Spring naar bijdragen

Maandag 17 december de laatste week vóór de Kerst

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eind jaren '60, begin '70 kreeg je supperdikke voetzoekers. Donderslagen extra of zoites, echt paar centimeter in doorsnee. Wij hadden gemeente politie, en in de nacht van oud en nieuw stond er op 'n kruispunt natuurlijk van alles in de brand. Één zo'n hele grote, z'n bijnaam weet ik nog, stond met z'n hakken op de trotoirband en z'n voeten gewoon op de straat wat te wippen, leek ie nog groter. Alles onder controle. leek, gummiknuppeltje op de rug. Ik over het trotoir vanachter erheen geslopen, zo'n superdikke onder z'n schoen, en 't peukie tegen 't lontje. BOEM. Hij schrok zich helemaal wezenloos en hinkelde de halve straat over, hahahaha. Hij heeft nooit geweten wie dat was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geachte virtuele Haddock.
Naar aanleiding van Uw schriftelijke bekentenis hebben wij onze lokale Mega-Bromsnor verwittigd van Uw oneigenlijke daad gepleegd op zijn persoon. Na consultatie te zijner residentie, Huize Avondrood, is besloten het voorval te wijten aan jeugdige onbezonnenheid en de zaak als verjaard te beschouwen.
Vriendelijke groet, de Gemeente-politie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bambam en haar lekkere weer:devil:kom er net achter dat ik geen peuken meer had dus ik moest weer alleen om voor gesloten deuren te staan. Ach wie gaat er ook in een dorpje in Zeeland wonen.
Maar zag net dat de zonnigste provincie nu ook even de koudste is.

Haddock, jij bent stout.

Zoonlief had toen hij een jaar of tien was strijkers gekocht en daar kwam ik achter. Dat werd dus echt een emmer met water en daar mocht hij ze hoogst persoonlijk een voor een gooien. Zielig misschien
,maar;" kijk mama geen handjes" is een stuk zieliger.

Pippi, diner of niet. Dat kan echt niet. Kinderen kunnen nog niet inschatten wat de gevolgen kunnen zijn.
Gehoorbeschadigen zijn niet grappig.
Ik ben blij dat mijn kinderen nu weer normale mensen zijn. Het is angstig om ze los te laten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo hier Houtje NOK NOK NOK.

Was zelf toch weer aangeslagen door mijn eigen story. Heb er de hele dag mee lopen knokken. Kan je nagaan. Tussen de middag de Kerstboom opgezet, zeg maar opgesmeten, ballen erin gekwakt, de beste bezuiniging ooit zo'n kunstboom. En het doet aan de sfeer niet af. Nog een tip voor het December-bezuinigingsboek.

Ben nog even op de fiets gestapt, het was ijzerig koud. Fiets van Dochter schoongemaakt, die zat onder de ST**NT daarna tegen de roest (het is een mountainbike zonder spatborden heel fijn) in de was gezet, om half vier de aarpels geschild en maar hopen dat het avond wordt. En zie, het is avond geworden. Gezonde rauwe andijviestamp gegeten ik gesmuld maar de kids met lange tanden.

Voor en na het eten de kerstkaarten geschreven (de eerste lichting) en in de straat al gepost. En me proberen te verblijden dan ik 7 mensen in de straat zo goed ken dat ik ze een kaart stuur, dat is toch rijkdom ?!
Nu zit ik lekker in een schone pyjama lekker warm in een fleece terwijl mijn bedje opwarmt.

Morgen weer vroeg eruit om Zoon te helpen met naar school gaan en even extra aandacht te geven voor het proefwerkdagje.

En van al die drank-reclames op de tv word je toch helemaal onpasselijk. Feest = drank. In plaats dat er nou eens een feestelijke fles Spa Rood werd ontwikkeld, maar nee hoor het is allemaal drank, drank, drank. En kopen, kopen, kopen.

Nou ik heb jullie wel bezig gehouden vandaag maar ik ben blij dat ik het verhaal kwijt ben.

Welterusten,

Geen Strijkboutje gezien vandaag, morgen weer. Dinsdag = strijkdag.

Doeiiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou spring ik er toch maar weer even in.
Water, ik lach me gek om jouw berichtje aan Haddock.
Pietje Bel, ja precies!
Van die dingen ja?
Ik blijf nog maar even hangen hier.
Knap er namelijk best van op met mijn 'decemberblues en mijn ó zo zielig zijn en het gevoel van zelfbeklag en zij zijn groot en ik is klein en 't is niet eerlijk'
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Houtje je verhaal houdt mij nog wel even langer bezig dan alleen vandaag. Samen met wat ik gisteren las van Anjo en Corinne. Maar goed, misschien kom ik daar nog wel eens op terug.
Sterkte, meis. Volgens mij doe je het toch helemaal niet zo slecht. En je weet het he, de wereld bestaat niet alleen uit rotzakken... en soms gebeurt er ook wel eens zomaar wat leuks.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarde kransgenoten,

ik ga me in de thermogear hijsen. Er moet toch iemand zijn die ervoor zorgt dat het kacheltje blijft branden. Hoop wel dat het 'n vrij storingsvrije nacht wordt, om nou met dit weer ff 'n dikke klep te verwisselen ofzo, heb ik toch weinig zin in.
Wish me luck.

Nightshift Haddock

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ze zijn belachelijk streng op het moment. Je kan ook te ver gaan. Kinderen krijgen ruzie en ze staan voor de kinderrechter.

Echter, ik heb nu al twee keer voor een mes moeten springen op school. Ze slepen elkaar mee.
Toch ik was een hele stoute leerling, altijd vechten met de ettertjes (jongens dus) en nu had ik dan uren dagen en weken taakstraffen moeten doen. Ik weet het ook niet, gelukkig maar. Ik ga niet de ouders de schuld geven. Dat is te gemakkelijk.

Mathilde, gaat het een beetje?

Houtje, slaap lekker

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Storingsvrije nacht Haddock, daar kan ik me nog wel iets bij voorstellen maar een dikke klep verwisselen? Goed !
Haddock, ik hoop hoe dan ook, dat je komende nacht zowel storingsvrij doorbrengt en vooral ook geen 'dikke klep hoeft te verwisselen' whatever that may be!
Groetje,
Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...