Q Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 De agentenhoofden zijn populair zie ik tegenwoordig; semi moderatorhoofden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Q,ik denk niet dat Tactus dat laat gebeuren! Tekort aan hoofden he? Heb jezelf ook al geschreven.Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ja lieve Gem met mij gaat het goed, met jou ook?Ik heb eerlijk gezegd niet zo'n hoge pet hier op van de moderators, excuus voor de moderators dat ik dit zo schrijf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Lieve forummers, ik zal binnenkort mezelf voorstellen bij "wie is wie", maar weet nog niet precies wanneer. Want het kan ook zijn "wie was wat".Droom zacht,Grt. Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Met mij gaat het prima! Dank je.Ik zou geen moderator willen zijn hoor, moeilijke taak. Zoveel mensen hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Cryptische opmerking Twisty!Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ik vind het niet netjes dat ze mij bijvoorbeeld niet beantwoord hebben over het topic avatar ... verder bannen ze veel te lang, hoe lang ligt Charlie er nu al niet uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Q,Charlie mocht al eerder terugkomen maar ze had/heeft even een vakantie!Ik weet niet of ze daarna een verzoek indient om weer terug te mogen komen.Hoi Rolgordijna Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Lief van je Gem om me daar even over te informeren. Maar dat er niet op mijn vraag op in werd gegaan, vond je wel redelijk? Ik niet eerlijk gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Pippy, wat beviel niet?Theo, mijn virtuele hoofd, of mijn echte?Ik snap je niet, nou maar twisten dan...?Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Q,Op zich niet netjes, maar wellicht verwacht Tactus dat je het in een rechtstreeks mailtje vraagt en niet hier in het openbaar?? Ik weet het niet hoor!Victualia,gaat het een beetje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Pippi, kun je misschien, ook al is het laat, iets duidelijker zijn voor de "nieuwe"!Grt. Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Pip,ik hoop dat je weer een beetje rust vindt!!Ik ga wel te bed. Vreselijk laat voor mij!Welterusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Tjonge tjonge Pippi wat ben jij snel... pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Gaat er nog iemand iets schrijven, of moeten we naar bed van de mods...?Ikzelf ben nog niet in de slaapsfeer...maar tja that's life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 ZO! Ben er weer bij Ga nog even alles lezen en wat reageren en dan lekker slapen! *prrrr*Enne... Twisty! Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Twisty, wil nog best wel even opblijven en beetje *bla blaen* Uhm, anyway! Welkom, Leeuwtje is ook net zo een... hmm.... wow... 17 dagen zonder alcohol nu!Bdw wel een erg grappig naam, niet Twist, maar Twisty. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 En, hoe ben je tot het besluit gekomen om te stoppen met drinken? Kwam het door het ongeluk met de auto? Is er iets anders gebeurt?Verder, accepteer alleen vandaag, er is geen morgen en gisteren. Vandaag... de 6de drink ik niet! En dan gewoon denken... kan ik mezelf een dag iets beloven, is mijn woord wet. Kan ik mijn woord echt houden of ben ik de waarheid aan mezelf niet verschuldigd en zo kom ik de dag tot nu toe wel door... op de rare slaap ritmes na.Anyway, wil iemand weten hoe een leuke dag ik nog had? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ah, het is zaterdag nacht, morgen heb ik behalve schoonmaken en studeren geen verantwoordelijkheid tot 18:00 uur, dan naar mijn werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Geheim? Waarom een geheim? Ik ben best wel open eigenlijk.Om het niet te specifiek te maken:HBO commercial economics for a bachelor degree. It's an international study for market researched in the entertainment business sector. Meaning that I will be able to place new products in the gaming, music, events and entertainment world. Meaning that I can research products, run a marketing bureau, or start my own company like Mojo, ID&T or just local.Zo, even in het engels. Vind ik ook af en toe leuk.Wat voor werk doe je zelf Pippi? of studeer je ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Pippi, mijn hoofd mag alles zijn, maar nee liever geen rolstoel, zie daar toch geen hoofd in...Leeuw, dank je voor je belangstelling, maar mijn verhaal is toch wel wat te lang om dat nu hier uit de doeken te doen, maar wel lief dat je nog wil praten [lezen], dank je wel. En jij bent een prachtvent, als ik het zo lezen en zeggen mag! Ik hoop dat je dag gegaan is zoals jezelf gewild hebt. Maar als moeder zou ik héél erg trots op je zijn, en dat meen ik!!!Lekker slapen allemaal, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 hmm, mijn opleiding wil ons wel plaatsen bij internationale bedrijven. Dat mag in het buitenland zijn maar ook in Nederland. Maar ik wil in Maastricht gaan wonen en mijn firma in Duitsland en Belgie vestigen. Dus wil ik stiekum helemaal niet naar het buitenland.Alhoewel het me echt geweldig lijkt om feesten in Las Vegas 'the City of Sin' te houden...Puur voor de mogelijkheden. Want eigenlijk ben ik een zuinig persoontje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ah, mare Pippi... als je geen desperate housewife bent... waar ligt de waarheid? Desperate of housewife? Grapje.Twisty, ik word nog verlegen. Bedankt. Mijn moeder is ook trots op me. Mensen zijn als ze me eenmaal leren kennen wel blij met me. En ik mag me gelukkig prijzen dat ik mensen heb die ik echt vrienden kan noemen.Ik wacht je verhaal wel af! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ja... dat klopt.Alleen is het zo dat als iedereen zo denkt er zo weinig feesten zijn. En tja, er zijn ook hele leuke betaalde feesten waar je niemand voor uitnodigd maar waar mensen graag naartoe willen. Wil dus het liefst iets creeëren waar mensen graag naartoe gaan. Dat doe ik liever als commerciele geest dan als auto verkoper...Of levensverzekeringen, daar ben ik nog goed in ook. Maar dat vond ik zo vervelend. Mensen iets geven waar ze helemaal niet gelukkig mee waren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leeuw Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Eigenlijk levensverzekeringen met een geintegreerde pensioen verzekering. Die dingen waren zo briljant aangezien je mensen in een angst hoekje kon drijven, partners tegen elkaar opzetten en gewoon heel direct op mensen inpraten.Na wat psychologische managment trainingen aan de universiteit van Leuven had ik door dat het niet iets was waar ik lekker mee naar bed ging, mijn partner gelukkig mee ging maken of veel vrienden mee ga maken. Tja, mijn baas vond het tof, elke maand 40.000 euro extra maar ik werd er niet warm of koud van zogezegd en ik leerde gelukkig al jong dat het niet geld is dat je gelukkig kan maken. Beste mensen... verzekeringsagenten zijn er voor één ding... geld verdienen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden