haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: SootheWaar leidt u dat uit af?. Je geciteerde gedicht.Mach's gut en heb 'n goed weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 wat wordt er eigenlijk bedoeld met gremlins, waar iedereen t steeds over heeft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Dat zijn de monstertjes die in je oor komen fluisterendat één drankje toch echt geen kwaad kan, Estrella Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 @Estrella,Zo mag ik even een hele diepe buiging voor je maken? Echt knap te lezen hoe jij die knop omgezet hebt en ermee omgaat. De leuke dingen nog steeds doen maar dan zonder de jww.Gremlins zijn trekmonstertjes, die heel onverwachts heel iritant ervoor zorgen dat je ineens wel zin krijgt om te drinken. Echt lastige wezens. Ik noem ze liever freggles daar mijn kat van vroeger gramly hete en die was heel lief. En aangezien ze hier soms flink wat slaag krijgen doe ik dat toch liever freggles aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Mag ik trouwens vragen wat Nunca mas betekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 'nunca mas' betekent 'nooit meer' in het spaans nog 1 vraagje haha: wat betekent jww? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Je Weet Wel The A WordAlcoholicoo (heb geen flauw idee of dit verwijderd gaat worden) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 hallo allemaal, zijn er geen moderators meer van TACTUS weet iemand dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Natuurlijk wel, maar die zitten niet voortdurend op het vinkentouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik zou 't niet weten en eigenlijk ook niet hoe je ze moet oproepen ofzo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik had al dagen geleden iets gevraagd H en nog steeds geen antwoord gekregen vandaar en eerder zag ik altijd iemand ingelogd van TACTUS. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: SpudJe Weet Wel The A Word Alcoholicoo (heb geen flauw idee of dit verwijderd gaat worden) heyywaarom zou dit berichtje verwijderd worden? zijn er bepaalde regels voor het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik heb er vandaag, vanmorgen, geloof ik, wel eentje online gezien. Gewoon nog eens vragen, ze krijgen vast wel aardig wat berichtjes per dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hoe bedoelje, Pippelein, leg 's uit?Tommy en Meneer Nelson Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: Estrella zijn er bepaalde regels voor het forum? Alleen maar die bij "Spelregels" staan, Es. Je mag het best over bier of wijn of jenever of alcohol hebben, maar dan natuurlijk wel liefst in negatieve zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 @ Estrella,Ik loop hier nog niet zo lang rond en soms weet ik niet of een woord nu wel aanstootgevend of niet is.Daarom zet ik dat er voort maar gewoon bij wanneer ik twijfel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: pippimailtjes van mensen die vragen of opmerkingen hebben.... Ze hebben mij wel eens gemailed............ We waarderen uw bijdrage, eindigde het meen ik mee. Het begin was iets anders...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 @ Water,Thanks heb je mij ook meteen over de onduidelijkheid heen geholpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Ik heb geen mailtje gestuurd maar een topic geopend over het aantal beschikbare avatars. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Soms valt het leven niet mee Pippi morgen een nieuwe dag, welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hoi Q, dat had ik ook al gezien... Pippi, morgen weer een dag met nieuwe kansen en nieuwe prijzen hè! Het kan ook niet iedere dag feest zijn, dat gaat trouwens ook vervelen lijkt me... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Weet je wat, Pip, ik ga gelijk met je mee. De dag heeft alweer lang genoeg geduurd voor mij.ZZZZZZzzzzzzzz....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Rus an, Pip. Slaapze, Water. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 OK hoor. Kallempies an dan maar he... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Slaap lekker, Pippi, Water!Toch niet samen hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden