Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ik vind bv. het strijken helemaal niet erg gek hoor. En het koken zelf niet, alleen het bedenken elke dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ik ben zo gek op eten dat ik dat als ik wakker word al bedenk en dan moet ik de hele dag nog wachten...zucht:D...hadden we het laatst niet over tics:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Oh Pippi wat zieluuuuuug en met dit koude weer...brbrbrrrrr ik moet er niet aan denken. geeft me wel gelijk weer herinneringen van toen ik klein was en met de groten mee wilde doen slootje kraken als het ijs nog niet dik genoeg is....en dan altijd mij erop sturen als je er door zou zakken....en ja hoor...kwam echt heeeeel geregeld koud en nat thuis!...MAAR IK MOCHT WEL MET DE GROTEN MEE DOEN OMDAT IK LEF HAD!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 ach Pippi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 zo krijg je wel snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 een groot aantal berichtjes...zet maar gerust neer hoor Nintendo is goed voor de zenuwen van velen hier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Zal ik mijn 2900 berichtjes halen vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Goed lampje aan,lampje uit. Schrijf ik een pbtje dan knal ik eruit GRRRRRRRBezigheidstherapie geloof ik.Ik vond koken altijd heerljk, de afwas wat minder. Maar koken vond ik nooit zo'n probleem. Nog steeds koop ik elke maand de Delicious. Nu is de lol er wel een beetje af. En volgens mij verleer je het ook een beetje als je het niet regelmatig meer doet.vandaag heb ik zin in andijviestamp, Het liefst met spekjes maar sinds ik die arme varkensbeertjesvan hun balletjes ontdaan gezien heb, durf ik het niet meer. Ik snap soms niet waar wij mee bezig zijn.Maar met cashewnoten en kaasblokjes is het ook heel lekker. Koken kan ik nog steeds alleen voor vijf personen dus een pan vol en die verdwijnt verdeelt over de avond, zomaar. in mijn uppie.Wat ook heel lekker is is pasta in tomatensaus de volgende dag aanbakken met een eitje maar wederom vaak heb ik de volgende dag geen pasta over. Maar he, ik snoep niet...Visje, wat klonk je goed vandaag. Fijn om het te lezen.Stien, een jaar!!!!! je klinkt nog steeds wat dof. Ik hoop dat je jezelf snel beter voelt.Trouwens spruitjes met cashewnoten is heel erg lekker.Ik heb vannacht weinig tot niet geslapen maar gelukkig bestaat het internet. Ik ben weer helemaal bij.Helaas krijg ik zoonlief niet te pakken dus ik verwacht dat de boot/het schip??? in het buitenland zit.Volgens mij is het berekoud buiten en ik moet nog even om de andijvie. Woonde ik maar in een warm land. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 17 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Goh ik eet ook andijvie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Lekker koud is lekker AnjoB)Saf, wil je een kaart voor me trekken, nr 13?Tanxs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Ohhhh, zo doen jullie het. Ik begrij maar nooit dat ik nog maar 1436 bijdragen heb.Maar het kwartje is gevallen. Toch een echt Zeeuws meisje dus, zelf met berichten zijn we "zunig" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Bambam, ik wist niet dat je ingelogt was maar toen ik het typte moest ik gelijk aan je denken.Nowt stranger than folk. Maar gelukkig is het over 6 maanden weer zomer. Alhoewel, ik heb dit jaar met mijn ogen geknipperd , verwacht ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 LOL Anjo. NIet zo bescheiden meid.Schrijf maar lekker veel. Zolang we het maar kunnen lezen!HGFDR%^^FFFVMNHBNMVBBNNGDGGGR. hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Lieve schat, over vier dagen hebben we alweer de korste dag van het jaar!En "ZE' zeggen dat we een strenge winter krijgen, lekkerrrrr.Heb vanmiddag heerlijk gewandeld, retekoud maar oh zo fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 en bedankt, Bambam:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 You're so welcome Anjo:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Bb..je kaart zegt:Vandaag reageer ik niet defensief, maar voel ik alleen maar waar ik geraakt word Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 hou op, schei uit. Kijk kerst aan het zwembad is ook niets maar laten we het dan gewoon op een maand echte vrieskou houden. Eten we snert en stamppot en dan gewoon weer in de zomer kleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Anjo.. ik ben ook zo gek op stampot andijvie met kaas en cashew noten.Ik heb jaren moeten oefenen om alleen nog maar genoeg voor ons beiden te koken want vroeger had ik altijd het huis vol.het eten kwam vaak uit de vuilnisbakken bij de super ....alles wat over datum was dat werd dan aangesleept door vrienden en daar kookte ik dan de heerlijkste dingen van...goeie herinneringen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Oke, maar dan wel een maandje min 10 ofzo he!Saf, hum, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Safi, wil je er voor mij ook een trekken, aub. Maar wel een goede zoals u ontmoet vandaag een lange knappe man. Iets in die trant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Dat soort kaartjes heb ik niet Anjo:P heb je nog een voorkeur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 BB, ik vind het prima. Tijdens die maand zit ik dan ergens in het zonnetjeB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 quote: Originally posted by: anjo een lange knappe man. Waarom nou weer zoiets?Het kleine dikkertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 december 2007 Rapport Share Geplaatst 17 december 2007 Een mooie, lieve, stoere, sterke, gevoelige man met mooi handen die lekker kan koken, geen watje is, houdt van goede sex, geen verslaafde is, rosmantisch kan zijn en hout hakt voor de houtkachel, zoiets Anjo:)Oh ja en ook een beetje geld heeft. Altijd handig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden