Spring naar bijdragen

zaterdag 5 januari


stien

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 382
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En, hoe ben je tot het besluit gekomen om te stoppen met drinken? Kwam het door het ongeluk met de auto? Is er iets anders gebeurt?

Verder, accepteer alleen vandaag, er is geen morgen en gisteren. Vandaag... de 6de drink ik niet! ;) En dan gewoon denken... kan ik mezelf een dag iets beloven, is mijn woord wet. Kan ik mijn woord echt houden of ben ik de waarheid aan mezelf niet verschuldigd :D en zo kom ik de dag tot nu toe wel door... op de rare slaap ritmes na.

Anyway, wil iemand weten hoe een leuke dag ik nog had? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geheim? Waarom een geheim? :D Ik ben best wel open eigenlijk.

Om het niet te specifiek te maken:

HBO commercial economics for a bachelor degree. It's an international study for market researched in the entertainment business sector. Meaning that I will be able to place new products in the gaming, music, events and entertainment world. Meaning that I can research products, run a marketing bureau, or start my own company like Mojo, ID&T or just local.

Zo, even in het engels. Vind ik ook af en toe leuk.

Wat voor werk doe je zelf Pippi? of studeer je ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pippi, mijn hoofd mag alles zijn, maar nee liever geen rolstoel, zie daar toch geen hoofd in...

Leeuw, dank je voor je belangstelling, maar mijn verhaal is toch wel wat te lang om dat nu hier uit de doeken te doen, maar wel lief dat je nog wil praten [lezen], dank je wel. En jij bent een prachtvent, als ik het zo lezen en zeggen mag! Ik hoop dat je dag gegaan is zoals jezelf gewild hebt. Maar als moeder zou ik héél erg trots op je zijn, en dat meen ik!!!

Lekker slapen allemaal, tot morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm, mijn opleiding wil ons wel plaatsen bij internationale bedrijven. Dat mag in het buitenland zijn maar ook in Nederland. Maar ik wil in Maastricht gaan wonen en mijn firma in Duitsland en Belgie vestigen. Dus wil ik stiekum helemaal niet naar het buitenland.

Alhoewel het me echt geweldig lijkt om feesten in Las Vegas 'the City of Sin' te houden...

Puur voor de mogelijkheden. Want eigenlijk ben ik een zuinig persoontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah, mare Pippi... als je geen desperate housewife bent... waar ligt de waarheid? Desperate of housewife? ;) Grapje.

Twisty, ik word nog verlegen. Bedankt. Mijn moeder is ook trots op me. Mensen zijn als ze me eenmaal leren kennen wel blij met me. En ik mag me gelukkig prijzen dat ik mensen heb die ik echt vrienden kan noemen.

Ik wacht je verhaal wel af! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja... dat klopt.

Alleen is het zo dat als iedereen zo denkt er zo weinig feesten zijn. En tja, er zijn ook hele leuke betaalde feesten waar je niemand voor uitnodigd maar waar mensen graag naartoe willen. Wil dus het liefst iets creeëren waar mensen graag naartoe gaan. Dat doe ik liever als commerciele geest dan als auto verkoper...

Of levensverzekeringen, daar ben ik nog goed in ook. Maar dat vond ik zo vervelend. Mensen iets geven waar ze helemaal niet gelukkig mee waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk levensverzekeringen met een geintegreerde pensioen verzekering. Die dingen waren zo briljant aangezien je mensen in een angst hoekje kon drijven, partners tegen elkaar opzetten en gewoon heel direct op mensen inpraten.

Na wat psychologische managment trainingen aan de universiteit van Leuven had ik door dat het niet iets was waar ik lekker mee naar bed ging, mijn partner gelukkig mee ging maken of veel vrienden mee ga maken. Tja, mijn baas vond het tof, elke maand 40.000 euro extra maar ik werd er niet warm of koud van zogezegd en ik leerde gelukkig al jong dat het niet geld is dat je gelukkig kan maken. Beste mensen... verzekeringsagenten zijn er voor één ding... geld verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...