Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Volgens mij doet Corinne precies het tegenovergestelde door vrijdag haar administratie vanaf 2006 te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Delta, Dan kom ik 19 januari jou ophalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Corinne...of misschien zegt het kaartje dat je nu eindelijk eens je administratie moet doen?????!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Ben ik dan...even low key maar!Wat heb ik gisterenavond een pret met jullie gehad! Voor de nalezers: er is vast geen mouw meer aan vast te knopen! Schitterend!Sapidepapi: kaartje graag? Die van gisteren kwam erg goed uit, midden in discussie of niet!Safi, ook eentje voor mijn zoon? Die heeft het goed naar de zin, is van Surabaya nu naar Malang, heeft gegeten in ''Toko Oen", hing een groot bord: al 130 jaar gezelligheid! Kwam ook een bakkerij Holland tegen. Veel van de oudere garde spreekt ook nog Hollands! En hij heeft het huis gezien waar mijn vader voor de oorlog heeft gewoond Leuk hè? En leuk, dat internet! Gewoon een half uur mee zitten msn-en! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Gaaf Trees!Leuk voor jou om te weten dat hij het er zo naar zijn zin heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Trees..je kaartje zegt:Vandaag mag ik elke overtuiging loslaten waarmee ik mijzelf pijn doevoor je zoonVandaag respecteer ik mijn en andermans grenzen.Ik kon inderdaad lezen dat jullie een hoop lol hadden..jammer dat je later de hoofdjes er niet meer bij ziet...maar hey..jullie hadden lol samen dat is toch wel het belangrijkste.En wat fijn al dat nieuws van je zoon wat zal je lekker slapen vannacht...je droomt de hele reis met hem mee!Benthe graag een kaartje...maar ben wel even met de hond rond...die durft vanavond eindelijk weer uit zich zelf naar buiten sinds.zaterdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 @Safi,Ja, dat dacht ik ook, maar dan wordt het idd ingewikkeld, zoals Benthe ook al opmerkte.@Benthe,Als jij nu ook een kaart voor me trekt, wordt ik benieuwd. Ook maar de dertiende van onderen?@Cacao,Ik moet echt die admin. doen. Het dreigt nu uit de hand te gaan lopen. Het zijn eigenlijk drie admin., 2 financiële en de derde is mijn WW papierenwinkel.Morgen maar een nieuwe ordner kopen, om te beginnen.@Trees,De wereld is tegenwoordig klein.@Pippi,Oh nee, niet weer die hoofdenwisseling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Pippi, wat een lol hadden we hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 je valt me best mee, soms heb je wel gevoel voor humor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Corinne, een goed begin is het halve werk!Aanmelding bij Tactus is inmiddels gelukt, nu nog maar even afwachten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Choco, heb je geen bericht gehad dat er een tijdelijke stop is? Goed teken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Pippi, was grapje hè... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 @Cacao,Wat goed dat je er meteen doorkwam. @Pippi, Trees,Koppie, koppie = lol, lol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Safi je leest het morgen of vanavond toch wel.Ik trok voor jou Staven Koning.'U bent een scherp type en toch in uw hart "groen", dat wil zeggen jong en fris in uw stappen en daden. Voor u heeft de hemel geen grenzen. U kunt vuurproeven doorstaan zonder er in om te komen. U heeft die proeven zelfs nodig. Als u deze proeven kan verwelkomen kunt u gezonde stress onderscheiden van ongezonde belasting.Verspil uw krachten niet nutteloos maar zoek uw kracht om in uw ervaringen te vinden wat nuttig voor u is"Zo, heb je daar wat aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 @Benthe,Jij heb een ander stel kaarten dan Safi, zo te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Corinne en Trees, ja ik ben er door, krijg over een dag of 2 bericht geloof ik, heb er zin in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 OK Corinne, ik ga schudden en de dertiende van onderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Nou Benthe quote: jong en fris in uw stappen en daden. Voor u heeft de hemel geen grenzen. U kunt vuurproeven doorstaan zonder er in om te komen daar kan ik me wel in vinden.Toen ik nog reisde kon ik het volgende wel quote: U heeft die proeven zelfs nodig. Als u deze proeven kan verwelkomen kunt u gezonde stress onderscheiden van ongezonde belasting. Maar sinds ik tussen vier muren zit is het alsof ik een vogeltje in een kooitje ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Cacao, het zal je goed doen de internetbehandeling, hard werken, dat wel. Ik bedoel hard werken aan jezelf.Momenteel heb ik ff een inzinking. Het liefst ging ik naar bed, maar dan ben ik om 4 uur wakker.Wie heeft dat nog meer, het overlopen van energie en tijd???Natuurlijk een goed punt, want als je aan het lichamelijk afkicken ben dan ben je vaak moe, dat heb ik dan gelukkig weer niet. Klaag, klaag, sorry en dat midden in jullie spannende spel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 An Klagen mag altijd...we are just passing time....SPELL THE BEANS!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Nou, eerst Corinne dan, en daarna trek ik een kaart voor jou Pippi, als je wil.Corinne, je hebt De Kluizenaar.Dat betekent niet wat je denkt dat het is, het betekent genezing. `Iedere mens laat iets nieuws ter wereld komen dat er zonder haar niet had kunnen zijn en zonder dat nieuwe was jij het kwijt. Je probeert met dit nieuwe je eigen wereld op orde te brengen.Hebben we dit op orde gebracht, dan kunnen we onszelf gaan begrijpen. We moeten het verleden, heden en de toekomst met elkaar verbinden.` Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Nou dan is dit mijn inzet, so good? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 An, hard werken aan mezelf vind ik ok...heb te lang niks gedaan aan mezelf.En het overlopen van energie? I wish...ben alleen maar moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 EN IS HET NOU EENS AFGELOPEN MET DIE R*TKOPPEN????Stelletje apekoppen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 2 januari 2008 Denk ik, yes, een leuke neger, is het Pippi maar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden