Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nou Safi zal ik dan maar gewoon Vie worden? Maar dan krijgt iedereen weer een crisis, hihi.Ja, jouw ring van Beppe. Toen mijn Mamma stierf zei ze dat ze haar gouden ketting met hangertje aan mij wilde nalaten. Dat was iets heel speciaals voor haar. Maar ik droeg dus nooit goud. Ik deed die ketting in een doosje totdat ik van de dochter van mijn zus hoorde dat zij hem zo graag wilde. Ze draagt die ketting sindsdien altijd, en ik ben altijd blij als ik dat zie.Jouw Beppe was vast een heel lieve vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Dank je Stien, ik ga dat vanavond zeker halen, want er is alleen maar veel ijs en chocola in huis.Plus spaghetti, ahum, moet ik dan toch even mijn toetsenbord uitvegen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Kate, dank je. Daar heb ikwat aan. (je bericht van 20.26)Ik heb ook erg gepiekerd toen BamBam zei: je wilt nog drinken. Nee, natuurlijk wil ik dat niet. Maar ik ben stom geweest, heb een paar slokjes gehad, en heb daar spijt van. Dan ben ik toch niet gelijk mislukt als ''stopper''.Dan betekent die stommiteit toch niet dat ik wil drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Bedankt voor jullie lieve woorden allemaal!Natuurlijk heeft het te maken met terugkerende depressies en andere emoties die ik nu nuchter onder ogen moet zien. En ik had ook geen halleluja of rozentuin verwacht, maar soms is het wat teveel en schrijf ik plompverloren wat ik voel, tenminste, wat ik denk te voelen omdat het soms zo verwarrend is.Het gaat nu wel weer beter dan gisteren, en het is ook niet alleen maar ellende...Goed, kop d'r maar weer voor, vandaag drink ik niet~Blacky, het klinkt alsof het allemaal weer wat op orde komt (iig je huis!). Gefeliciteerd!gem, rustig aan, je kan het niet laten hè!Ik, ga een potje thee zetten, met daarbij; engelse drop en cocolade, daarbij neem ik tevens een alle-emoties-ontlopende duik in mijn boek. Ben straks nog even hier!thnx! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nog effe, Houtje, ik hoop dat de gesprekken góed zijn op school en dat je je straks trotsvoelt op je kinders.Knuf, fijne dagen hoor en kom jij ook de 19e? Zou ik wel errrrrrg leuk vinden Bammetje, en hoe zit dat met jou? Jij laat ook niets erover horen, krijg nog steedswarme chocola met ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ze was een ijzersterke droevige vrouw en van de blauwe knoop en zo rood als een rakker en is veel te jong gestorven 59 jaar oud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 En wat heb jij van haar overgekregen Safi?Zeg ik ben even weg maar straks weer terug, ik moet echt even het toetsenbord aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ik ben niet helemaal eerlijk geweest. Ik heb morgen een moeilijk gesprek met de huidarts. Steek dusa aar een kaarsje op voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Stien:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Pipi,Dank je wel. Het wordt moeilijk maar wel noodzakkelijk. Hij mag niet stikken.Snap je nu waarom ik soms vreemde dingen schrijf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Anjo heb je wel eens gehoord van God's Eigen Theelichtje? Staat in Den Bosch. Daar worden morgen kaarsjes aangestoken voor iedereen die het nodig heeft.BB, ik snap dat jij iedereen naar de AA wil krijgen .Maar dat het de meeste mensen niet in hun eentje lukt, is geloof ik wel waar. Hoe zou dat toch komen? Of is het ons aangepraat, dat we in ons eentje niet van een verslaving afkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ja vroeg ik me dus ook al af Pip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Anjo, heb jij gedronken? Deze berichtjes zijn namelijk net zo onduidelijk als wat dronken mensen vertellen. Als het niet zo is, excuses, maar zou je je dan nader willen verklaren? Je hebt hier namelijk wel te maken met echte mensen.En verder, Tapas, jouw beschrijving van die vrouw met die twee flessen wijn was zo goed. Aaauuwww, dat was ik dus zellef! Spiegeltje spiegeltje aan de wand.... Kan je het nog scherper beschrijven?Of misschien een idee voor fotografie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Anjo, je bent toch al bij de huidarts geweest, of ben ik in de war?Hoi Pippi, hoi Benthe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Mijn uiterlijk...als ik haar zusters zie van 96, 98 en 100 jaar oud...dan zuchten ze altijd...het is net Wietske Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
peppashooter Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 benthe,bevindt zich dat theelichtje van god in de sintjan misschien?in dat geval ga ik morgen tussen de middag even een kaarsje voor u allen opsteken.is vijfhonderd meter van het werk dus...graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Hoi Trees!!...gaat ie weer een beetje....was wel schrikken zeker...gekkie....trek het je maar niet zo aan hoor we doen het allemaal op onze eigen manier en zolang er vooruitgang in zit is het prima voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nou ja als je dan toch bezig bent Peppa...gaat het lekker zo 3.5 maand droog staan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 11 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Wietske? Dus jouw Beppe heet net zo als de dochter van mijn liefste zus, zoals jij ook heet? Enfin. Toeval enzo.Ja Peppa, dat is de St. Jan, wat leuk, steek maar even wat lichtjes op.Hoe gaat het met het boogschieten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 hoi die hoi , benthe veel sterkte voor morgen kate ook voor jou veel sterkte bij de dermatoloog anjo ik hoop dat je een antwoordje heeft ivm "hij mag niet stikken " soothie muy bien hombre , jullie team doet het goed karinneke hoe gaat het ??tjsa mensen als men hier een poosje niet gelezen heeft (uurtje) en met komt terug is het bijna gelijk als een dik boek te lezen moi ca va hopelijk ben ik morgen iets beter want zou eens naar een nieuwe groep willen uitkijken , maar dat is iets voor morgen .ach ja ik heb een vraagje ivm mijn senseo aparaat , het vult mijn kopje nog maar half met koffie , en ja ik heb het gisteren onkalkt , ik heb nooit van halve glazen gehouden en hou dus ook niet van halve kopjes koffie wie ik vergeet , denk aan jullie . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Blacky zo te lezen gaat het al wat beter met je.heb je trouwens nog mooie foto's gemaakt in Spanje?En nog oude vrienden gezien?Oh ikwilde dat ik ook even heen mocht...even om de hoek kijken hoe het met iedereen gaatEn helaas ik heb geen verstand van een Senseo apparaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Beste mensen,Ik heb een manier gevonden om min of meer te zitten. Echt ideaal is het niet.De draad heb ik nu helemaal gelezen. Wat een prestatie! Staand, hangend, leunend, op de knietjes (dat doet zeer aan de knietjes en de rug). Altijd op een verkeerde brilafstand.Zo dat ben ik even kwijt.Stoppen met drinken dat doe je idd zelf, maar aanmoediging heb je nodig om vol te houden. Zoveel is voor mij wel zeker.Rond de vijf weken had ik ook zo iets van: is dit het nu? Lichamelijk en geestelijk zo overhoop als wat en een omgeving die het maar wat normaal vindt dat je niet drinkt en die dus ook geen complimentjes geeft.Laat je daardoor niet ontmoedigen. Je doet het voor jezelf en je krijgt er echt wat voor terug. Mijn leven staat iig weer op de rails. En mijn ups en downs beleef ik wel intenser. Het nuchter beleven van die downs is natuurlijk niet prettig, maar ze gaan wel weer over.Ik haal de aanmoeding uit dit forum waar ik ook een uitlaatklep vind om wat me bezighoudt, te kunnen ventileren. Anderen vinden hetzelfde bij andere fora, de AA of andere praatgroepen, misschien zijn er wel mensen die er het klooster voor ingaan, weet ik veel. Ze bieden de droge alcoholist wat hij in de gewone wereld van niet of matig drinkers niet kan vinden: steun, een luisterend oor. Iemand die 2 jaar droog staat, 30 jaar of net met zijn 3de dag bezig is. Wij weten dat je ook dan nog een moeilijk moment kunt hebben, een moment van groot gevaar. Nou acht maanden droog, dan ben je toch geen alcoholist meer? Dat is toch verleden tijd! Het is toch gewoon nu dat je niet drinkt. Dat zegt dan mijn man.Voor mij is het echt iets wat ik met moeite bereikt heb. Het begint wel wat gewoner te worden, maar elke dag ben ik toch blij dat ik in mijn alcoholschrift kan invullen dat ik niet gedronken heb. Even blij als eerste keer dat ik dat kon.Zo en nu maar weer een andere houding gaan zoeken. Mijn rug protesteert enorm.Ik blijf nog wel bijlezen.Iedereen sterkte en het beste voor vandaag en morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Hoi Safi, ja dat was schrikken. Ik kan me nu niet voorstellen dat ik het gedaan heb!...Blacky, ik weet niet hoe dat werkt met Senseo..is hij niet gewoon op? Volgens mij gebruik je hem zo vaak dat-ie er de brui aan heeft gegeven!Ik heb mijzelf beloond met een tweedehands espresso-apparaat...en dan met Illy-koffie...man, man wat lekker!Daar hoef je echt maar één kopje van! De senseo bewaar ik voor vervelend bezoek en scheve badkamermeneren!Benthe, ik brand een kaarsje voor morgen voor je. We zitten niet altijd op één lijn, maar ik bewonder je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Corinne...fijn dat je even wat van je laat horen...valt niet mee met geen zitvlak om over naar het forum te schrijven:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 By the wat Benthe...je ging toch naar een klooster nu Corinne het over kloosters heeft schiet me dat opeens weet te binnen...of ben je al geweest en hoe was het??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden