Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Slaap lekker, ik hang nog even in de buurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 @Trees,Gaat ie al wat beter?En hoes't met de kat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Kat is goed, Spud, en met mij is het weer goed!Rare bevlieging geweest, vrijdag! Bijtijds ingezien gelukkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Spud,36 uur slapen! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?Mijn record is 15 uur, wel met plasonderbreking en dat vind ik toch heel wat.Begrijpelijk dat je dan nu nog geen slaap hebt.Marjo, Pippi,Terusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 @ Trees, goed dat je het bijtijds inzag, volhouden hè!@corinne, ik was de afgelopen dagen wat ziekjes, vandaar dat ik voor 't eerst sinds eeuwen de klok een keer rondgeslapen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nou ja, bijtijds is toch te laat hè?Maar beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Spud,Gelukkig ben je beter.Ik ben nog wat vergeten te zeggen vandaag.Ik heb vandaag een kaartje gekregen van iemand waarvan ik dacht dat het contact niet meer tot stand zou komen. Zij heeft mijn adres weten te achterhalen. Ben ik blij, want ik mag haar heel graag. Morgen ga ik dus een hele mail aan haar sturen en een kaartje voor de kerst sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 bijtijds betekend toch dat je er binnen bepaalde tijd een andere draai aan hebt kunnen geven in de positieve zin? Je valkuil inzag? Bewustwording? Zoals je zegt beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Trees,Wat gebeurd is, is gebeurd en aan het verleden kun je niets meer veranderen.'t Is 't heden dat telt. Laat je niet kleinkrijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Tuurlijk Spud! We denken allemaal dat we het niet kunnen, maar we komen iedere dag een stukje verder!En jij gaat toch ook als een speer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Dames, ik ga mijn tanden poetsen en naar bed!(Hoe vaak ik vroeger niet 's morgens wakker werd met ongepoetste tanden.....)De dag gaat dicht!Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Corinne,Wat tof voor je! Zijn altijd erg leuke dingetjes om te ontvangen zeker wanneer je dacht dat dat niet meer zou gebeuren. Dan is de verassing nog veel groter als het wel gebeurt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Oh ontdek ik nu ineens! Tip voor ieder met smily problemen, klik 1 smily aan en scroll vervolgens verder met je muis en voilà staan er ineens een aantal achter elkaar! Zal wel toeval zijn...Nog eens proberen.Ja, was toeval want nu ging 't moeilijker.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Ja, Spud, en dat is gewoon hartstikke leuk.Trees,Wel te rusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 :clock::$;:light::);handig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Maar ik ga er wel een paar uithalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Ik ga ook maar weer in m'n "scheve" bed liggen, m'n hoofd begint te bonken.Sweet dreams voor allen die slapen en een sweet nacht voor allen die nog in wakende toestand zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 Ik ga ook.Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 december 2007 Rapport Share Geplaatst 12 december 2007 :):wine::beer::brokenheart::huh::$:light::):wine:Ja, gaaf! Ik kan het niet laten hè, die computer moet uit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden