CPAS Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Hoi Marjo,Dan ben je al 12 uur op en wakker.Veel plezier morgen met je kinders en voor nu dan maar: een welgemeend welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Dank je, Luctoria... ken mezelf, ben er momenteel niet in te branden... en er 's ochtends niet uit te slaan... en neeh, geen zin in actie, al merk ik dat het de laatste tijd als vanzelf zo nu en dan begint te komen! Alles lijkt weer een beetje meer vorm te krijgen, al gaat het langzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Langzaam, zeg dat wel. Ik bruis ook van ongeduld. Van alle kanten hoor ik hier dat wij nogal ongeduldige types zijn. Zit wat in denk ik. Vele jaren lang misbruiken we ons lichaam en onze geest en dan willen we dat we met twee maanden weer helemaal hersteld zijn. Zeven jaar heb ik mijn lijf uitgewoond en mijn hersens verzopen. Kennelijk hebben die hun tijd nodig om te herstellen en dat herstel trekt zich niks aan van mijn ongeduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 en als we dat toen een beetje hadden gedaan in een tempo dat er bij zou passen... Nee, alles moest vooral lijken wat het niet was, dus laat naar bed, vroeg op om te werken, sociaal door... pfff, als ik er alleen aan denk word ik al moe. Daarom neem ik nu alle rust waarvan ik denk dat die me toekomt, blijft wel moeilijk, dat stomme schuldgevoel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Maar wat is het toch fijn om nuchter te zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Ik luister nu wel naar mijn lichaam.Soms is mijn lichaam moe, maar mijn hoofd niet, soms omgedraaid, dan weet ik niet meer waar ik naar luisteren zal.Toch probeer ik om niet te gek laat naar bed te gaan en bijtijds op te staan.Ik heb niet zo heel lang geleden wel ontdekt dat het voor mij het best is om tussen twaalf en één uur naar bed te gaan, op te staan tussen zes en negen en een middagdut van één à twee uur te doen ergens tussen twee en vijf. Zo voorkom ik dat ik op een 'ongepast' moment instort en door dan een dut te doen mijn dag-nachtritme helemaal overhoop gooi.Dat wil dus zeggen dat ik met dit berichtje afscheid neem vandaag.Ik zie iedereen morgen weer om samen lekker adb de dag door te komen.Slaap lekker!Aangepast: ik sla letters over en dat staat mij te .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Nuchter zijn is overheerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst 27 december 2007 Duik er ook in, val haast om...Voor allen; een goede nachtrust gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Yo, Haddock, dienst? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Nee hoor, net de late film op Beeb 4 gezien, Billy Elliot, prachtig. Had 'm jaren terug al 's gezien, blijft mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Alles wel, Trees? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ja, alles goed, Haddock. Wel erge trek.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Shoot, ik ook. En er net aan toegegeven: 72% chocolat noir, heerlijk.Ik moet me inhouden anders eet ik het hele blok op. De slokop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Een goeiemorgen nachtbrakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Klaas bij jullie ook te weinig gestrooid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ha die KarelK,erg gelachen om de manier waarop jij de trillende handen met het kopje koffie beschreef..Erg herkenbaar ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ha, Karel! Nou, ik drink m'n rooibossie op en duik dan tussen de klamme lappen, hoor. Misschien nog 'n banaantje erbij, ik las al die fruitposts van vanmiddag. Heb al 'n kiwi soldaat, vers gemaakte spaghetti vroeg op de avond, dus mijn vita intake zit vandaag wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Maar goed dat je refusal hebt, Trees. Stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Heey, Trees, ik denk dat iedereen dat wel heeft gehad. Zelf loste ik het op als ik naar b.v. een verjaardag moest om van te voren een fles of zes bier te drinken. brrrrrrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 jaaa... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Ha die Haddock, fruitig dus naar bedje toe, trusten voor ozdadelijk. Ik bouw nog een shekkie en da ga ik het ook eens proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Heren, ik ga het weer proberen! Beiden goede nacht!Proberen te slapen dan toch hè! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Trusten Trees, ga het zo hetzelfde doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst 28 december 2007 Hier ook bedwaarts. Nog ff lezen, en dan oogjes toe. Slaapze, allebei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden