safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Slaap lekker Corinne...en morgen fris weer op!Alle anderen die gaan slapen...droom ze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Jeetje wat is er weer veel en mooi geschreven vandaag!Ik wip ook nog even binnen, om te vertellen dat ik een selectie heb voor de expo, ik heb 5 collega's ieder foto's uit laten zoeken en daar is een mooie keuze uitgekomen. Nu kan ik eindelijk verder aan het werk.Houtje, ik snap dat je je wiebelig voelde vandaag, je hebt je kwetsbaar opgesteld en dat is eng,, maar je hebt het wel gedaan. Wat kunnen ouders hun kinderen toch veel aandoen, bah! Ik ga morgen mijn kerstboompje optuigen voor het eerst weer sinds jaren... meestal probeerde ik weg te vluchten met de kerst, en ben zo een keer met kerst wezen wandelen op Madeira en de mooiste ervaring was wel een muilezeltrektocht door de bergen van Marokko, met de kerst, hoewel kerst? heb je geen last van in een moslimland!Verder ben ik de hele dag al erg moe en heb het koud, 2 truien aan, sokken en dikke pantoffels, bedje staat op voorverwarmstand en gelukkig heb ik nog een hond in bed waar ik mijn voeten aan kan warmen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Hey die Tapas...fijn om te horen dat het goed gaat met je expo..daar krijg je toch wel weer wat rust van in je kop lijkt me.Ik maak me gewoon niet druk om kerst...zie wel wat er gebeurt en alles wat er niet gebeurt is vaak een verademing.Naar Marokko gaan zou wel mijn favoriet zijn...ben er meerdere jaren geweest maar meestal net na de kerst...fantastisch weer!Geniet van je bedje en je beesten als je er zo induikt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Hoi Stien...heb je het weer gered vandaag???We hebben een jarige vandaag...ik ken je wel niet maar wens je toch een hele fijne verjaardag Lcuypers:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Nou ja na 20 minuten alleen te praten ga ik maar even tv kijken...jullie zijn nog aan het lezen begrijp ik....voor straks...lekker slapen en ook een fijne droom aan jullie!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ja Safi, nu heb ik een basis waar ik mee verder kan, en is de rest ook weer te overzien.. jippie!ik ga slapen, ben echt kapot en nee, ik zie niet meer zo tegen de kerst op. 1 dag familie en 1 dag helemaal alleen voor mijn eigenste zelf. Morgen vrij, dan spreek ik jullie wertrusten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden