safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Pippi de enige voorwaarde om naar de receptie te gaan is dat je hier schrijft...het ADb zijn heeft er voor mijn gevoel niets mee te maken...ik kan me niet voorstellen dat we het daar over gaan hebben zelfs??! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ik heb een nieuw draadje voor Benthe geopend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Uhhhum..Pippi ik sta pas sinds 2 december droog...dus dat is nou niet echt een vooruitgang of wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 He, Pippi,Gewoon komen, anders kom je er niet achter hoe ik er in werkelijkheid uitzie.En dat wil toch wel weten? Of niet soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 En dat we dat soms zo nodig hebben!Geniet er maar van, en ik hoop dat je dit gevoel nog heel lang vast kunt houden, Pippi! Je bent het waard!Eerlijk gezegd, wou ik het je ook al eerder vragen, zou het erg leuk vinden je te ontmoeten. Ik weet niet wat je bedoeld, maar je hoeft nu ook nog niet te beslissen, het is nog niet zover...En ADB, daar zijn we toch hier voor, dat willen we allemaal leren, als we het al zouden zijn... tsja!Done! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Zo, de nachtbrakersbrigade is weer aanwezig zie ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Jij bent ook altijd een latertje hè Corinne? Heb jij heel weinig slaap nodig?Ik ben aan het proberen mijn bedtijd te vervroegen, maar dat lukt niet bijster! Even niet opletten en het is half drie!Mijn hond Max wordt om deze tijd actief, komt met zijn beer aanlopen en wil spelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Wanneer komen Charlie (hoi Charlie!:rose;) en Joan (hoi Joann(ook een roos maar die doet het niet))weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nou, de icoontjes willen niet zo lukken vanavondB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 He, Trees,Dan heb je goed gezelschap aan Max.Mijn katten liggen al weer een tijdje op hun twee oren.Gisteren ben ik bekaf om half twaalf naar bed gegaan.Op het spitsuur rond 7.50 werd ik wakker, heb een plas gedaan en terug mijn bed ingedoken.Tot 2 uur heb ik nog doorgeslapen. Ik had het kennelijk even nodig.Van die ontsteking heb ik flink verhoging, 37,7. Vandaar die slaapbehoefte.Nu gaat het wat beter. Maar tot half drie zal ik het zeker niet redden. Is ook mijn bedoeling niet.Een constant vroege slaper zal ik wel nooit worden. Ik ben dat nooit geweest. Als baby was ik al een nachtbraker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 hallo nachtbrakertjes!Jullie weten zeker ook geen natuurlijk paardemiddel om in slaap te vallen of wel? @pippi, misschien kun je de "hulpverleners" omzeilen? Gewoon op mensen afstappen die je wel wil spreken/zien? 10 km is niet zo ver, als 't je niet bevalt ben je toch zo weer gevlogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Trees,Je moet zorgen dat die icoontjes niet aan leestekens raken. Spatie voor, dan icoontje invoegen en voor de veiligheid dan een spatie na.Dan komt het altijd goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Pippi, Het moet voor jezelf goed voelen om te komen, hoe graag wij je ook willen ontmoeten!Misschien moet je bepaalde dingen loslaten, om verder te kunnen. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit, maar misschien is het wel een goede stap naar een ander leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Hoi,Ik heb van Safi begrepen dat er slechts twee hulpverleners komen en die treden op als gastheer/vrouw. Zij zijn daar uitdrukkelijk niet als hulpverlener.Dus laat niemand zich daardoor tegenhouden. Gewoon komen om ons te ontmoeten.Ik ga even arrogant doen.Wie mij wil ontmoeten in levende lijve moet komen.Einde arrogant doen.Ik vind het nl. ook best eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 En voor een slinger dan weer kopieëren en plakken Ik vind het ook doodeng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ja, ik kan wel één icoontje maken, maar daarna pakt er geen tweede meer. Ook verderop in de tekst niet (HIER) heb ik het dus weer geprobeerd, en nada! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Spud,Doorgaans helpt mijn eigen wil om te slapen.Wat ook wel wil helpen is de tafels van 1 tot 20:1 x 1 = 12 x 1 = 23 x 1 = 34 x 1 = 45 x 1 = 56 x 1 = 67 x 1 = 78 x 1 = 89 x 1 = 910 x 1 = 1011 x 1 = 1112 x 1 = 1213 x 1 = 1314 x 1 = 1415 x 1 = 1516 x 1 = 1617 x 1 = 1718 x 1 = 1819 x 1 = 19 20 x 1 = 201 x 2 = 22 x 2 = 43 x 2 = 64 x 2 = 8enzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Ik vraag me eigenlijk af of er buiten, hapjes, drankjes en ontmoetingen misschien ook nog andere afleidingsdingetjes zijn. Ben niet zo'n gespreksaanknoper dat gebeurt bij mij meestal met een spelletje ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nee, als de text eenmaal getypt is, ben je te laat., is ook mijn vervelende ervaring. Iemand? Tussenvoegen van icoontjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Trees,Dan kun je ze ook nog intypen met de hand.confused laat je vooraf gaan door een : en afsluiten met een ; wel allebei aan het woord geplakt, zonder spatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nog ff proberen:present::$:$:present:nou snap ik het helemaal niet meer! Kijk, nou heb je Delta nodig!Nou, gelukkig, het hartje lukt dan weer wel, misschien komt Delta dan weer terug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Oh, als je de tekst al getypt hebt en je wil achteraf een icoontje invoegen, dan kan dat door het op die plaats met de hand te doen of je voegt het in, dan verschijnt het aan het einde van je tekst. Dat blok je en door control+x te doen en dan ga je naar de plek waar je het wil hebben (denk aan ruimte voor en na) en dan plak je door control+v. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Dankje Corinne,Ik denk dat de weerstand op 't moment te hoog is, heb er net 36 uur van slapen op zitten. Gaat dan een heel raar knopje om in m'n hoofd. Naar mijn gevoel staat m'n bed dan scheef, heb de waterpas er al naast gehouden en die zegt dat 't gewoon recht is maar toch lijkt 't alsof ik er uit rol. Een rare substantie is je brein soms wel, 4X6, oh nee 8X4, oh nee da's dan weer deo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 Nu ga ik écht naar bed!Slaap lekker voor zo.Tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 11 december 2007 Rapport Share Geplaatst 11 december 2007 welteruste en sweetdreams Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden