Vie Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 "De stier maakte een einde aan dit voornemen..." Ahum, wat zullen we er van denken? Maar vond je het een mooie film? Blijkbaar heeft die wel indruk op je gemaakt. Je leest dat trouwens wel eens vaker, van mensen die na onwaarschijnlijk lange tijd uit een coma komen. Lijkt me verschrikkelijk, jullie niet? Hoe de wereld veranderd is in 16 jaar ofzo, en dat je daar dan weer in moet komen.Je leest ook nooit hoe het die mensen verder is vergaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 ach houtje wat een gezellig nummertje muziek zeg hihihihihi goeiemoggel, goeiemoggel, gooi die honden in de luft ofzo?morgenochtend ga ik ook werken, niet de hele ochtend maar samen met een klant even haar opdracht goed nalopen. Het is nogal een complexe opdracht.... een boekje met symboolkaarten voor intuïtief tekenen. Kaft opmaken, boekje opmaken, kaartjes opmaken en dat alles moet dan in een doosje komen om verkocht te worden... het is nogal een uitdaging maar het gaat lukken!dus ga ik zo pitten, morgen weer fris en fruitig. Ik heb het nogal druk met hier en daar wat losse klussen, een poster voor een buurtkerstzang, een fotoboek van een 40jarig huwelijk en dan moet ik nog ergens een kerstkaart zien te frobelen, en net als Safi heb ik hier ook zeker nog wel een stuk of 30 lijstjes liggen die gevuld moeten worden met foto'sdus weltrusten allemaal, behalve de vreetgremlins heb ik de rest verslagen, ben nu een beetje misselijk.. raar he!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ja het was een fan-tas-tisch indrukwekkende film, veel zang (mooi, mooi mooi, gedragen) en ballet, typisch regisseur Almovar, ik ben nog dágen met de afloop bezig geweest. Een aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Zeg Tapas gloei jij niet van trots dat ik je bij ELKE POSTING bedank? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 @Benthe,Ik denk dat je zwaar lichamelijk en geestelijk gehandicapt bent als je uit zo een coma komt.Mij hoeven ze dan niet in leven te houden. Na een paar weken coma, schijnen je hersens en spieren al aardig aan het denegreren te zijn.@Houtje,Ik heb met mijn man in de eerste flats aan de Blaak gewoond. Daarvoor woonde hij op kamers in een zijstraat van de Middellandstraat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ik ga in mijn Mid-NL bedje dat nu lekker warm is, .mmmmmmmmmmmmm|!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Marieke, misschien heb je het al vaker geprobeerd en zeg ik iets volslagen doms, maar is negeren van de buren niet een idee?Het lijkt nou zoiets als: jij pest mij dus ik pest jou ook.Dan is het einde misschien een beetje zoek. Maar leuk is het nooit natuurlijk, pestende buren.Houtje, Delfshaven, ben je er ooit nog wel terug geweest? Daar had ik ook wel graag willen wonen. Tegenwoordig een behoorlijke juppenwijk hoor.Wat is 25 jaar lang en toch ook weer kort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ziza Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Wat mij enorm heeft geholpen is het schrijven van een 4e stap.Dus niet weglopen voor hetgeen ik denk of voel maar het opschrijven en het mijzelf eigen maken.Echt eerlijk opschrijven hoe pijnlijk , bizar of soms hoe kinderachtig dan ook.Het staat dan op zwart-wit en is niet meer te ontkennen (en ontkennen via alcohol en drugs was mijn specialiteit)...Ik was een meester in het blootleggen van andermans fouten en gebreken (ook die van mijn ouders) echter ik ben er achtergekomen dat ik zelf ook een hoop schade heb aangericht.. dus voor mij is niet de kip of het ei-verhaal maar wat kan ik zelf doen om gelukkiger te worden en peace of mind te krijgen...Dus mij is pijn aangedaan maar zelf ben ik ook aardig te keer gegaan...en als er met pijn niets gedaan wordt dan geef ik het door aan iemand anders...wraak nemen , roddelen , gemene opmerkingen maken e.d. met als gevolg dat ik een vicieuze circel terecht kom..En op het moment dat ik bezig ben met het blootleggen en uitbuiten van andermans gebreken/fouten ben ik mijn eigen gebreken aan het demonstreren...gebrek aan respect voor een ander is gebrek aan respect voor mijzelf wat even schadelijk is...De 5e stap is waar ik met iemand over mijn 4e stap heb gepraat... dus al hetgeen ik heb meegemaakt wat op papier stond heb ik gedeeld met iemand... alles maar dan ook alles heb ik verteld...zelfs de zieligste dingetjes die mij dwars lagen... zonder veroordeeld te worden door die persoon... het grappige was ik na verloop van tijd dat die sessies duurden vanzelf het schaamrood op mijn kaken kreeg van de dingen die ik dacht en gedaan had...de waarheid was als het ware zo dichtbij dat ik in staat was om voor de misschien wel de eerste keer in mijn leven de leugen van de waarheid kon onderscheiden...ik voelde mij bevrijd van alles wat zwaar op mij drukte...sommige onderwerpen worstelde ik al 20 jaar mee en ineens na het eerlijk er over praten verdwenen als sneeuw voor de zon...Degene die luisterde naar mijn 5e stap deelde op zijn beurt zijn kracht , ervaring en hoop... en zette een hoop dingen in perspectief door mij vragen te stellen die ik mijzelf nog nooit had gesteld...Om te kunnen herstellen van alcoholisme , om te leren groeien in mijn gezinsleven , de relaties met mijn partner en kinderen en al die andere mensen heb ik mensen nodig die het pad voor mij bewandeld hebben... ik hoef het zelf allemaal niet uit te zoeken of te bedenken ... en voor sommige mensen klinkt dit als zwak of nederig maar ik zie het als volgt... stel je voor dat je AIDS hebt... zou je dan ook zeggen " ik ga mijn eigen medicijnen wel maken , bedankt voor je aanbod om mij te helpen maar ik zoek het zelf wel uit " ... nou ik niet... geef mij dat medicijn maar en alle raad en suggesties die ik maar kan krijgen om te blijven leven en om er wat van te maken...hahahahaWat kan ik vandaag doen (lees NU) om iets te maken van het leven wat ik heb gekregen...Bovenstaande wil ik even met jullie delen...Love and peace Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 @Houtje,Slaap lekker in je voorverwarmde bedje.@Benthe,Ja, ze hebben daar aardig wat gerenoveerd en de huren omhooggekrikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Yeah, goed idee, het beddeke eens opzoeken. Beetje slapeloos nu, maar met een boek moet dat wel op te lossen zijn. Word ik om vier uur weer wakker met een boek op mijn hoofd.Marieke, ik ben van geboorte ook geen Rotterdamse, maar kan me hier heel goed vinden. Binnenkort word ik een poldermeisje op Voorne, maar ik zal vast nog wel een vaste bezoekster blijven van de markt en de bibliotheek en de theaters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ziza als ik even omreken is het daar zo'n beetje halfzeven 's avonds.Ik wens jou dan een prettige avond en de anderen een goede nachtrust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 @Ziza,Immer goed werkend aan jezelf. Hoe laat is het daar in LA. Hier is het half een 's nachts.@Benthe,Slaap lekker.Ik ga nog even wat aandacht aan een zeer waardevol persoon besteden (mijzelf) en dan kom ik misschien nog wel even piepen of aankloppen.Wie ondertussen naar bedje toegaat: welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 december 2007 Rapport Share Geplaatst 6 december 2007 Ziza,fijne tijd daar en bedankt dat je er even was!Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 GRRRRRR, IK WIL SLAPEN!!!Wat is dat toch vervelend zeg.... bah. Heb nog wel een ontspannenden massage gehad en 's avonds niet meer het forum gelezen! Voor het geval er iets op staat waar ik me druk over kan/wil/moet maken:-)Maar ja, me er druk over maken heeft geen zin. Dan maar ff forum lezen. Ziza en Rudy, bedankt jongens. Fijn jullie te lezen.Ziza, graadje of 26 daar? Beetje jaloers ben ik wel......vollyballen on the beach, lekker man. Enjoy!Zo dat was de bijdrage voor voor nu. Ga maar ff lezen. Wie weet. Goedemorgen alvast voor de vroege vogels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden