Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Hahaha, mooie opmerking Partypooper Tja, lachen kunnen we zeker, of huilen net wat je zelf wil opzoeken. Is toch zo tof die vrije keuze van de geest He Pippi, vertel eens wat meer over jezelf Getrouwd? Kinderen? Hmm... even kijken bij wie is wie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Nauw zeg... hebben ze je met jouw verhaal weggehaald bij wie is wie! Dat is oneerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Klopt, daar kwam ik wel achter.Ik snap de ideeën achter verzekeringen zeker. Heb er ook wel een paar maar goed... ga er zelf niet meer actief de straat voor op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 He Pippi! Ik hou het voor gezien! Ga eens richting bed! Bedankt voor de gezelli en slaap zacht, vol heerlijke dromen over leuke gitaren, waar je mag spelen en mensen vol bewondering naar je kijken, lachen en helemaal stralen van geluk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Thanks Pippi, was ik niet van plan.Mijn doel is om voor een gemeenschap van mensen, club van 5000 tot 8000 personen een op hun hobby toepasbaar terrein te vinden, aan te passen en er geweldig leuke evenementen voor te organiseren.Probleem is wel dat ik nog een dikke 3 miljoen euro mis op de plank en daarom ben ik bezig met het denken... denken en denken zodat ik over 2 jaar eens ermee aan de slag kan gaan.Ben een best wel grote denker maar ik hou me nog koest... heb al eens een diepe val gemaakt in de wereld die zaken heet. En na veel vallen... en elke keer opstaan ben ik langzaam doortastender, slimmer, volwassener geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Geen moeite te doen? Mijn moeder was ooit eens gescheiden, hertrouwde en is toch wel de mooiste vrouw in mijn leven Oude vrouwen zijn altijd zo meelevend. Daar mag je best wel moeite voor doen, zowaar dat Leeuwtje dan ook stiekum nog wat meer mensen moeder noemt omdat hij dan nog meer zorg, aandacht en liefde kan krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Geld heeft geen waarde.Ken een vrouw, lichamelijk gehandicapt. Ze was werkeloos en ze bedacht... ga wat doen met mijn leven! En hoppa, na twee jaar wat cursussen en wat ondernemersplannen te hebben geschreven met wat bereidwillige mensen 2 miljoen van de bank gekregen en had ze 10 huizen die ze verhuurde. Briljante vrouw die zij: ik wil niet meer verzorgd worden maar wil voor mezelf zorgen.komt allemaal op het zelfde neer want het geld komt toch ergens vandaan? Het is maar net wat je ervoor overhebt en ermee wil doen denk ik maar altijd. Hoe geef je deze aarde vorm? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Rudy, bedankt voor je mooie bericht over klaar staan voor een ander. Zeer herkenbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden