CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Heb net na 7 uur een sigaretje gerookt.De periodes dat ik niet rook worden langer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Ik heb al jaren last van Tinnitus....jij soms ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Coriine,ikhoop dat ie je smaakt.Ik was 1 januari gestopt, dat duirde precies 7 uur...het smaakte mij na die ellendige uren erg goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 KarelK,Ik heb er niet zoveel last van als jij, maar ik weet een ding: alcohol zet die brom niet uit, integendeel het geluid wordt harder en indringerder.Mijn eigen ervaring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Is dat net zoiets als een stemvork tegen je snor houden, Karel? Trouwens het enige wat ik ken met een 50Hz frequentie is... ach nou ja, laat ook maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Corinne ook tinnitus?Inderdaad, alcohol stopt het geluid niet...de volgende dag kreeg ik er alleen maar meer last van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Cacao,Viel eigenlijk tegen, de boterham met garnalen smaakte daarentegen overheerlijk. Ik denk dat ik er nog maar een boterham neem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Hmm...ja da's lekkerder...eetze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Cacao,Voor zover ik weet geen tinnitus, maar ik hoor buiten het normale mensenlijke bereik. Dus de hele hoge en hele lage geluiden. Soms draait er ergens een machine of weet ik wat en dan heb ik ontzettend veel last daarvan. Ik kan die geluiden ook naar de bron volgen doorgaans. Heb wel eens brieven geschreven naar de veroorzakers. In de meeste gevallen heeft dit effect gescoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Karel, ik probeer het gesprek wat luchtiger te houden he, ik wil natuurlijk geen grapjes maken over een fysieke aandoening... dat begrijp ik nu pas, sorry. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Oh...da's wel iets aparts.Bij mij is het tinnitus, ik hoor 24/7 gezoem en geruis, alsof er een kapotte tv in mijn hoofd zit.Heb er een beetje mee leren leven, focus mij vooral op de geluiden om me heen.Echt lastig is het meestal, als ik 'snachts niet kan slapen, en het stil om me heen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Cacao,Dan heb ik er ook het meeste last van.Heb in zo een geval eens mijn mp3 mee naar bed genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 KarelK,Ben je er nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Ok lieve mensen, ik ga afsluiten.Heb een goeie dag gehad, mede dankzij dit forum, ben er ook erg dankbaar voor.Nu nog even voor de buis hangen, en dan hopelijk een goeie nachtrust, die ik jullie ook toewens.Karel, doe jezelf een plezier en gooi die fles in de gootsteen leeg. Je zult er morgen blij mee zijn.Tot morgen iedereen, heb en hou 't goed en droog!Liefs, C Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Cacao,Wens je een hele goede nacht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Effe van domino naar hier met de nodige zwier, en nog een beeetje op de rijmtoer:Maanden heb ik hier mee gelezen, en hoefde over mij zelf niet te vrezen. Wat ik mee kreeg van jullie was zo frappant, ik had mijn alcohol in de hand...Maar vandaag heb ik me dus aangemeld, nu, ik sta van mezelf versteld! Het is me lange tijd niet zo slecht gegaan, twee auto's tegen elkaar aan [waaronder de mijne], dus weg no-claim, it is a'shame...Ben dus financieel weer op de bodem, na lange tijd op advies van al het gechoochem! Durf het aan niemand te vertellen, want ik ga alleen maar hun mooie toekomst kwellen... Dus geen gezeur, want van mij verwacht men onderhand, in dit leven, eens wat meer kleur...Grt Twist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 |Ik wens iedereen een goeie nacht, gisteren (zaterdag) is alweer volbracht..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Ha ha, jammer niet gezien helaas!Kom ook nog even piepen, stond nog ingelogd, maar was er niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Jammer Pippi, heb ik gemist... mag 'm wel, die Maassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Hoi allemaal,even snel langsglippen, ben gelijk weer weg!Morgen ben ik er wat langer! En ja, alles gaat goed!Liefs! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Fijn om te horen Trees! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twisty Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Ja, gezien [liever gezegd gehoord vanachter de pc]. Zijn humor is zeer cynisch, maar daar houd ik wel van, en jij? Had trouwens deze show al eerder gezien.Wist jij trouwens dat hij een heel grote ongelooflijk misselijke kwal is in het dagelijkse Eindhovense leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Hierzo Pip jij ook een en een en een en een en een lachst mie nou weer tou laiverd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 Wellicht dat ie anders zover niet was gekomen?Nix zinnigs meer hier, en de ouwe**** stand kan'k ook al niet vinden.Doei Treesje, tot morgen.De rust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 5 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 5 januari 2008 @Twisty,Hoe kwam dat zo? Jouw auto en die van een ander in de prak?Je zult dit helaas niet kunnen blijven verzwijgen t.o. je omgeving.Ik hoop iig dat er geen personen verongelukt zijn.Maar dat die auto's in puin zitten, heeft toch niets te maken met het gaan deelnemen aan het forum?Dat lijkt mij een toevalligheid.@Houtje,Slaap lekker.@Marieke,Helaas hebben we hier dus veel gehoorgestoorde. Ik vind dat trouwens een hele nare term.@Pippi,Ik zeg nogal eens dat ik een optimist tot in de kist ben (meest zit ik dan helemaal niet goed in mijn vel).@Marjo,Gezellig!@Water,@Trees,Goed dat je je even meldt, was toch een beetje ongerust.Blij dat je nog volop meedoet!Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden