Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Of wat dacht je van een koude neus???Mathilde, ik reik je virtueel een knuffel ik heb ook zo de decemberblues......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Geen ANWB, kacheltje letterlijk, gas moet er komen. Dank en groets, Haddock, nu echt weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 En mensen die gestopt zijn met roken, zijn fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Nee roken doe ik al 13 jaar niet meer met een uitzondering van de periode tijdens de scheiding. Mwoah.... toen dronk ik ook nog, guttegut wat ben ik dan nu gezond hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Dank je Anjo voor het warme compliment, het is toch wel van harte hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Dat wordt vroeg naar bed Anjo. Dan is het zo maar weer morgen en kun je weer, de koude in, sigaretten halen. Ik vind je wel een beetje zielig. Roker zijn en nix te roken hebben....pffffIk heb wel es krantenpapier gebruikt als vloei:$ Hoezo verslaafd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Weet je dat ik mijn X heel erg mis als ik koude voeten heb in bed. Kon je zo lekker je voeten warmen aan zijn rug. Misschien iets te veel informatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ik heb eindelijk beslag kunnen leggen op het boek door de GGZ uitgegeven "8 niet drinkende alcoholisten vertellen hun verhaal" ik vond dat boek "ik verzuip" behoorlijk grof en waardeloos en hoop hier meer inspiratie uit te halen.Bij de Noord-Nederlandsche Boekhandel in Leeuwarden !!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Pip, lol.Anjo, ex-rokers zijn het ergst, zeggen ze altijd....Maar voor jou een netje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Elektrisch kussen Anjo !!! Klaagt nooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo, ik mis mijn levende kruik ook wel hoor. Snap ik best. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Goh Houtje, die Friezen hebben ook van alles he?:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Dat was 'm voor vandaag.Dag vriendjes en vriendinnetjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Houtje, zou ik ex rokers in de maling nemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Elektrieke kussen wel op tijd uitzetten he! Voor je t weer vliegt tie in de fik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ok mensen, voor mij weer genoeg slap geouwehoerd vandaag. Heb gelachen en dat is fijn.Latersssssszzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ha Pip... dat blijft een raar gevoel hoor. Maar het helpt wel geloof ik. 't Is nog even wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ach, wat is lang... een halve centimeter is genoeg om de snaren mooi op te kunnen pakken.Links kort en rechts lang vind ik wel dom staan, maar ja ik wil het gewoon een tijdje zo proberen. Is het niks dan doe ik ze weer gelijk. We zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 @ Water,Ik vind lange nagels bij een man niet kunnen( bij een vrouw trouwens ook niet).Ik speel al ruim 30 jaar gitaar, met hele korte nagels. Ik vind het geluid mooier vanuit de toppen van de vingers.Anders is een plectrum een oplossing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Oei, gevoelig onderwerp hoor! 'k Zeg toch, ik wil het gewoon proberen. Ben de laatste tijd veel bezig met country-style fingerpicking, bluegrass enzo, en dan kan het handig zijn. Houd me niet alleen van de drank af, maar ook nog eens van het nagelbijten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 ik ben ook amateur, nooit anders beweerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Zo, de woef is er weer uit geweest.Slapen werken slapen werken, nog even en het is vakantie! Fijne avond nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mieke Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Watertje,Ik wilde je niet afstoten.Doe lekker wat je wilt met gitaarspelen.Kies je eigen weg en geniet ervan.........met of zonder lange nagels... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Beste mensen,Ik kom even zeggen dat het kerstdineetje lekker was, maar vermoeiend.Ik sluit dus gelijk weer af en ga in mijn bedje liggen bijkomen.Tot morgen allemaal en slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden