Spring naar bijdragen

Donderdag 27 december


Gem

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 148
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dank je, Luctoria... ken mezelf, ben er momenteel niet in te branden... en er 's ochtends niet uit te slaan... en neeh, geen zin in actie, al merk ik dat het de laatste tijd als vanzelf zo nu en dan begint te komen! Alles lijkt weer een beetje meer vorm te krijgen, al gaat het langzaam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langzaam, zeg dat wel. Ik bruis ook van ongeduld. Van alle kanten hoor ik hier dat wij nogal ongeduldige types zijn. Zit wat in denk ik. Vele jaren lang misbruiken we ons lichaam en onze geest en dan willen we dat we met twee maanden weer helemaal hersteld zijn. Zeven jaar heb ik mijn lijf uitgewoond en mijn hersens verzopen. Kennelijk hebben die hun tijd nodig om te herstellen en dat herstel trekt zich niks aan van mijn ongeduld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en als we dat toen een beetje hadden gedaan in een tempo dat er bij zou passen... Nee, alles moest vooral lijken wat het niet was, dus laat naar bed, vroeg op om te werken, sociaal door... pfff, als ik er alleen aan denk word ik al moe. Daarom neem ik nu alle rust waarvan ik denk dat die me toekomt, blijft wel moeilijk, dat stomme schuldgevoel...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik luister nu wel naar mijn lichaam.
Soms is mijn lichaam moe, maar mijn hoofd niet, soms omgedraaid, dan weet ik niet meer waar ik naar luisteren zal.
Toch probeer ik om niet te gek laat naar bed te gaan en bijtijds op te staan.
Ik heb niet zo heel lang geleden wel ontdekt dat het voor mij het best is om tussen twaalf en één uur naar bed te gaan, op te staan tussen zes en negen en een middagdut van één à twee uur te doen ergens tussen twee en vijf. Zo voorkom ik dat ik op een 'ongepast' moment instort en door dan een dut te doen mijn dag-nachtritme helemaal overhoop gooi.

Dat wil dus zeggen dat ik met dit berichtje afscheid neem vandaag.

Ik zie iedereen morgen weer om samen lekker adb de dag door te komen.

Slaap lekker!


Aangepast: ik sla letters over en dat staat mij te ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...