Spring naar bijdragen

dinsdag 11 december

Vie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oja nog even een tip voor Benthe, weet je dat je sokjes kan kopen voor honden, die houden een "gewonde" poot droog en die kunnen ze bijna niet afkrijgen... ik zet er dus wel "bijna" bij want volgens mij is Max nogal slim en aangezien je hem ook al geleerd hebt zelf de clicker te brengen voor een beloning ;)
dank je Pip!

en Bambam ja ik had best een lekker dagje, ging wel snel voorbij

en nu ga ik echt uitloggen, tot moggel maar weer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hèhè ik ben weer thuis.

Kom ik thuis: roa pleite. HUH??????? Affijn die lag al in bed te snurken, geweldig zo'n oppas die in je bed kruipt dan is de boel alvast warm dalijk.

Intensieve avond veel informatie bij school van Zoon over omgaan met Pubers e.d. maar het meeste wist ik al (nou ja in theorie dan hè) en bij dochter een rapportgesprek met het advies haar toch maar te laten testen, ze raffelt haar werk behoorlijk af en haar broer is ook indertijd getest waar een aardig hoog IQ uit kwam. Dan kan ze evt. naar de Plusklas, een soort buitenschoolse boeiende bezigheden voor kinderen die zich vervelen op school. Naast Engels krijgt ze nu ook Spaanse les (ze is 10 !!!!).

Ik ben gesloopt en ga naar bed nog even TV koekeloeren.

Welterusten allemaal ........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje,
Ja, dat is het probleem met slimme kinderen. Hoe hou je die bezig op niveau?
Spelen en dingen doen met leeftijdgenoten is belangrijk, maar aan de andere kant hebben ze toch geestelijk voedsel op niveau nodig.
Lijkt me moeilijk om daar een gezond evenwicht in te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi...wat fijn zo'n gesprek...dat hebben we allemaal geregeld nodig. Ik ben zo vrij geweest alvast een kaartje voor je te trekken...ja dat krijg je hè...ik begin toch een beetje een gevoel te krijgen dat ik een Maddam Fortuna ben.Vandaag zeg ik op moeilijke momenten tegen mijzelf: ook dit gaat weer voorbij'

Kijk jullie moeten natuurlijk wel begrijpen dat elk kaartje wat ik trek toepasselijk is want ze zijn gemaakt om je in een positieve spiraal te brengen van geluk en verbondenheid met de bron in jezelf en daarmee de wereld om je heen ...dus vandaar de toepasselijkheid op elke situatie...ja niet dat jullie denken ik zit het hier te verzinnen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi,
Fijn van die vriendin!
Je kunt soms zo druk bezig zijn met jezelf dat je vergeet te kijken naar hoe je groeit en ten goede veranderd. Maar goed dat af en toe eens iemand anders zegt hoe goed je eruit ziet of hoe je ten goede bent veranderd.

Al diegenen die naar bed gaan: welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Safi,
Mijn berichtje teruglezend aan Pippi laat mij ineens snappen wat ik met het kaartje kan:
Vandaag kijk ik naar de dingen vanuit het perspectief en de belevingswereld van de ander.
Eens kijken hoe ik er nu uitzie in vergelijking met 8 maanden geleden b.v.
Dat is een oppepper.
Dank je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ik ga ook naar mijn bedje toe , in de hoop dat ik kan slapen .
juist naar een progama op tv gekeken " sos parasiet' ppff wat bestaan er toch rare mensen op de wereld , opgetut tot en met , precies fotomodellen maar hun huis is een echt zooitje , waardoor ze met muizen en ratten zitten , willen ze hulp van die reportage makers , maar zijn ze blijkbaar te lomp om oude voedsel resten en zo voort op te ruimen , begrijpen wie begrijpen kan , ikke niet dus :huh:
ggrr vies vies
allez ben weg hoop dat ik niet van muisjes droom
slaapzacht adb'ers :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...