CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Anjo,Ik ben die rots in de branding niet die kinderen verwachten te hebben. Ze houden nog allebei van me, maar hun vertrouwen is toch geschonden.En helaas niet een keer. De laatste keer dat dat gebeurde, heeft mijn dochter mij dat flink duidelijk gemaakt. Dat was heel pijnlijk voor ons allebei. Maar die discussie en de liefde die ze kenbaar maakte, hebben er wel voor gezorgd dat ik er voor koos om de refusal te gaan gebruiken. Tot hiertoe heeft mij dat goed geholpen. Nu nog iets om mij te helpen om van het leven te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Gem,Slaap lekker. Heerlijk gevoel is dat als je dergelijke klusjes hebt geklaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Tja Corinne, daar vraag je nogal wat, iets om van het leven te houden... waren daar maar pilletjes voor!Ik moet zeggen dat ik altijd van het leven gehouden heb, vond het alleen vaak zo moeilijk en ingewikkeld, en heb lang het gevoel gehad dat ik geen invloed kon uitoefenen op mijn leven. Nu ik er meer grip op heb vind ik het steeds leuker worden, zolang het allemaal maar in mijn tempo mag en op mijn manier. Nou word ik ook niet gehinderd door de zorg voor bv man en kinderen en dat mensen mij nodig hebben als rots in de branding wat maakt wel dat ik meer tijd voor mezelf heb en minder aan verwachtingen hoef te voldoen.Het belangrijkste wat ik heb mogen ontdekken is dat ik nu van mezelf mag doen wat ik wil doen, of eigenlijk eerder, dat ik nu dat doe wat ik altijd al wilde doen. Gewoon lekker creatief bezig zijn en mooie dingen maken, voor mezelf en voor anderen... en zien dat het mensen blij maakt en daarvan word ik ook weer blij... en verder rommel ik per dag aan en neem het leven zoals het komt.Corinne, Ik wou dat ik je de oplossing kon geven waardoor je weer meer van het leven gaat houden! Helaas kan ik dat niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Lieve Tapas,Misschien kom ik die oplossing ooit tegen, misschien ook niet. Ondertussen hobbel ik verder en doe wat ik geacht wordt te doen als een mier in een mierenkolonie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Pfoeh, Corinne, dat klinkt bepaald niet vrolijk, nee. Denk 's aan de mooie dag vandaag, daar krijgen we er nog 'n paar van. Heb er erg van genoten. Ga morgenavond jammergenoeg de nachtdienst in, moet ik de mooie dagen verslapen. C'est la vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Ik geloof dat ik iedereen hier afschrik.Haddock bedankt en alvast sterkte voor de komende tijd.Ik ga maar naar bed. Morgen weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Allemaal welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Trusten, Corinne. Jij schrikt helemaal niemand af, hoor, we kennen je ook wel anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Corinne,ik kon niet afschrikwekkends vinden hoor! Vind het altijd wel rustgevend, zo laat op de avond nog een bekende naam! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Het is wel erg rustig, Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Haddock, slaap lekker voor straks, en sterkte met de nachtdiensten! Leuk dat je terug bent!En Corinne, mooie dromen straks! Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Lieve Corinne,Je hebt helemaal gelijk. Dat is the crux of the matter. Het is niet het drinken dat ik niet aan kan, het is nuchter zijn.Ik heb net in het grote boek zitten bladeren en dan kom ik dingen tegen als geen schuldgevoel en het accepteren van de dingen die we niet kunnen veranderen. En daar knal ik nu tegen aan.Dit is niet wat ik had verwacht of wat ik voor hem wou. Maar om eerlijk te zijn heb ik mijn leven zelf schraal gemaakt. Een voor een heb ik al de dingen die ik leuk vond afgeketst. Ik denk dat ik die dingen weer moet hervinden. Bambam heeft gelijk als ze zegt dat alles wat ze bij iemand zocht, zichzelf moet geven.Misschien is het wel waar wat ze in de kliniek zeiden;je hoeft niet gelukkig te zijn zolang je maar functioneerd.Mischien als je gewoon door blijft ploeteren en blijft zoeken naar wie je echt bent en wat je gelukkkig maakt. Niet gelukkig misschien maar tevreden.Weet je waarom je je leven niet leuk vind? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Weltrusten, Corrine en Haddock.Trees, laten de gremlins je een beetje met rust? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 Mooi gezegd Corrine, 'nou nog iets om van het leven te houden'.Met enig gevoel voor relativeren denk ik -als oudgediende- dat je dat ook nog wel gaat lukken.Liefs,Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 16 december 2007 Rapport Share Geplaatst 16 december 2007 En Anjo..., 'Niet gelukkig misschien maar tevreden'Vind je dat niet een beetje een zwaktebod?Volgens mij ligt er nog wel het e.e.a. tussen in.Sterkte met de klus. je krijgt het bepaald niet kado, krijg ik de indruk.Denk vaak aan je. Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo, wat bedoel je met het grote boek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Haddock,Ik doelde op het grote boek van de AA.Slaap lekker en fijn dat je er weer bent.Mathilde, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden