Spring naar bijdragen

Donderdag 13 december 2007

water

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 295
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

quote:

Originally posted by:
BamBam

Voor wie nog in de gelegenheid is: het is een prachtige heldere nacht, de sterren staan te stralen, moooooi.

Valt hier tegen, licht bewolkt. Een van de Dames heeft 'n hol ontdekt in de slootkant, zucht..... Nou, ik laat d'r maar ff gaan, ze is toch al zwart. Straks mag ze onder de douche, als het te erg is. Zegguh, Treessie, stel je je nog ff voor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Haddock,
Was jij het niet die het boek De Alchemist aanraadde. In dat boek ben ik van de week begonnen. Ik vind het een aardig boek tot hier toe. Ik hou wel van zoektochten naar jezelf.
Dat andere boek wat toen ter sprake kwam, ik weet de titel niet meer. Het gaat over de inzichten. Dat vond ik ook een goed boek, alleen het laatste hoofdstuk vond ik minder. Wel een boek dat je aan het denken zet, over jezelf en de mensen om je heen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wakker hoor. Mevrouw had er nogal zin in, dus ik heb ff meegegraven (met de schep, hoor) om haar duidelijk te maken dat er niks zit. Vond ze prachtig, ze werd helegaar gek! Ze is me ook schoon genoeg, doekkie, klaar.
Ik was het niet van "de alchemist", Corinne. Jij gaat wel lekker, zeker?
Ik ga het kruikewater ook maar 's op de houtkachel zetten.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
karelK

Een hele goeie morgen allemaal,

Ben eindelijk door het hele pak berichten van vandaag heen. pfffffffffff

Denk dat ik touw ga verkopen hier op het forum ;-)) ( bij gebrek aan icoontjes )

Groetjes..........

KarelK,

Ook goede morgen.

Veel berichten, ja, kun je wel zeggen. We zitten al op de 15de pagina.

Maar wat bedoel je met touw gaan verkopen? We hebben hier toch al draad genoeg dacht ik. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
Trees

Zeg Haddock, spijtoptant, heb je gelezen dat August dood is?

Hij werd in een artikel betiteld als ''kwartaalalcoholist''. Prachtige term, lijkt me ook wel wat!

He, Treessie, eindelijk! Meer recidivist vind ik eigenlijk.......
En jah, ik heb het gelezen dat m'n waarde August er vandoor is. Neemt niet weg dat ie één van de mooiste boeken over alcoholisme ooit heeft geschreven. Heb jij het al gelezen? Echt heel erg de moeite waard. Kwartaalalcoholist is mij iets teveel van het goede.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...