Spring naar bijdragen

Donderdag, 14 december 2007

CPAS

Aanbevolen berichten

Zo, ben ik weer, had na het schrijven van mijn eerdere bericht niet meer de tijd om verder te schrijven op het forum, maar heb wel de hele middag verder zitten piekeren, zou ik bij het eten wel of niet, gewoon eentje voor de smaak, moet toch kunnen, gaat toch om AdB, enz enz.. uiteindelijk toen de bestelling van de drankjes werd opgenomen vroeg ik heel stoer een ice tea, mijn tafelgenote ging aan de rode wijn.. moet zeggen dat er wel een klein steekje door me heen ging... Maar het eten was heerlijk en het was gezellig en toen vergat ik het ook wel weer.. daarna nog even een gremlin die om de hoek kwam kijken bij de koffie waar ik normaal altijd een grand marnier bij nam..... ach eentje... moet kunnen... maar nee, nu was ik al zover gevorderd dus die ging ik ook niet nemen... en toen verlieten de gremlins dan ook maar met hun koppies tussen hun schouders het pand.

Dussuh, ik heb NIET gedronken vanavond want inderdaad, wat voegt het toe... maar toch... ach, ben er nog niet helemaal uit maar ben nu lekker helder... en moe.
En ik heb een gezellige avond gehad, zonder alcohol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 249
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

heyyy
ik voel me nu echt vreselijk onrustig.
ik weet niet of t door mn tentamens komt, doordat ik geen alcohol mag drinken of het shitweer buiten, maar ik voel me alles behalve ontspannen.
normaal zou ik nu zeker zijn gaan drinken, maar ik doe het niet.
vandaar dat ik maar eten ga bestellen bij een cafetaria...
ik was daarstraks zo aggressief geworden dat ik m'n fiets in elkaar heb getrapt (nu zijn de spaken kapot en doet de rem het niet meer :( )
ik hoop maar dat ik gauw weer rust vind,
en ben in ieder geval blij dat ik niet ga drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Tapas,
hartstikke goed dat het je gelukt is! En inderdaad, wat had het je toegevoegd, zoals je je nu zou voelen? De alcohol zou weg zijn, maar het vervelende gevoel zou je wel hebben!
Ik ben trots op je!

En Estrella, moed houden hè? Het is bijna 12 uur, en dan kan je er weer een dag bijvoegen!
Je gaat juist zo goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,
Hier ben ik weer. Ik was het forum even vergeten. Sorry hoor.
Manlief had DVD'tje opgezet met een Miss Marple verhaal en ja, zowel zoonlief als ik bleven kijken.
Moordenaar is gepakt.
Ik ga even bijlezen nu en kijken wie er nog aanwezig zijn.
Tot strakjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja jullie hebben gelijk, die fiets gaat me alleen maar een hoop centjes kosten...
maar ik voelde me gewoon zo rot om alleen te zijn om vrijdagavond,
en dan alles wat ik de afgelopen week heb meegemaakt erbij...
ik merk dat alles is veranderd nu ik me sinds vorige week vrijdag heb beseft dat ik verslaafd ben. het is gewoon zo'n schok, er komen allerlei herinneringen naar boven, maar ik weet dat het juist daarom nodig is om te stoppen.
gelukkig heb ik niet de verkeerde weg gekozen (een frietje nemen mag wel op z'n tijd ;) ).

morgen weer een dag, ik weet zeker dat ik het ga volhouden.
ook al drinkt iedereen op m'n werk en daarna bij t uitgaan,
ik ga aan de cola light en red bull.

als ik het moeilijk heb, denk ik altijd aan het volgende: alles komt altijd goed!!
op bepaalde momenten zie ik bepaalde dingen zwaar in,
maar dan denk ik aan andere moeilijke momenten in m'n leven die ik overwonnen heb. die heb ik allemaal doorstaan, dus ik laat m'n leven zeker niet kapot maken door alcohol!!
zo dat moest er ff uit...

ik ga maar eens naar beneden, de bezorger staat zo aan de deur met mijn heerlijke eten.
slaap lekker allemaal, en ik wil nog even zeggen dat ik voor jullie allemaal heel veel respect heb. er zijn genoeg mensen die ook beseffen dat ze een probleem hebben met de drank, maar die ervoor kiezen om verder te drinken; wij kiezen de moeilijkere weg, maar die ons uiteindelijk wel naar het belangrijkste doel zal brengen: gelukkig zijn met je jezelf en de mensen om je heen.

veel succes morgen allemaal!!!
liefs, estrella

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Estrella,
Hoe is het tentamen gegaan? Ging het goed?
Volgende week heeft zoonlief er twee.
Ik ben flink afgevallen van 67 kg naar 55/56. Ik kon dus een nieuwe garderobe aanschaffen. Dat heb ik dan ook gedaan en meteen maar mijn stijl veranderd naar iets moderners. Twee weken geleden zelfs mijn grijzen haren laten verven. Ik zie er niet meer uit als een verzopen kat. Die 11 kg hebben er wel 5 maanden over gedaan. Ik ben nl. niet gaan snoepen i.p.v. drinken en ook niet veel meer gaan eten.
Ik verveel mij hier niet 's avonds. Ik ben nooit een uitgaander geweest en dat zal ik ook wel niet worden. Eeuwig huismusje. Ik was dan ook een thuisdrinkster.
En voor die eerste acht dagen: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:
Ik miste de wijn ook om me te kunnen ontspannen, maar weet je dat gaat over. Eigenlijk word je van alcohol alleen maar opgefokt en onrustig.
Ik denk dat jij een boksbal moet aanschaffen en een stel bokshandschoenen.
Voor nu eet smakelijk!
Maak je nu nog maar niet druk om de lijn. Eerst maar de jww verslaan.
Even nog een :present: erbij doen. De negende dag is om.

@Pippi,
:)

@Soothe,
Tuurlijk alles OK. Dank je. Bij jou ook alles OK, jonge man?

@Wouw, KASKO-team al 20 dagen op de goede weg.
:present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

@Blacky,
Zo te zien heb jij al 1276 berichtjes geplaatst sinds je hier ben gekomen op 3 januari 2006. Volgens mij heb je het grootste deel daarvan de laatste drie/vier maanden geplaatst.

@Water,
Even een indiscrete vraag die me al een tijdje plaagt: hoe lang ben je en hoeveel weeg je?

@Meedoen,
Als je zo fanatiek sport, gaat er wel vet af, maar er komt natuurlijk spiermassa bij. :D

@Karinneke,
Slaap lekker.

@Haddock,
Hoe gaat het met je twee meisjes. Hebben ze nog gegraven?

@Spud,
Voor mij ook nunca mas jww!
We zullen doorgaan .......................

@Q,
TACTUS waakt nog steeds over ons. Wees gerust.
Van mij mogen ze er nog heel wat avatars aan toevoegen en bij de emoticons mogen ze het bier en de wijn verwijderen. Zou het wel leuk vinden om er daar ook meer van te hebben.

@Trees,
Ook weer van de partij?

@Tapas,
Goed van jou, weer een overwinning op de gremlins.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock,
Heb jij zo een snelle machine? 50 graden was doet er bij mij bijna twee uur over, zonder voorwas.
De witte was doe ik op 80 graden (ondergoed, badhanddoeken, washandjes, vaatdoekjes, enz...) in 2.55 uur. De rest van de wassen doe ik op 30 graden, zonder voorwas in 1.55 uur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De donkere op 40 graden zonder voorwas was in 'n dik uur klaar! Stokouwe bovenstebeste Miele bovenlader W485, volgens mij al 'n dikke 20 jaar oud. Twee jaar geleden met de verhuizing nog plat voorover van 't steekwagentje op de betonvloer gevallen. Ik dacht: daar gaattie. Overeind gezet, stekker erin, en wassen maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock, die miele's zijn niet stuk te krijgen, ik heb er nog een in de schuur staan, een mini-bovenlader, van denk ik wel 40 jaar oud, wast alleen, geen centrifuge, was 6e hands maar waste beter dan de machine die ik nu heb (maar die heeft wel centrifuge)... voordeel van zo'n oud ding was dat ie ook altijd wel weer te repareren was , slang los, filter verstopt, geen electronica!! supermachientje!!

Goh, ik ben achteraf toch blij dat ik dat ene glaasje niet genomen heb, wat is nou 1 glas?? nou dat is een glas teveel!
ga nog even DWDD kijken in de herhaling... vind marc marie huijbregts altijd zo leuk, dus ben weer even aan het bankhangen terwijl mijn bed in de voorverwarmstand staat.
laterrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...