Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Ja. Pippi, hij doet zich voor alsof hij heel begaan is, maar maakt ondertussen in zijn dagelijkse leven iedereen belachelijk. En dat is wat anders dan cynisme, lijkt mij! De spot met iedereen drijven, meneertje hoog in de bol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 quote: Originally posted by: CPAS@Twisty, Hoe kwam dat zo? Jouw auto en die van een ander in de prak? Je zult dit helaas niet kunnen blijven verzwijgen t.o. je omgeving. Ik hoop iig dat er geen personen verongelukt zijn. Maar dat die auto's in puin zitten, heeft toch niets te maken met het gaan deelnemen aan het forum? Dat lijkt mij een toevalligheid. @Houtje, Slaap lekker. @Marieke, Helaas hebben we hier dus veel gehoorgestoorde. Ik vind dat trouwens een hele nare term. @Pippi, Ik zeg nogal eens dat ik een optimist tot in de kist ben (meest zit ik dan helemaal niet goed in mijn vel). @Marjo, Gezellig! @Water, @Trees, Goed dat je je even meldt, was toch een beetje ongerust. Blij dat je nog volop meedoet! Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Nou dat ging even fout, haha... Ik moet op dit forum nog echt leren te quoten, sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Twisty,Oefening baart kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Weet niet hoe het komt, misschien word ik gek, ik heb een lachbui.Aangepast, weer een vreselijke dt fout gemaakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Kan het niet laten en je post maakt het erger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Nou, lachze, maar ik ga horizontaal. Zereneus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Zo, ik heb even een nieuw hoofd, en ik kon niet slapen voordat de vrede weer een beetje hersteld was. Gelukkig lijkt dat voorzichtig zo te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 CPAS, Je hebt gelijk, dat heeft natuurlijk niets met dit forum te maken. Stel je voor dan zou er wel een heel mysterieuze invloed vanuit gaan.Maar ik had gewoon een rotdag. Het enige rare was dat ik vanochtend me had voorgenomen om me aan te melden op dit forum om actief deel te gaan nemen na zoveel maanden alleen maar lezen. Tja, en dan gebeurt er zoiets. Het is gelukkig alleen maar materiële schade, maar je weet wel met die bonus-malus regeling. Ik had de hoogste korting na héél veel jaren schadevrij rijden. Jammer... Ik heb toch al zo weinig centjes!Grt Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 @Water,Slaap lekker.@Pippi,Ik heb weer een vreselijk serieuse kop.Mijn gedachten over iets van vroeger werden vermengd met die berichtjes n.a.v. Maassen en die brij vormde wel heel grappige gedachtenassociaties.@Benthe,De vrede is kwetsbaar.@Twisty,Dat is altijd jammer.Mijn kennis van auto's en wat daar allemaal om heen hangt is nogal beperkt.Wij zijn een huishouden zonder rijbewijzen en bijgevolg ook zonder auto's.Nooit nodig gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Benthe, toch niet door mij hè, dat hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ja Twisty, eigenlijk wel, maar dat geeft niet. Ik was best wel toe aan een nieuw hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ik moet wel beetje wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Benthe, Ik ben nu al toe aan een nieuw hoofd, weet jij er misschien een voor mij?Grt Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Hou jij lekker even dit hoofd Twisty. Past het een beetje bij je? Ik vind het wel grappig, als jij hier schrijft denk ik, hee, wat heb ik nou weer geschreven, maar dan ben jij het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ik ben nogal nauwgezet wat het nakomen van afspraken betreft, maar afspraken met mezelf kom ik maar niet na. Ik had met mezelf afgesproken om om 1 uur onder mijn dekbed te liggen, licht uit.Foei. Moet daar toch eens verandering in zien te brengen. In het vervolg maar een slaapwekker instellen.M.a.w., lieve mensen, ik wens jullie en mij een hele goede en verkwikkende nachtrust toe met veel slaap en mooie dromen.Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Hé Benthe, ik geef je zo je hoofd weer terug hoor. Jij hebt het meeste recht op dat hoofd! Ik doe het wel zonder...zoals een kip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Corinne ik ga je voorbeeld volgen, met een boek erbij en een kop thee. Wat is het koud, extra dekbed er op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Nee Twisty, ik vind het wel leuk zo, dit hoofd past wel bij me. Hou jij dat hoofd nou maar. En zonder kop geen kip, hè, we moeten niet van de leg raken.Dus jij hebt voortaan dat hoofd en ik dit, okee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Graag zou ik van de forum"gebruikers" willen lezen welk hoofd het meest geschikt is voor mij??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ben net iedere keer een posting te laat, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 De storm is geluwd, dus ik kom nog even langs....kan ik Benthe en Corinne welterusten wensen!Twisty,welkom hier! Ik hoop dat je wat meer vertelt bij "wie is wie"een dezer dagen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Ik ga ook lekker te bedde, ben weer een beetje gerust en Twisty, kijk maar wat het beste bij je past. Ik hou dit hoofd even aan.Truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Twisty,ik weet niet hoelang jij al schadevrij rijdt, maar als dat een jaar of 15 (of meer) is, grote kans dat je dat dan niet in je portemonee voelt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 6 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 6 januari 2008 Wel wennen Benthe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden