de pillen ook vaak daarna nog als nieuwe verslaving.....*Karinneke: geweldig wat je hebt gedaan, zo opkomen voor die diertjes die dat niet voor zichzelf kunnen, ik zou willen dat er heel veel mensen meer waren zoals jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Haha Marjo, ja het sloomt wel lekker op he -)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Daar heb je zeker gelijk in Kaia, al moet ik zeggen dat mijn huisarts altijd erg voorzichtig was.Het is ook een reden, waarom ik nu zonder probeer, maar ik weet hoe lekker het is (en dat is nou juist het probleem, kán het zijn). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Nou, wat zijn we het weer lekker met elkaar eens. Trouwens helemaal zo'n lekker draadje vandaag.. om in te verzwelgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Halleluja, praise the ehm chord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 december 2007 Rapport Share Geplaatst 5 december 2007 Ja, dat denk ik ook Pippi!Maar wat was nou jou mooiste moment vandaag (of was het die met de string..?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ja, die ken ik ook! Rampzalig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Er bestaat helaas geen wonderpil met de oplossing voor al je problemen.....dé toverpil die alles kan, die zit in jezelf, denk ik, net zoals je de knop omdraait door niet meer te drinken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Bijzonder dat jullie dat zo hebben kunnen doen Pippi, dat moet voor de kinderen inderdaad een dubbel feest zijn geweest!!!Veel emoties ook als je dan weer uit elkaar gaat, kan ik me voorstellen. Heimwee in de zin van idealiseren hoe het was, of in de zin van fantaseren over hoe het nu had kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ja, dat lijkt me ook, dat je daar dubbele gevoelens over hebt bedoel ik.Wel fijn dat jullie contact door niet meer samen te zijn is verbeterd, ik denk dat je daarvan gewoon moet genieten. De ouders van mijn vriend (oh pardon, man) gingen ook scheiden toen hij 8 was. Maar hij heeft wel de beste herinneringen aan die tijd dat z'n ouders uit elkaar waren, maar wel beste maatjes waren.* stukje weggehaald, was onnadenkend neergekalkt, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ja, de knop gevonden, maar hij moet wel in beeld blijven en niet vervagen id loop vd tijd... maar daar is het forum dan weer goed voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Heb m'n vorige berichtje aangepast, Pippi. Was niet zo gepast realiseerde ik me te laat.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Zie dat Delta z'n hoofd heeft veranderd.... ik zie 'm liever zoals die was.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaia Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ik vind het knap dat je dat als ouders op kan brengen, dat je je (tijdelijk) over bepaalde gevoelens heen kan zetten omdat je weet dat de gevoelens van de kinderen net zoveel rechten hebben, en uiteindelijk denk ik dat iedereen daar beter van wordt, dat het ondanks de dubbelheid toch ook een soort van harmonie brengt (als de kinderen gelukkig zijn, zijn de ouders dat ook), ook al is het dan alleen maar voor die ene avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 jaah, dat klopt... wordt hard aan gewerkt. Bedankt Pip!Duik er nu ook echt maar eens in....Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Tolie is terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Hoi Tolie,Hoe was je dag na die hevige gremlin-attack?Ben je 'm de baas gebleven?Nachtbraker!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 en Tolie gaat slapen. Iedereen bedankt. 't toch even door me heeen gegaan ff door de refusal heen te drinken...durfde het niet!Ach, morgen beter...toch?Dag lieverds, slaap lekker!lieverdS i.p.v. lieverd natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden