Spring naar bijdragen

Maandag 17 december de laatste week vóór de Kerst

Houtje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 180
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Oh Pippi wat zieluuuuuug en met dit koude weer...brbrbrrrrr ik moet er niet aan denken. geeft me wel gelijk weer herinneringen van toen ik klein was en met de groten mee wilde doen slootje kraken als het ijs nog niet dik genoeg is....en dan altijd mij erop sturen als je er door zou zakken....en ja hoor...kwam echt heeeeel geregeld koud en nat thuis!...MAAR IK MOCHT WEL MET DE GROTEN MEE DOEN OMDAT IK LEF HAD!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed lampje aan,lampje uit. Schrijf ik een pbtje dan knal ik eruit GRRRRRRR
Bezigheidstherapie geloof ik.

Ik vond koken altijd heerljk, de afwas wat minder. Maar koken vond ik nooit zo'n probleem. Nog steeds koop ik elke maand de Delicious. Nu is de lol er wel een beetje af. En volgens mij verleer je het ook een beetje als je het niet regelmatig meer doet.
vandaag heb ik zin in andijviestamp, Het liefst met spekjes maar sinds ik die arme varkensbeertjes
van hun balletjes ontdaan gezien heb, durf ik het niet meer. Ik snap soms niet waar wij mee bezig zijn.
Maar met cashewnoten en kaasblokjes is het ook heel lekker. Koken kan ik nog steeds alleen voor vijf personen dus een pan vol en die verdwijnt verdeelt over de avond, zomaar. in mijn uppie.
Wat ook heel lekker is is pasta in tomatensaus de volgende dag aanbakken met een eitje maar wederom vaak heb ik de volgende dag geen pasta over. Maar he, ik snoep niet...

Visje, wat klonk je goed vandaag. Fijn om het te lezen.

Stien, een jaar!!!!! je klinkt nog steeds wat dof. Ik hoop dat je jezelf snel beter voelt.
Trouwens spruitjes met cashewnoten is heel erg lekker.

Ik heb vannacht weinig tot niet geslapen maar gelukkig bestaat het internet. Ik ben weer helemaal bij.
Helaas krijg ik zoonlief niet te pakken dus ik verwacht dat de boot/het schip??? in het buitenland zit.
Volgens mij is het berekoud buiten en ik moet nog even om de andijvie. Woonde ik maar in een warm land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Anjo.. ik ben ook zo gek op stampot andijvie met kaas en cashew noten.
Ik heb jaren moeten oefenen om alleen nog maar genoeg voor ons beiden te koken want vroeger had ik altijd het huis vol.
het eten kwam vaak uit de vuilnisbakken bij de super ....alles wat over datum was dat werd dan aangesleept door vrienden en daar kookte ik dan de heerlijkste dingen van...goeie herinneringen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een mooie, lieve, stoere, sterke, gevoelige man met mooi handen die lekker kan koken, geen watje is, houdt van goede sex, geen verslaafde is, rosmantisch kan zijn en hout hakt voor de houtkachel, zoiets Anjo:)

Oh ja en ook een beetje geld heeft. Altijd handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...