haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: karelK Dus dan maar moeilijker inslapen............ Sinds 24 oktober gestopt? Nog ff en dan meur je alles bij elkaar, en lang!!!!! Is mijn ervaring, hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Tja, eigenlijk was er helemaal niks goed aan en toch dronk ik en zolang ik dronk, vond ik het goed. Totdat ik in de afgrond viel en de schellen van mijn ogen vielen.Wat een moeite kostte het me om op het droge te komen.Ook al moet ik nog volop leren mij op het droge te handhaven. Ik wil niet meer nat gaan.Ik hoef niet meer te drinken, gelukkig maar.Welterusten allemaal.En nee, Pippi, ik ga niet stiekem meelezen.Maar niet roddelen, want ik lees morgen wat hier nog geschreven wordt.Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 @haddock, Dat slapen is geen probleem meer hoor! Als ik eenmaal de slaap te pakken heb en ik zet 's morgens geen wekker, slaap ik zo door tot een uurtje of tien. Het probleem is ( en dat gebruikte ik onder andere ook als excuus om te drinken ) dat ik continu een gemene trein tussen m'n oren heb lopen ( oorsuizen ) dus moet ik moe zijn om in te kunnen slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Karel: sh*t, die Meuniere o.i.d.? Zeer vervelend, lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Pippi, it takes one to know one! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Corinne, slaap lekker! Niet op je billen liggen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Inderdaad haddock, Meniere heet die man. Een veel mooiere naam dan het gebeuren zelf kan ik je verzekeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: haddockHé Q, hoe issie? Ik ga goed H, ik werk het ene project na het andere af. Ik verbaas mezelf soms. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: QIk ga goed H, ik werk het ene project na het andere af. Ik verbaas mezelf soms. :$ Dik in orde! Kun je ook lassen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik zou het kunnen leren, ben best wel handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik heb er 'n sloper bij gekocht, maar die is helemaal niet zo erg, dus die gaat ook in de restauratie. Ga het zelf ook leren, maar wel van 'n goeie plaatwerklasser. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Geloof ik graag, Karel. Sterkte ermee. Kom je daar weer af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Dat klinkt heel erg goed H! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ja heh! Hij is wel rechts gestuurd, maar ik denk dat ik dat zo laat. Niet moeilijk om te bouwen, hoor. Maar ik heb zo'n idee dat ik binnen 'n paar jaar naar Oz ga vertrekken. M'n ouwe energie keert steeds meer terug, hier heb ik 't wel weer 's gezien, zeker met wie ze nou weer politicus van het jaar maken. En daar rijden ze links....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Daar hebben ze helaas nog niks op gevonden, alleen hoorapparaten om het geluid wat over die trein te tillen, dus overdag kun je er iets beter mee overweg, maar hij blijft doorstomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik heb snel even gegoogeld, Karel, daar wordt je niet blij van! Dagelijks, of incidenteel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Die loopt constant Trees, en ze kunnen wel een manneke op de maan zetten, maar hier weten ze helaas geen weg mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Bah, Karel, nogmaals sterkte! 't Kachelwater is al lekker warm, m'n kruikkie gaat te bedde.Dan nog ff, ga ik ook naar m'n mandje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Joh, Karel, dan kan ik me voorstellen dat je bij het inslapen de alcohol mist. Kan je in plaats daarvan niet een inslaappilletje nemen, gewoon om die eerste slaap te vatten?Ik kan me ook niet voorstellen hoe het is om dat niet uit te kunnen zetten. Soms suist mijn oor wel eens, en dat is al vervelend, laat staan dat het zó sterk is!Ik ga nu ook maar eens kijken of mijn bedje warm genoeg is (electrische deken, techniek Haddock, bij gebrek aan kruik en/of bedpartner!). Over een paar weken mogen hond en kat op bed slapen, tot zo lang maar even kunstmatige warmte! Slaap lekker, Karel, Haddock! Leuk dat je er weer was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ach, ik HAD twee verslavingen, roken en drinken, waarvan ik er nu eentje " onder controle heb ", en heb dus geen zin om er toch weer een tweede bij te riskeren. Het blijft wel een grote valkuil.Maar ach er zijn ergere dingen, dus ik wacht wel tot ik moe genoeg ben. Op een werkdag van een uurtje of zes 's morgens tot een uurtje of vijf 's middags ben ik rond elf uur moe genoeg. Dan slaap ik als een roosje.Bedankt allemaal, ik ga nog even zappen en dan naar m'n bedje toe.En morgen drink ik niet. Welterusten.Groetjes............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Druk ik de TV nog ff aan, val ik midden in "a night at the opera"! Daar ruk ik me nu dan toch maar van los.Pit- of waakze, allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden