Spring naar bijdragen

dinsdag 8 januari

knuffie

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 240
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Zo ik kan niet strijken en tiepen tegelijk, dus ik kom weer even naar beneden (ik strijk altijd boven, dan hoef ik minder te sjouwen met het wasgoed, maar voor een klant maakt dat natuurlijk niet uit).

Dat spul Pippi heet Nik-Tech-Wash dat is voor ademende waterdichter kleding en laat de waterdichte laag in stand. En daarna heb je nog een ander spul waarmee je het nog een keer moet wassen. Ben ff de naam kwijt. Duur hoor, 20 euro voor een setje van 2 flessen en daar kun je ongeveer 2,5 jas mee wassen of 2 jassen en een kinderjas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo, ik ben weer thuis van het werk. Met mij gaat het goed, vandaag dag 4 en voel me er goed bij.
Knuffie, wat een vreselijk bericht voor jou en je familie, ik brand een kaarsje voor je en wens je heel veel kracht.
deltaTango, ook voor jou en je vrouw veel kracht!.
Ik ga weer afsluiten, moet de kids halen. Hopelijk tot straks nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta ook jij beterschap voor je vrouw... rotziektes ook altijd.

Trui, wat voor honden heb jij? de mijne haalt het aanrecht alleen als ie op zijn achterpoten gaat staan, dus zet ik alles net zo dat hij er net niet bij kan hihihi... zielig he!
tja waarom vreten na mijn eerste dagje werk (en vandaag ook)? onvrede zullen we maar zeggen,. het weer moeten, het geen zin hebben, het niet kunnen overzien van de best wel grote klus die ik heb liggen het gemis na mijn korte vakantie die toch wel erg leuk was, het me weer alleen voelen nu ik thuis ben.. onvrede dus!

Ik ga zo maar beginnen die grote klus thuis op te zetten zodat ik daar op mijn werk morgen mee aan de slag kan. Ik maak altijd het cliënten blad van de Jellinek (verslavingszorg Amsterdam) en daar zit dit keer nogal spoed achter terwijl ze ook nog eens 12 extra pagina's hebben. Ik moet er een nieuw stramien voor maken en dat is nou juist niet mijn sterkste kant hihi... orde en netheid, en overzicht creëren ipv van impulsief beginnen...

okee, ik begrijp mijn onvrede steeds beter dus ik ga nu gewoon beginnen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede middag allemaal,

Ik heb lekker geslapen, heerlijk even voor 12 uur in mijn bed gedoken, ononderbroken doorgeslapen en door de wekker gewekt om 7.15. Ik heb nog lekker even van de sluimertoets genoten (het had vandaag toch geen zin om voor 9 uur op mijn werk te zijn).
Het was een drukke ochtend met vooral veel bijpraten en overleggen.

Heb al wel het draadje van gisteravond doorgenomen.
Spud en Safi,
Over het kluizenaarsgevoel. Ik ben 20 jaar geleden in Nl komen wonen, mijn enige contacten hier waren de familie van mijn man en mijn collega's. Door mijn drankgebruik ging ik geen nieuwe contacten meer aan. Mijn sociale contacten waren zowat allemaal werkgerelateerd en als je dan zonder werk komt te zitten, raak je een flink deel van je contacten kwijt.
Ik had dus bijna geen live sociale contacten meer, hier zitten was voor mij een verademing. Terug contact met de buitenwereld. Het forummen heeft mij (ik ben een typische huismus) juist gestimuleerd weer contacten te gaan opbouwen, niet meteen, maar na een maand of 2/3 toen ik me beter in mijn vel voelde zitten en weer wat zelfvertrouwen kreeg.
En Spud, ik was Belgische, ik ben genaturaliseerd.

Straks ga ik de draad van vandaag lezen, maar heb nog enige acties buiten de deur. Tot later!

Oh enne, tuurlijk drink ik niet vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Delta,

wat jij daar verteld over de ziekte van je vrouw is ook niet misselijk.. Mag ik jou en je vrouw heel veel sterkte toewensen? Het lijkt inderdaad oneerlijk verdeeld in de wereld wat betreft ziekte en gezondheid (dat niet alleen) en dat is het ook in mijn ogen.. Nogmaals: sterkte.

Hier gaat het goed vandaag. Heb het hondje weer een paar dagen in huis dus regelmatig een stuk lopen. Best lekker loopweer, niet meer zo heftig als gisteren. Morgen gesprek met m'n hulpverleenster.. ben benieuwd. En o ja, ik moet ook nog een afspraak met de tandarts maken voor de halfjaarlijkse controle.. Ga ik nu dan nog maar even doen.. Tot later.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

delta heb het ook gelezen heb ook al 2 keer bloed onderzoek gehad toen ik met mijn hart op genomen wert en daar zijden ze ook dat ik stopen moest om dat mijn lever beschadicht is dat is al een jaar trug en ben door gaan drinken hoop dat ie nog kan herstelen durf het nu niet weer te laten testen maar heb van jouw schriijfen heel wat op gestoken en begrijp ik nu wat de artsen bedoelen heel duidelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zei ik eerder al, Safi.. Ja, tuurlijk heb ik het er moeilijk mee, maar het ergst vind ik het toch voor haarzelf en haar gezin... maar het is voor mij inderdaad een heel sterk motief om nuchter te blijven zodat ze me kan bellen wanneer ze wil...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...