anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Balen:devil: Nummer 2 of 12. 2-12 is bijzonder voor ons alle twee, niet waar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Haha, Haddock. Kijk aan dat klein zijn kun je nix doen, behalve laarzen met blokhakken aantrekken misschien, maar dat dikkege....tja...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Nou volgens mij moet Haddock wel in de categorie voorkomen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo kaartej 2Vandaag hecht ik mij niet aan opkomende gedachten en gevoelens maar ontspan in het waarnemen ervankaartje 12 Vandaag schenk ik meer aandacht aan de stilte dan aan de geluiden om mij heenEn nu ga ik eten ...doooeeeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamEen mooie, lieve, stoere, sterke, gevoelige man met mooi handen die lekker kan koken, geen watje is, houdt van goede sex, geen verslaafde is, rosmantisch kan zijn en hout hakt voor de houtkachel, zoiets Anjo:) Voldoe ik allemaal aan, maar ja, minpuntjes. heh! Hout hakken uit armoede enzo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 BB, jij kent hem ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Haddock:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Sorry Haddock, de man mag niet te dik zijn....en niet teveel drinken.Je scoort hoog maar net niet......Jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Niet gaan huilen he:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo, hahahahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamNiet gaan huilen he:( Niet TE gevoelig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Kijk Anjo, zo kom ik dus aan heel veel berichtjes, veel flauwekul...Zo, heb ff heerlijk gelachen. fijn is dat.Ik ga zo eten, latersss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Nee Haddock, niet al dat gejammer, dat doe ik wel:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Safi, hoe toepasselijk. ik krijg net een rot telefoontje. Maar ik ga mij daar niet aan storen en zoek in de door BB geliefde vrieskou de stilte op. Anders geen stamppot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ok Anjo, keep that thought. Lekker de kou in en ff een frisse kop halen. Eetsmakelijk voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamNee Haddock, niet al dat gejammer, dat doe ik wel:angry: Okay, okay, ik ga me wel weer over m'n ouwerwetse snert buigen. Nog ff en ik kan ook eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: pippiWATWORDTERVERSTAANONDERGOEDESEXSHETCASTERENVANBIGGEN? Dat hoop ik toch niet?Het biggetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Tja, Pippi da's een kwestie van timing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Wat heb jij gegeten Pip???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo, gaan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: BamBamWat heb jij gegeten Pip???? Vast aangebrandjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Haddock, hahhaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 LOL:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: anjoHaddock, hahhaha. Ja, lach jij maar, jij zit niet in de gevarenzone! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Maar het is zoooo koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden