Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 hallo allemaal, zijn er geen moderators meer van TACTUS weet iemand dat?
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Natuurlijk wel, maar die zitten niet voortdurend op het vinkentouw.
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Ik had al dagen geleden iets gevraagd H en nog steeds geen antwoord gekregen vandaar en eerder zag ik altijd iemand ingelogd van TACTUS.
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: SpudJe Weet Wel The A Word Alcoholicoo (heb geen flauw idee of dit verwijderd gaat worden) heyywaarom zou dit berichtje verwijderd worden? zijn er bepaalde regels voor het forum?
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Ik heb er vandaag, vanmorgen, geloof ik, wel eentje online gezien. Gewoon nog eens vragen, ze krijgen vast wel aardig wat berichtjes per dag.
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Hoe bedoelje, Pippelein, leg 's uit?Tommy en Meneer Nelson
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: Estrella zijn er bepaalde regels voor het forum? Alleen maar die bij "Spelregels" staan, Es. Je mag het best over bier of wijn of jenever of alcohol hebben, maar dan natuurlijk wel liefst in negatieve zin
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 quote: Originally posted by: pippimailtjes van mensen die vragen of opmerkingen hebben.... Ze hebben mij wel eens gemailed............ We waarderen uw bijdrage, eindigde het meen ik mee. Het begin was iets anders......
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Ik heb geen mailtje gestuurd maar een topic geopend over het aantal beschikbare avatars.
Q Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Soms valt het leven niet mee Pippi morgen een nieuwe dag, welterusten!
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Hoi Q, dat had ik ook al gezien... Pippi, morgen weer een dag met nieuwe kansen en nieuwe prijzen hè! Het kan ook niet iedere dag feest zijn, dat gaat trouwens ook vervelen lijkt me...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Weet je wat, Pip, ik ga gelijk met je mee. De dag heeft alweer lang genoeg geduurd voor mij.ZZZZZZzzzzzzzz.......
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 OK hoor. Kallempies an dan maar he...
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Slaap lekker, Pippi, Water!Toch niet samen hè?
tapas Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Zo, ben ik weer, had na het schrijven van mijn eerdere bericht niet meer de tijd om verder te schrijven op het forum, maar heb wel de hele middag verder zitten piekeren, zou ik bij het eten wel of niet, gewoon eentje voor de smaak, moet toch kunnen, gaat toch om AdB, enz enz.. uiteindelijk toen de bestelling van de drankjes werd opgenomen vroeg ik heel stoer een ice tea, mijn tafelgenote ging aan de rode wijn.. moet zeggen dat er wel een klein steekje door me heen ging... Maar het eten was heerlijk en het was gezellig en toen vergat ik het ook wel weer.. daarna nog even een gremlin die om de hoek kwam kijken bij de koffie waar ik normaal altijd een grand marnier bij nam..... ach eentje... moet kunnen... maar nee, nu was ik al zover gevorderd dus die ging ik ook niet nemen... en toen verlieten de gremlins dan ook maar met hun koppies tussen hun schouders het pand.Dussuh, ik heb NIET gedronken vanavond want inderdaad, wat voegt het toe... maar toch... ach, ben er nog niet helemaal uit maar ben nu lekker helder... en moe.En ik heb een gezellige avond gehad, zonder alcohol!
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 heyyyik voel me nu echt vreselijk onrustig.ik weet niet of t door mn tentamens komt, doordat ik geen alcohol mag drinken of het shitweer buiten, maar ik voel me alles behalve ontspannen.normaal zou ik nu zeker zijn gaan drinken, maar ik doe het niet.vandaar dat ik maar eten ga bestellen bij een cafetaria...ik was daarstraks zo aggressief geworden dat ik m'n fiets in elkaar heb getrapt (nu zijn de spaken kapot en doet de rem het niet meer )ik hoop maar dat ik gauw weer rust vind,en ben in ieder geval blij dat ik niet ga drinken.
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Way to go, Tapas, no stress!Estrella, wat kon die fiets er nou aan doen?
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Hoi Tapas, hartstikke goed dat het je gelukt is! En inderdaad, wat had het je toegevoegd, zoals je je nu zou voelen? De alcohol zou weg zijn, maar het vervelende gevoel zou je wel hebben! Ik ben trots op je!En Estrella, moed houden hè? Het is bijna 12 uur, en dan kan je er weer een dag bijvoegen!Je gaat juist zo goed!
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Hé Pippi,jij gaat ook weer goed hè?
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Hahaha, Trees, Pippi en Haddock zitten wel op het vinkentouw.....
CPAS Geplaatst 14 december 2007 Auteur Rapport Geplaatst 14 december 2007 Hallo,Hier ben ik weer. Ik was het forum even vergeten. Sorry hoor.Manlief had DVD'tje opgezet met een Miss Marple verhaal en ja, zowel zoonlief als ik bleven kijken.Moordenaar is gepakt.Ik ga even bijlezen nu en kijken wie er nog aanwezig zijn.Tot strakjes.
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Deze ouwe man gaat z'n warme kruikje ook tussen de klamme lappen leggen.
Trees Geplaatst 14 december 2007 Rapport Geplaatst 14 december 2007 Nou, het slapen zal dan zeker gaan...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden