Spring naar bijdragen

zaterdag 5 januari

stien

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cacao,
Voor zover ik weet geen tinnitus, maar ik hoor buiten het normale mensenlijke bereik. Dus de hele hoge en hele lage geluiden. Soms draait er ergens een machine of weet ik wat en dan heb ik ontzettend veel last daarvan. Ik kan die geluiden ook naar de bron volgen doorgaans. Heb wel eens brieven geschreven naar de veroorzakers. In de meeste gevallen heeft dit effect gescoord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh...da's wel iets aparts.
Bij mij is het tinnitus, ik hoor 24/7 gezoem en geruis, alsof er een kapotte tv in mijn hoofd zit.
Heb er een beetje mee leren leven, focus mij vooral op de geluiden om me heen.
Echt lastig is het meestal, als ik 'snachts niet kan slapen, en het stil om me heen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok lieve mensen, ik ga afsluiten.
Heb een goeie dag gehad, mede dankzij dit forum, ben er ook erg dankbaar voor.

Nu nog even voor de buis hangen, en dan hopelijk een goeie nachtrust, die ik jullie ook toewens.

Karel, doe jezelf een plezier en gooi die fles in de gootsteen leeg. Je zult er morgen blij mee zijn.

Tot morgen iedereen, heb en hou 't goed en droog!

Liefs, C :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effe van domino naar hier met de nodige zwier, en nog een beeetje op de rijmtoer:

Maanden heb ik hier mee gelezen, en hoefde over mij zelf niet te vrezen. Wat ik mee kreeg van jullie was zo frappant, ik had mijn alcohol in de hand...
Maar vandaag heb ik me dus aangemeld, nu, ik sta van mezelf versteld! Het is me lange tijd niet zo slecht gegaan, twee auto's tegen elkaar aan [waaronder de mijne], dus weg no-claim, it is a'shame...Ben dus financieel weer op de bodem, na lange tijd op advies van al het gechoochem! Durf het aan niemand te vertellen, want ik ga alleen maar hun mooie toekomst kwellen... Dus geen gezeur, want van mij verwacht men onderhand, in dit leven, eens wat meer kleur...

Grt Twist

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, gezien [liever gezegd gehoord vanachter de pc]. Zijn humor is zeer cynisch, maar daar houd ik wel van, en jij? Had trouwens deze show al eerder gezien.
Wist jij trouwens dat hij een heel grote ongelooflijk misselijke kwal is in het dagelijkse Eindhovense leven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Twisty,
Hoe kwam dat zo? Jouw auto en die van een ander in de prak?
Je zult dit helaas niet kunnen blijven verzwijgen t.o. je omgeving.
Ik hoop iig dat er geen personen verongelukt zijn.
Maar dat die auto's in puin zitten, heeft toch niets te maken met het gaan deelnemen aan het forum?
Dat lijkt mij een toevalligheid.

@Houtje,
Slaap lekker.

@Marieke,
Helaas hebben we hier dus veel gehoorgestoorde. Ik vind dat trouwens een hele nare term.

@Pippi,
Ik zeg nogal eens dat ik een optimist tot in de kist ben (meest zit ik dan helemaal niet goed in mijn vel).

@Marjo,
Gezellig!

@Water,
:)

@Trees,
Goed dat je je even meldt, was toch een beetje ongerust.
Blij dat je nog volop meedoet!
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...