Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Moet toch een beetje dimmen! Om gewoontevorming te voorkomen!Alles wel, Corinne? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 amai hoe veel berichtjes zou ik al geplaats hebben op die bijna 2 jaar ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Estrella, ik eet me suf!!! Komt alleen niets aan. Het buikje dan, maar dat heeft ook z'n charme! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Amai, dat staat er toch beste Blacky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 :present::present::present::present:Even voor je in Aalsmeer gehaald Estrella. Voor iedere dag één! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Blacky, Amiga mia,¿ Como estás? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 heyyyvervelen jullie je ook zo op deze vrijdagavond?ik heb zin om uit te gaan...morgen gelukkig, en dan met alleen cola light Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 soothe, bedankt trouwens voor de bloemen hoe lang ben jij al bezig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Estrella, hartstikke goed, 8 dagen al! Is drie kilo afvallen in acht dagen niet heel veel? 'k Heb er niet echt verstand van hoor, mijn gewicht is niet veranderd. Het schijnt trouwens voor iedereen anders te zijn, de èèn komt aan en de ander valt af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Estrella, ik verveel me nooit!Maar ja, een ouwe man, wat wilt u!Uitgaan wordt drinken en dat wil ik niet! Dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 maar k ben de afgelopen 2 jaar aangekomen, dus ik wil er eigenlijk nog 10 kilo af eigenlijk.zonder alcohol moet dat lukken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Bezig met wat??Met niet drinken? 20 dagen!Ik hoef geen roosjes hoor. Met een half jaar mag je een bloemetje geven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Estrella Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 hoe oud je ook ben, uitgaan kan altijd nog k ken mensen van 35 die nog wekelijks uitgaan,en mensen van 60+ die regelmatig nog in de kroeg zijn.tja, de alcohol is inderdaad wel een verleiding, maar ik zie het juist als een uitdaging: vorige week ben ik vrijdag en zaterdag zonder alcohol uitgeweest, en ik voelde me de dag erna zo trots dat ik het had volgehouden!ik wil geen alcohol meer, maar vind dat geen reden om alle leuke dingen uit m'n leven te bannen.bovendien werk ik als bijbaantje in de horeca, en daar drinkt vrijwel iedereen. Ook na m'n werk drinken al m'n collega's alcohol, maar ik ben er vorige week gewoon met een bakje thee bij gaan zetten, en dat geeft mij alleen maar kracht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Van de week zat ik wel met koffie in een Café.Maar nu iets labieler, dus maar even niet.Er valt mee te leven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meedoen Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Hoi Estrella,Gefeliciteerd met je 8 dagen adb, het moeilijkste heb je al weer achter de rug.Ik wil ook graag wat kilo's kwijt. Ik sta nu bijna 2 maanden droog en ben al zo'n 30 keer naar de sportschool geweest om fanatiek te trainen. Daarnaast ben ik behalve met jww ook gestopt met snoepen. En nu kan ik vol trots melden dat die 2 maanden monnikenbestaan mij precies 1,5 kilo hebben opgeleverd.Wel een beetje frustrerend, maar bij mij vliegen die kilo's er dus kennelijk niet af.Gewoon doorgaan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Knap van je Estrella.Ik vind 20 dagen iets te krap, om de kat op het spek te binden. Ben al te vaak gesjeest!Maar geen "Gremlins". Heb ik nooit last van!Waarom zal ik me nu in de verleiding brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Karinneke, pleasant dreams en een fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Zo, geschoren, geweekt, gesteven, wat zullen we nou 's ff uithalen.De schavuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 RondeelJe hebt ze, en je bent ze kwijtvoordat je weet wat je gebeurt.En of je verzen schrijft en treurten nachtelijke tranen schreit,of ze bedelft onder verwijten toornig hun portret verscheurt:je hebt ze, en je bent ze kwijtvoordat je weet wat je gebeurt.Soms dat je er nog éen verleidtals je wat met je droefheid leurt;-je hebt het hoe dan ook verbeurden vecht in een verloren strijd:je hebt ze, en je bent ze kwijt.J.P.R. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Welterusten forumgenoten!Beetje muziek en ik ga slapen.Haddock je hoort!!!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Gaat je bezoek niet door, Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 BBC 4, nu, over Stiff Records, geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Waar leidt u dat uit af?Wel zeker eerwaarde, daarom moet ik in good shape zijn!Inclusief haar beest!! Een labrador!Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 december 2007 Rapport Share Geplaatst 14 december 2007 Haddock, er komt een foto van het beest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden