Trees Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Safi, doe eens romantisch en wacht hem halverwege op! HAHAHA! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Zie je wel, niet gelogen he, mijn snert is gewoon zaaaaaaaligBenthe je hebt zo harstikke gelijk. Ik vind je nog rustig onder al deze omstandigheden. Al dat gezeur van ons. We moeten durven de dingen onder ogen te zien en onze hersens gebruiken.En Benthe, je bent hier nog niet een keer de fout in gegaan!! Je zegt gewoon waar het op staat, alleen willen we het gewoon niet horen, we willen drinken. Ik niet meer hoor. Maar zo is het wel. En dat is zo vreselijk stompzinnig als je tussen zoveel ellende zit. Mensen die vechten voor hun leven....Visje, het spijt me voor je, maar je verwachtingen waren dan totaal anders van dit forum. Iedereen is met zijn sores bezig, overal op reageren is onmogelijk, dat doe jij toch ook niet??? Wat is jouw inbreng dan. Dat je het niks vind ok, maar kijk ook naar je eigen inbreng.De een schrijft te veel en de ander te weinig, is er soms een wet hoe het hoort?????We zijn hier maar met een doel, van die zooi afblijven. Haal eruit wat goed voor je is en probeer zelf af en toe ook wat te ondersteunen in hoeverre je mogelijkheden liggen.Marion het is toch fijn wanneer mensen pb tjes sturen. Dat je elkaar ondersteunen. Als je dat mist, ga je zelf ook pb tjes schrijven. Ik ontvang ook geen pb tjes, nou en. Marion maak het jezelf niet zo moeilijk. Je bent heus wel geliefd hoor, daar hoef je niet aan te twijfelen. Maar aandacht kan je niet afdwingen.Sommigen schreeuwen hier om aandacht, door negatieve aandacht te vragen. Draai het eens om, op een positieve manier aandacht vragen. Dan komt het wel goed.Conclusie is dat het grootste deel van de forum leden een zeer positieve bijdrage leveren.Onwenningsverschijnselen kunnen een mens hyper gevoelig maken daar moet iedereen rekening mee houden. De zender, maar ook de ontvanger. Vaak is het beter om te zwijgen.Maar na alle consternatie van afgelopen week zou het verstandiger zijn om allerlei ongenoegens even te bewaren voor een ander tijdstip.En nogmaals Benthe, twijfel niet aan je zelf. Jij maakt mee wat weinig mensen meemaken. Als er zoveel ziekte om je heen is dan komt alles in een ander licht te staan. Het is voor mij weer even op de plaats af. Ik stel me als het ware boven alle gebeure op en bekijk dan wat er gebeurt.Kop op mensen, niemand moet hier wegblijven want we zijn allemaal gekomen met grote problemen die we willen overwinnen. Opbouwende kritiek hebben we nodig, ik wel tenminste.Vandaag sluit ik mijn 12 e droge dag af en dat ALLEMAAL DANKZIJ HET FORUM! Niemand uitgesloten!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Time's up... morgen weer een dag. Slaapze! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Toppie An!!! :present:x12Groetje van Soothe,die de 46e dag afsluit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 van mij ook Water, morgen lees ik weer verder.... truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 soothe, ik ben stinkjaloers op je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Tja,Ik kan twee dingen doen: mekkeren dat niemand reageert over mijn verhaal over de kernkwaliteiten....Of denken: nu past het in niemand straatje maar een andere keer misschien wel en dan herinnert men het zich....Ik ga voor 2.Onze kitten is met een knikker (ja een knikker) in de betonnen badkamer aan het spelen, maakt zo'n heerlijke herrie dus ik ga op knikkerjacht en afsluiten maar niet zonder:Iedereen die hier vandaag was een rustige nacht te wensen, ik wens iedereen vooral en zeker niet na te denken over de ca. 10.000.000 huisstofmijten, beestjes, schurftjes en schimmels die zich door je matras vreten en door je dekbed en je kussen ik zag het op TV vandaag GETSIEDEKSIE je zou meteen in een plastic zak gaan slapen.....maar gewoon heerlijk in het dons te plonzen.Toedeledokie ! (vandaag zit er weer op, heerlijk toch) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Hij heeft een snellere connectie gekregen en kan de laaste bus van 12.55 nog halen voor wie het intereseert.An erg goed geschreven...staat als een deur!Welterusten Water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 truste houtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Naar je waterbed. Trusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Houtje...en wie weet hoeveel mensen het hebben gelezen die er veel aan hebben maar NOOIT reageren.Mij zei het wel veel..nl dat ik er niet meer over na moet denken want dat dat hokjes stoppen niet werkt.sorry als ik dat niet gemeld heb.En ja die filmpjes over beestjes. NNEEEEE laat maar...IIIIIIIIIIEEHHHHHHHHHH!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Zo en nu ga ik me mooi maken voor mijn man...tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Houtje, ik heb je gelezen hoor!Kruip jij nou maar bij je beestjes in bed! Heb je al hoofdluis gehad, nu nog deze beestjes, ehh...kan je niet nog een soort luisjes krijgen?....Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 An ,lief hoor! maar niet jaloers zijn. Ook ik verkeer soms in wankel evenwicht. Moe moe moe!Maar....... We houden het zo An!!! Groetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 dank je Safi, vond het zo leuk dat je schreef dat de snert goed gelukt was, eet je toch je vingers bij op he. Fijn dat je man er weer is. Zonder is toch maar niks he. Ik dag je alleen OK, maar niet te lang he.Volhouden he Safi, we gaan toch goed he" zo kom ik nog niet tot slapen.ga nog een peukie roken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Welterusten allen, ik moet vroeger naar bed, want het breekt me op.Rust is belangrijk!Slaapse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 An voor jouw log ik nog even in...ik heb een kopje gehad om voor te proeven maar hij is echt heerlijk...morgen doe ik er nog veggie rookworstjes in van AH...dan lijkt het helemaal echt.Ja mijn man is een super analist en relativist dus dat mis ik dan wel na een tijdje als evenwicht op mijn gevoeligheid en emotionele kantzo en nu vlug nog even met de hond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 peukie op, nu maffen, doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Soothe, An: super!!Safi, geniet ervan dat je man weer back in town is, bijna dan.Allen welterusten, ik kruip ook tussen de beestjes, voel een migraine opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 ik ben verslaafd gelukkig momenteel maar aan internet spellekes :-)heb nog nooit zo veel engels geleerd als de laatse dagen , ik speel hidden object en die spellekes bestaan alleen in het engels .maar het is bed thime for my .karinneke sterkte met je pony en veel succes voor morgen meid , ik slaap met mijn vingers gekruist:present:safierke lekker parfumske aan gedaan , geniet van je ventje en fijn te lezen dat hij thuis geraakt zonder zo lang te moeten stappen .aan iedereen wens ik een fijne nacht .ivm reageren op de berichten ook mij is het onmogelijk overal iets op te schrijven , men pikt er iets bepaalds uit en reageert dan .ik geef een voorbeeld corinne proficiaat dat je u printer in orde gekregen hebt , ik vermoed dat corinne blij is dat ik dit meld maar het heeft voor het forum geen waarde , en lieve corinne ik bedoel niet jou schrijven he want ik lees alles graag , maar ik bedoel maar mijn reactie op jou schrijven indien ik dit zou vermelden ppff moeilijk;)lieve luitjes ik ben blij met oiedere van jullie en ja mogelijk ligt de een mij meer als de andere , maar dit is dat hoofdzakkelijk om hoe zij/zij schrijft capice ??allez ik ga naar mijn bedje toe , en ik begin dus weer aan mijn keze om 24 uurtjes nuchter te blijven ach ja kreeg vandaag een berichtje van mijn adb internet behandelaar en weten jullie wat .... het deed mij deugd :-))slaapacht en nogmaals dank om de steun die ik van jullie gekregen heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Gem,Ik kan ook niet meer drinken. Als dat zou gebeuren, ben ik bang dat ik helemaal kapot ga.Maar ik wil gewoon ook niet meer drinken. Ik heb het gehad met drank. Ik hoef niet meer.En ondertussen weet ik best dat ook ik oplettend moet blijven. Dat is vermoeiend. Moeilijk!Onze katten spelen ook graag met knikkers, maar ook met golfballetjes en andere balletjes.Maar vanavond waren ze weer bezig met vrij worstelen.Blacky,Ik ben best blij met die printer, maar die voegt idd weinig toe aan het forum. Integendeel hij hield me van het forum weg.Vandaag maar weinig geschreven hier. Wel had ik veel mail te beantwoorden en nog een solliciatiebrief te schrijven, dus mijn toetsenbord heeft het verschil niet gemerkt.'t Is niet anders en eigenlijk maar goed ook, want er zijn vandaag genoeg forumpagina's gevuld.Ik ga nu naar bed (alweer te laat).Blij dat jullie er allemaal zijn voor mekaar en voor mij. Slaap lekker allemaal. Misschien heb ik morgen meer tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 10 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2008 Hé Corinne,heb je me nog ergens vanaf geholpen zonder dat je het zelf beseft!Ik las in een berichtje wat jij aan ?iemand ? stuurde wat refusal bij je doet en....wat campral met je doet, waarom je het niet meer slikt! Dat je er diarree van kreeg!...Pfff...ik ben gelijk gestopt! Eindelijk eraf!Dank dus!slaap zacht, Treesn.b. voor de oplettende lezers onder ons: ik met gestopt met de Campral, en níet met de refusal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden