knuffie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ja, met mij weer alles ok, hééél ziek geweest en zelf zo zielig, hihi!! Blijkbaar heb ik kohtje virtueel besmet!!! Want het is net hetzelfde wat hij heeft!!srtaks hier weer heel druk, kindjes allemaal thuis dus dan ben ik er weer niet maar ik probeer vanavond dan weet terug te komen!! Heb jullie wel gemist!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Fran...erg mooi...zo wil ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe, zo moet ik nog heel vaak denken aan een aflevering van NYPD, van een aantal jaren gelden. Die ene, Sipowiz is enorm aan de drank, maakt er een zooitje van en moet dan van z'n baas naar de AA. Hij dus heen en klimt op dat podium, in Amerika schijnen de groepen vaak groot te zijn, en zegt dan:'Hi, I'm Andy and I am a alcoholic. Waarop die zaal massal zegt:'Hi Andy."Ik moest altijd gillen van de lach als ik daar aan terug dacht, gekkenbende daar:$En nu, op de Engelstalige meetings, doen ze dat dus ook. Dus ja hoor daar zeg ik dat dus ook.Hi, my name is BB(nou ja, mn echte naam zeg ik dan, hihi) and I'm a alcoholic. Zegt de rest terug, net zoals op de televisie: Hi, 'BB'. Moet er nog steeds stiekum om gniffelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 bam bam mij verging het net zo ik kijk er na uit om er naar toe te gaanen ja ik ben meer gaan luisterenen ja ik ga ook altijd goed naar buiten.ik heb nog geen sponsormaar bel wel als het nodig is met mensen van de groepnu 3 maanden bv 14 dagen echt zwaar gehad( had ik niet verwacht) vertelde het op de meeting en het kwam zoveel bijval en herkenning dat dat je er doorsleept.Ik leer nog elke dag, het zijn babystapjes en soms doodakelig, maar ik hoef daar niet veel uit te leggen.ik blijf gewoon gaan, naar de AA waarschijnlijk de rest van mijn leven, want kom terug het werkt gaat voor mij zeker op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe...wat fijn is dat al die eerste momenten met je hond....straks nog als hij op het ijs komt en niet snapt waarom zijn pootje alle kanten op willen behalve de goeie...videootje maken want je blijft lachen.BB..dat lijkt me echt een super ervaring zo'n hele zaal die roept...HI Safi:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Flipsen wat vind je nu het aller mooiste aan nuchter zijn ????(behalve geen kater de volgende dag) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ga je een x mee Saf????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ja dat zou ik eigenlijk best wel willen:huh::D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Lief zijn voor Max, hij is HEEL ERG ZIELIGGGGGGG:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik denk na!(ben er vanavond nog wel even weer) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Woon je bij mij in de buurt dan BB??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 het allermooiste van nuchter zijn tja veel maar vooral dat ik mezelf weer kan vertrouwen en ik ga me er bij zetten, is de bijeenkomst nu de 19 de of de 20steen dan neem ik de gitaar wel mee ja leuk !!!!!!!!!Text Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Hihi Karinneke, dat geeft toch nix.Je kunt ook schrijven als je verdrietig bent hoor. Het helpt mij vak dingen van me af te schrijven. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 BB Ik hoor trouwens vaak dat mensen liever naar AA-meetingen gaan die juist niet in de buurt zijn, uit angst dat ze een bekende tegenkomen. (Als iedereen dat doet, heb je juist meer kans om een bekende tegen te komen, maar enfin.)Ik zie het al voor me, wil ik een fles wijn kopen voor een verjaardag, staat er ineens iemand van de AA voor mijn neus. "Ehhh, jaaahhh, dit koop ik niet voor mezelf hoor..." Jaaaa jaaa!Maar gelukkig koop ik nooit flessen wijn voor verjaardagen. Vroeger wel, maar dan dronk ik ze zelf van te voren op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe, ik was daar ook heel bang voor, nog geen bekende tegengekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Flipsen het is de 19de..en je gitaar mee...YIHAAA!!En dat is wel het mooiste kado wat je jezelf kan geven....jezelf weer kunnen vertrouwen!!Ik ben weer opnieuw gaan tellen want ik ben op 1 december op een feestje mijn rem kwijtgeraakt in het eerste glas...dacht dat ik nu wel ver genoeg was dat ik 2 kon drinken...NO WAY....lukt dus echt niet op langere termijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Knuf, ik krabbel weer wat op, gelukkig.Maar ben nog niet altijd zo goed bezig hoor. Had me heilig voorgenomen de tandarts te bellen, de garage en nog zo wat dingen maar ja....hang ik weer lekker heel de middag op het forum:angry: dus er wil nog wel es wat mis gaan in de planning.....Uitstelgedrag, luiheid, geen verantwoordelijkheid nemen noemt men dat.... Tja, ik leer maar ben er nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 hoi ferry,Leuk je hier weer even gezien te hebben en chapeau met je volwassen houding tov het 'gebeurde'!!veel liefs van knuffie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe, jij woont toch in een grote stad, lijkt me toch dat je weinig kans loopt een bekende tegen te komen. Maar ja, je weet het nooit.De Nederlandstalige groepen doen het vaak niet hoor, dat voorstellen elke x met Hi, ik ben etcccc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik zou daar niet zoveel moeite mee hebben BamBam. Als de groep hier in de buurt doorgaat, gaat sowieso mijn buurman al mee. Die volgt inmiddels een programma bij de Boumanstichting, maar kan ook wel een supportende groep gebruiken.Waarbij ik trouwens NIET dit forum tekort wil doen, want (heel erg) mede door jullie ben ik gekomen waar ik ben. Mij lijkt alleen prettig, een beetje die stok achter de deur, dat je elke week op een bepaalde dag naar je vaste groep gaat. Moet ik trouwens wel eind maart een nieuwe groep vinden i.v.m. verhuizen, maar dat is van later zorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 BB,Tja, begrijp ik heel goed...moet mezelf ook soms dwingen om erin te vliegen!! Vooral als het dan gaat over dingen die ik niet graag doe, bv.strijken!! Elke keer neem ik me voor om de volgende keer niet te wachten tot ik een grote mand vol heb en iedere keer ligt er weer een berg voor ik eraan begin..hoezo, uitstellen??hihi!! Toch blij te horen dat je weer opkrabbelt, je komt wel weer op je pootjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ach ik zou daar geen moeite mee hebben, een bekende tegenkomen.Je bent toch maar allebei mooi tot de conclusie gekomen dat alcohol vieze chemische troep is.Dus net zoiets als je elkaar bij Yoga/Fitness tegenkomt dan ben je toch ook trots dat je er bent en denk je niet oh shit....jij ook hier...ben jij ook zo'n rusteloos type/luilak.En het feit dat je allebei alcoholist bent...nou zo zijn er nog miljoenen Nederlanders die dat ook zijn en de meesten willen het nog niet eens erkennen die zijn pas echt niet stoer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Karinneke, ik zit maar over mezelf te dazen, foei van me. Jij een heel grote en ik hoop dat je je gauw beter voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Zo, nu weer even volledig 'mama' zijn, hihi!! tot later allemaal!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipsen Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 ik had dat in het begin ook bang dat ik bekenden zo tegen komen en ik werkte in de zorg en gebouw in een plaats waar ik ben opgegroeid(daar bezoek ik aa), is van de ggz verslavings zorgnu boeit het me niks meer.......en safi jammer, maar het is een proces, soms om moe van te wordenmaar toch misschien eens meegaan met bb, niet geschoten altijd mis.Voor mij is het de manier om te vechten voor nuchterheid.ik moet helaas gaan(boodschapjes doen) en koken voor gast vanavond .................nasi uitgebreid noem ik het maar hahaahaik laat wat vaker van me horenhe iedereen bedankt voor jullie felicitatiesen wat ik iedere dag lees op mijn badkamer spiegel:geef me de kracht om te accepteren wat ik niet kan veranderende moed om te veranderen wat ik kan veranderenen de wijsheid om tussen die twee onderscheid te maken (Noem Het maar gebedje van de AA) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden