Sammy Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 MariekeVAN HARTE GEFELICITEERD. Jij bent een heel groot voorbeeld:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Lieve Marieke,gefeliciteerd met je 1 jaar alcoholvrij. Wat een geweldige prestatie. Ik weet ook nog dat je in het begin regelmatig terugviel. Daar dan weer zo van baalde, de draad weer probeerde op te pakken en dan toch weer voor gaas ging. Totdat uiteindelijk jij ook je, PATSBOEM, moment had en je de eerste liet staan. Geweldig. Dag na dag, soms uur na uur. Je kwam naar de ontmoeting op 19 februari, je zei niet veel maar luisterde en nam alles in je op. Je zette door. Je ging zelfs naar de AA! Je schrijven hier veranderde, je werd wat positiever en begon je minder zorgen te maken. En dat proces heeft zich alleen maar doorgezet. Ook jij was voor mij een inspiratiebron om naar de AA te gaan. Dank je wel.Ik wens je een fijne dag en een fijn feestje bij je AA groep. Ik vind het zo goed van je.Liefs BB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Oh ja Safi, de nederigheid gebiedt, enz., enz., dat ik die vriend natuurlijk ook veel tekort heb gedaan omdat ik zonodig moest drinken. Niet in het begin, maar later zeker wel.Dat was een kort rondje met het hondje. Hondje stapt in iets scherps n strompelt. Ik mag er niet aanzitten. Straks komt de dierenarts langs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 @Marieke,Gefeliciteerd met 1 jaar adb, knap hoor!Als ik alle reacties over je lees, dan is het een prestatie van formaat en om trots op te zijn.Iemand die nooit afhankelijk is geweest van jww kan nooit begrijpen hoe groot zo'n overwinning kan zijn.Wij begrijpen het hier gelukkig allemaal wel en daarom is het ook zo fijn dat dit forum bestaat.En nu op naar je 2e jaar, als jij dat hebt bereikt heb ik hopelijk mijn 1e jaar ook al gevierd.Klasse!Groeten, meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Koh, ik ben blij dat je alleen bluswater hebt gedronken. Ik wilde je niet beledigen maar maakte me wel wat zorgen, gezien je postings. Ik hoop dat je je wat beter begint te voelen. En anders misschien toch je huisarts ff bellen. Eet je wel wat? Is er iemand die boodschappen voor je kan doen. Take care Kohtje:heart:Wat rot voor t'hondje Benthe.Ik heb eindelijk een goede nachtrust gehad. Weliswaar met behulp van een slaappil maar what the heck. Ben wel snotverkouden, hoest mn longen uit mn lijf maar verder wel ok. Ben moed aan het verzamelen om op te staan. Mag straks ook een rondje met de hondjes. Het is droog en zie zelfs stukken blauwe lucht.Ik heb ook zo raar gedroomd, niet geschikt om te vertellen hier maar het was weird....Misschien blijf ik de rest van de dag wel in bed, wie weet. Nou ja, de honden wel uitlaten natuurlijk maar dan lekker weer naar mn eigen kamer en voor de buis ofzo.Ik weer 1 ding zeker voor vandaag; vandaag drink ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Kan me de intentie goed voorstellen BamBam, de hele dag in bed met films enzo, maar wel zonde van het heel mooie weer!Beterschap met je snotterdesnot en uche-uche.Meedoen, jij klinkt goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Tanxs Benthe. Maar naar buiten ga ik wel, ga mn honden zo uitlaten. Dus ff met mn snotterige snuit in de zon kom ik wel:rose:Latersss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 10 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Het ga jullie allemaal goed.Liefs,Anjp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Anjo????? What's up? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Zo heerlijk de strijk is gedaan en de Vouw ook ik had nog van vorige week alles liggen en er is DRIE keer gesport (training binnen en buiten ook twee keer) dus een was. En mijn eigen sport natuurlijk en al die handdoeken, vriendinnetje van Dochter had hier gebadderd, ROA gelogeerd tja dat zijn weer twee handdoeken. En ivm de kleine beesjes op het hoofd is alles extra verschoond dat zijn 6 bedden, alstublieft. Maar alles ligt strak in de kasten. Mijn nieuwe ijzer is een BULLDOG ijzer, heerlijk. Nu heb ik Dochter + vaste overblijfkind hier te eten. Daarna ga ik nog punt 2 en 3 doen, wat was dat ook alweer? O ja de kapper en de Lidl. Nou dan zal het wel de Lidl worden. Dat red ik nét in een uur heen en terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Tjee Anjo, ik zie het nu pas....... "het ga jullie goed" dat klinkt niet goed. Vertel en lucht je hart meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe, Anjo is meteen weer uitgelogd. Dat is weer zo on-af hè. Ik vind dat ook vervelend. Ik was zaterdagavond na mijn noodkreet ook echt NIET uitgelogd, ik vind dat zelf zo flauw. Iets roepen en dan verdwijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik wacht gewoon even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Houtje...mijn Strijkbout Vrouwtje...fijn dat de was er al weer heerlijk gestreken in de kast ligt...moet helaas bekennen dat ik NOOIT wat strijk..vind het niet echt een noodzaak maar ben er ook niet optegen hoor...gewoon TE LUIAls je weg wilt gaan dan ben ik hier wel voor Anjo...ik ga nog wel een paar uurtjes nergens heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik heb trouwens ...zag ik net vanochtend wel een Ok PBtje van Anjo gehad dus ik zou me niet te erge zorgen maken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Nou Saffeltje,Ik deed de strijk al voor mijn moeder toen ik 10-11 jaar oud was, omdat ik er niet zo gekreukt bij wilde lopen.....maar bij mijn eigen was vouw ik het meestal en dan snel een boutje erover, mijn klanten willen bv. de dekbedden van voor én achter gestreken en ze zijn vreselijk groot die dekbekken, dus een giga klus.Ik ben nu nog bezig met een ontwerp voor plasticjes die in de kraag moeten van de gestreken overhemden, profi hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ja dat vind ik ook geen manier van doen, zo'n kreet roepen en dan weer wegwezen. Want men weet toch dat iedereen zich dan zorgen zit te maken.Maar het schijnt dus zo te zijn dat het niet altijd even duidelijk is wie er al of niet ingelogd is.Dus Anjo, vertel, daar zijn we toch voor?Ik kreeg vanmorgen het Lidl-krantje in de bus, met Goede Wijnen!!!!! Dus Houtje (Vrouwtje Holle) loop daar vanmiddag maar langsheen. Maar dat doe je vast wel.En laten we niet vergeten dat je behalve de perfecte strijkster, ook nog eens die dame met de parels bent.Waar ik nu even de pest over in heb, is dat Max in een injectienaald is gestapt. Ja, dat krijg je in een buurt als deze. Hij heeft een prik gekregen (nu van de dierenarts dan) en een verband om zijn poot. Als hij naar buiten gaat moet daar een zakje omheen. Maar voorlopig ligt hij op apegapen, want er zat ook iets slaapverwekkends in die prik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 OEPS...NEE TOCH...een injectie naald...he bah...jakkes...kl%%ten, K%t rotzooi rotzakken ..G%dverd%mme...daar kan ik nue cht zo van balen...GRRRRRR...geef je Max even een heel lief aaitje op zijn bolletje en Safi vind het ook heel ZIIIIEEEELUUUUUUG!!Ja ik las zonet de recepten krant van AH ...en bijna elk recept...denk je dan OH nee...vlees...of Oh nee drank:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 @Marieke,1 jaar alcoholvrij H O E R A ! :camera::light:Beste mensen,Voorlopig zal ik niet veel kunnen lezen of schrijven.Ik mag nl. niet zitten, kan het ook niet.Dus ik sta dan wel ingelogd en lees zo af en toe, maar veel getik zal er niet bij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Marieke, proficiat je bent een kanjer.Je hebt een ontzettend moeilijk jaar gehad en hebt het toch elke keer vol gehouden en niet naar de fles gegrepen. Ik vind dat echt een prestatie. Je bent een voorbeeld voor mij.Benthe, wat zielig voor je hond.Houtje, ik heb je struikeltje wel gelezen, maar had toen geen zin om te reageren. Fijn dat je weer opgestaan bent. Ook jij bent een kanjer.Ik ben een tijdje niet op het forum geweest, omdat ik zeer aangeslagen was door een pb,tje.Ik zal het dan ook niet meer over de zaak van mijn man hebben, als men denkt dat ik hier wat uit mijn duim zit te zuigen. Voor de rest laat ik het hierbij.We zijn ook de afgelopen dagen veel in Nijmegen geweest, want mijn schoonmoeder is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ze is 86 jaar, maar toch vervelend. Ze is heel veel afgevallen en men heeft haar gevonden in haar flat waar ze schijnbaar al heel lang op de grond heeft gelegen.Vanaf dat moment is ze haar hele geheugen kwijt. Morgen krijgen we de uitslag, maar volgens ons ziet het er niet best uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik krijg daar ook het stichum van, dat nonchalante gedoe met naalden van verslaafden. Het is hier in de buurt vergeven van de kinderen, school in de straat, maar 's avonds staan ze hier in het poortje te spuiten. Overigens ook: ze gooien hun bierflesjes tegen de muur kapot. Hebben ze zoveel geld? Voor al die flesjes had ik qua statiegeld allang iets heel moois kunnen kopen.Ben wel blij dat ik met een paar maanden naar het platteland verhuis! (Al zal ik de gezellige drukte van de stad ook wel missen.)Safi ik vergat het gisteren even, maar wat leuk dat je binnenkort gaat Spa-en. Heerlijk is dat! Mijn zus en ik doen elk jaar zo'n bjoetie-weekend, maar ik zou het wel elke maand willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Marion, ik heb geen idee wat die pb is geweest, maar een ding: als 1 iemand denkt dat jij wat uit je duim zuigt, denken de meeste mensen dat nog niet!Het was juist goed dat je steeds hebt verteld hoe het ging, en er werd toch ook steeds naar gevraagd?Sterkte hoor met je schoonmoeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Ik kom vanavond weer terug, ik ga nu even naar mijn ouders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Marion...laat je alsjeblieft niet uit het veld slaan door die rot PB van 1 persoon ik denk dat ik voor heel het forum schrijf als ik zeg dat we echt niet denken dat je dat uit je duim staat te zuigen.Wat zijn dat voor idioten die denken dat ze zoiets in een pBtje kunnen zetten...die kan ik echt wel vermorzelen...laat die persoon als de bliksem van het forum af gaan en ergens in een kroeg lopen zieken...die gun ik het niet eens om hier mee te lezen...GGGGGRRRAlsof je dat nu net nodig had...maar zoals al wel vaker gezegt dat zegt meer over die rot schrijver die denkt iemand die toch al op de grond ligt met prive zaken nog even een trrap na te kunnen geven.Dus doe die persoon geen plezier maar schrijf van je af...het heeft je geholpen en het helpt je weer.En wij leven met je mee...echt met heel mijn hart.Wat een flikker streek...en de persoon die nu meeleest en dat gedaan heeft...flikker gauw eens even op zeg...dit is echt geen stijl ..zulke mensen hoeven hier niet mee te schrijven...en ik zou willen dat je die persoon zijn/haar naam hier vertelde zodat iedereen weet over wie je het hebt...ik ben razend!!!Marion..wat rot om te horen van je schoonmoeder...dat klinkt niet al te goed....ze zal wel naar een verzorgingstehuis moeten want zo zal ze niet op zich zelf kunnen wonen...het lijkt wel alsof het steeds weer tegen zit...ik leef me je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 10 december 2007 Rapport Share Geplaatst 10 december 2007 Benthe, je hebt gelijk. het was ook fijn om hier soms even te kunnen spuien, vooral als het weer heel hectisch was. Het zal soms ook wellens onsamenhanged zijn geweest, omdat ik niet alles kon en wou toelichten. Daardoor kun je inderdaad een verwarrend beeld maken. Ik probeerde er altijd de hoogtepunten uit te pikken. Het is voor ons ook onvoorstelbaar wat die vennoot doet, dus laat staan voor een ander die de helft maar meekrijgt.Tot straks. Oh ja, ik heb het wel droog kunnen houden en daar doen we het voor.EN VANDAAG DRINK IK OOK GEEN ALCOHOL. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden