safidepafi Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik volg je Water...Trusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap, ben ineens heel erg moe.Weltrusten al te zaam. Sleep tight and don't let the bedbugs bite:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Voor wie nog in de gelegenheid is: het is een prachtige heldere nacht, de sterren staan te stralen, moooooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ja, slaapze, rustende kransgenoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 BamBam, Water, Safidepafi en al de anderen die ter bedde gaan: SLAAP LEKKER!Ik blijf nog wat hangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamVoor wie nog in de gelegenheid is: het is een prachtige heldere nacht, de sterren staan te stralen, moooooi. Valt hier tegen, licht bewolkt. Een van de Dames heeft 'n hol ontdekt in de slootkant, zucht..... Nou, ik laat d'r maar ff gaan, ze is toch al zwart. Straks mag ze onder de douche, als het te erg is. Zegguh, Treessie, stel je je nog ff voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hey Haddock,Was jij het niet die het boek De Alchemist aanraadde. In dat boek ben ik van de week begonnen. Ik vind het een aardig boek tot hier toe. Ik hou wel van zoektochten naar jezelf.Dat andere boek wat toen ter sprake kwam, ik weet de titel niet meer. Het gaat over de inzichten. Dat vond ik ook een goed boek, alleen het laatste hoofdstuk vond ik minder. Wel een boek dat je aan het denken zet, over jezelf en de mensen om je heen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hoi Pippi,Jij bent er tenminste nog. Waar zou al de rest zitten? Zijn die allemaal al naar bed? Dat terwijl de avond nog zo jong is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Het zit op een knie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Wakker hoor. Mevrouw had er nogal zin in, dus ik heb ff meegegraven (met de schep, hoor) om haar duidelijk te maken dat er niks zit. Vond ze prachtig, ze werd helegaar gek! Ze is me ook schoon genoeg, doekkie, klaar.Ik was het niet van "de alchemist", Corinne. Jij gaat wel lekker, zeker?Ik ga het kruikewater ook maar 's op de houtkachel zetten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Haddock,Ik zie het tafereeltje al voor me: man graaft, hond loopt er omheen en kwispelt als een te gekke boxer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 En verder gaat het wel met me. Nog immer droog, zoals ik het hebben wil, alleen is het soms zo moeilijk. Ach ja, ik moet opnieuw leren leven, net als zovelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Een hele goeie morgen allemaal,Ben eindelijk door het hele pak berichten van vandaag heen. pfffffffffffDenk dat ik touw ga verkopen hier op het forum ;-)) ( bij gebrek aan icoontjes )Groetjes.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Sms is volgens mij niet de ideale taal om een goede conversatie te voeren.Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hahaha, het was meer dan kwispelen, hoor, meer als 'n bezetene eromheen graven, af en toe woest naar mij kijken, blaffen en weer door, prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: karelKEen hele goeie morgen allemaal, Ben eindelijk door het hele pak berichten van vandaag heen. pfffffffffff Denk dat ik touw ga verkopen hier op het forum ;-)) ( bij gebrek aan icoontjes ) Groetjes.......... KarelK,Ook goede morgen.Veel berichten, ja, kun je wel zeggen. We zitten al op de 15de pagina.Maar wat bedoel je met touw gaan verkopen? We hebben hier toch al draad genoeg dacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Wat is zo een hondehart snel gevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Zeg Haddock, spijtoptant, heb je gelezen dat August dood is?Hij werd in een artikel betiteld als ''kwartaalalcoholist''. Prachtige term, lijkt me ook wel wat! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Zien jullie mekaar binnenkort in levende lijve? Dan kunnen jullie het uitleggen.Komt het vast weer allemaal goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ga ik verkopen voor 3 knuffels per decimeter, kunnen de lontjes wat langer geknoopt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Hoi, Trees, ik weet niet wie August was, maar ik kan me toch niet voorstellen dat je een kwartaalalcoholist wil zijn.Brrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Goed idee, KarelK. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Ik denk dat Karel er geen touw meer aan vast kan knopen, of zoiets.Heb ik zelf ook moeite mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 Corinne, August (Willemsen geloof ik) was de schrijver van een boek waar Haddock wel eens aan refereerde, ''De Val'' getiteld.Scheeltjes, da's lang geleden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 13 december 2007 Rapport Share Geplaatst 13 december 2007 quote: Originally posted by: TreesZeg Haddock, spijtoptant, heb je gelezen dat August dood is? Hij werd in een artikel betiteld als ''kwartaalalcoholist''. Prachtige term, lijkt me ook wel wat! He, Treessie, eindelijk! Meer recidivist vind ik eigenlijk.......En jah, ik heb het gelezen dat m'n waarde August er vandoor is. Neemt niet weg dat ie één van de mooiste boeken over alcoholisme ooit heeft geschreven. Heb jij het al gelezen? Echt heel erg de moeite waard. Kwartaalalcoholist is mij iets teveel van het goede....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden