Dani Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Gem:Kijk je wel even uit met die arm van je? Doe het a.u.b. even rustig aan want hier spreekt een ervaringsdeskundige die op een gegeven moment met 2 armen in een mitella liep. Een chronische en een acute ontsteking. Chronisch door te weinig rust en acuut door het teveel gebruiken van de "gezonde" arm. Laat me je vertellen dat dat geen pretje was. Ik heb meer "injectie-hengsten" in mijn schouders gehad dan me lief was. Waarbij aangetekend dat dat wel hielp. Beter dan fysio. Maar ondeschat het niet.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ha.... hier ligt het antwoord op mijn verslavingsgevoeligheid. Ik zat op school met Jan Rot :Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Haha, Dani, ik kreeg les van mijn eigen moeder! Wie doet beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hangt ervan af hoe je moeder heet Fran..... Bonnie st.Claire? Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Cruella Deville. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Nou nee, da's niet eerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Meid,De Dalmatiërs-films gezien hebbende kan ik niet anders dan concluderen dat je dan een aardige rotjeugd hebt gehad. Pffffffttttt........ wat een bitch om als moeder te hebben. :o .Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Nou ga ik me nog schamen ook, Dani. :$ Gek genoeg was ze op school altijd best lief tegen me, dus ik doe haar hiermee onrecht aan. Was maar een grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Sokutateam gefeliciteerd met dag 13.sorry, sokokuteam:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Sokoka dacht ik, BB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 @pippie Oeps, zo had ik 't nog niet bekeken maar inderdaad er hangt nog een andere betekenis aan "bout" Doet me denken aan een buitenlandse collega, die begreep niet dat hij het nietmachine wel mocht gebruiken omdat we steeds zeiden niet de machine gebruiken. En ja hoe ga je dat dan uitleggen dat sommige dingen een dubbele betekenis hebben....Tapas, Yes indeed Eindhoven. Ik kom meestal hoe heet ie ookalweer tegen "ben ik te min" en Theo Maasen (arrogante kwal) Is al bijna 2x tegen m'n fiets aangereden Wellicht dat je moeder m'n tante wel kent, ga die naam maar niet op het Net zetten te bekend, zijn kledingzaken van.@ Houtje, ik blijf respect houden voor mensen die ongeacht welke motivatie, geen moeite met strijken hebben. Huishoudelijke taken vind ik doorgaans noodzakelijk kwaad dus al ik er dan 1 van m'n lijstje kan schrappen doe ik dat graag Ach ja liever lui dan moe hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Delta, je bent Ferry vergeten, foutje zeker?RAFteam= Rufus, Anna en Ferry. Zonder Fer is't niet cpmpleet. :-)YIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Sh*t, alweer fout???Sokoka, is dat em? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Soothe, Koh, Kaia = Sokoka Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Fran, je moeder had vast goede kanten. Aleen jammer dat ze ze zo vaak vergat.Gelukkig lijk je niet al teveel op haar, tochB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Godzijdank, niet. Hoewel... Soms komt ze weleens in mij naar boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Haha, mijn bruiloftsliedje wordt natuurlijk Kom uit de bedstee mijn liefste....Zo, weer een frisse neus gehaald, alle aanbiedingen van gluhwein weerstaan.Dat is nou het enige dat ik nou nog wel eens puur voor het lekkere zou willen drinken, op een winterse dag. Wijn &zo heb ik nooit lekker gevonden, ik dronk het als pompwater alleen voor de roes. Maar thuiskomen van een frisse wandeling en dan gluhwein.... Misschien bestaat daar ook wel een alcoholloze variant van, gauw eens even op internet kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Fran, hihi, als het over knijpers gaat zeker:wacko:Benthe, gluhwijn, mwah, nee, nooit echt lekker gevonden. Maar ik zou het wel gedronken hebben als er verder nix anders meer zou zijn geweest:(:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Onder andere, BB. :wacko: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Fran:1) Het was ook maar een grapje mijnerzijds.2) Verontschuldig je niet. Zeg sorry als je echt iets stoms hebt gezegd (wat je niet deed!!!). Sommige gevoelens kunnen echter zo diepgeworteld zitten dat het je dagelijkse manier van doen nog steeds redigeerd. Ik denk dat ik mijn moeder ook nog steeds vergelijk met Cruella. . Helpen geen helende gedachten aan die ik hier vandaag op het forum lees.Het je verleden achter je laten is 1 ding. vergeven is een 2e. Als ik echt van mening ben dat mij onrecht is aangedaan dan verwacht ik een verontschuldiging van die persoon in kwestie. Dat zou mij helpen. Om niet te blijven zitten met "onafgewerkte" zaken. De praktijk leert echter dat het zo niet werkt.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ach joh, volgens mij ontkomen we er geen van allen aan; ontdekken en durven toegeven dat je soms veel meer op 1 van je ouders lijkt dan je wil toegeven, grrrrrrr. Ik tenminste wel, zucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hoi Dani,Ik voelde me ineens schuldig. Raar, hoor. Maar ze had ook wel haar goeie kanten (alleen vergat ze die inderdaad vaak...). Is een gevoelig onderwerp hier. Pfffffff.Fran Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Ja, BB, het zit gewoon in je en je wilt het niet, maar het zit er wel. Gekke gewaarwording om ineens je moeder of vader in jezelf te zien. Ach ja, zolang we maar ons best doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Sa ist!Laterrrrrsssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 7 december 2007 Rapport Share Geplaatst 7 december 2007 Hier een andersommetje: ik zou wel willen dat ik meer op mijn moeder leek en minder op mijn vader. Zo hou je altijd wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden