Spring naar bijdragen

Woensdag 9januari


Rudy

Aanbevolen berichten

Safi, zie het maar zo, als mensen zich aan jouw reacties ergeren betekent het dat je ze in beweging zet en ze daarmee kunnen oefenen en dat geld voor alle berichten hier....
zo'n oefening is bv dat als je aandacht wilt je er beter om kan vragen dan zeggen dat je weggaat omdat je geen aandacht krijgt. Ik herken het hoor, krijg ook niet zoveel reacties en vind dat ook niet altijd even fijn maar ik weet ook dat als het me echt heel erg dwars gaat zitten dat ik wel weer even zal gaan schreeuwen zo van: joehoe, ik ben er ook nog en ik wil aandacht!!! Het 'afgewezen voelen" is zo ongeveer ook wel het moeilijkste gevoel om mee te dealen vind ik zelf en ik denk ook wel eens dat wij daar hier extra overgevoelig voor zijn.

maar ik ga slapen, ben moe en het lukt me steeds beter om vroeger in bed te liggen... als ik die pc maar vroeg genoeg uit zet! dus bij deze

alvast weltrusten allemaal en gefeliciteerd wie het weer AdB heeft gehouden en morgen gaan we er weer voor toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 271
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Safi,
je zeurt niet...Geniet van het weerzien met je man straks!

Blacky,
slaap lekker! Moeilijke dagen zo. Ik hoop dat je verder kan met verwerkingsproces. Nuchter moet dat (een heel eind) lukken

Benthe,
welterusten en sterkte.

Karinneke,
succes morgen!

ISO,
bijna 4 dagen. Hartstikke goed. En helaas is geduld een schone zaak. Het komt goed!

Alle anderen slaap lekker straks. Ik ga braaf naar mijn bedje zo!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tapas, het hangt ook een beetje van je verwachtingen af.
Er zijn nu ongeveer 13 gebruikers ingelogged. Ik kan in alle redelijkheid toch niet verwachten, dat er 13 man op mijn "onzin" reageren!
Sommige zijn niet in de stemming, anderen"moeten" me niet. (wat de reden ook mag zijn)
Weer anderen zijn met hun hoofd elders. Er valt best mee te leven.
Soothe.
;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha Soothe...ja ik kwam die ander van het forum tegen die als ondertiteling heeft...ik ken de weg...ga je mee verdwalen..(ben even je naam kwijt :$ )

Nee mijn man komt laat aan op het station en de bussen rijden niet meer en hij heeft niet veel geld meer. En ik heb wel een auto voor de deur maar kan helaas niet rijden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is een beetje erg laat snachts...tegen half twee...ik heb al wat geprobeert...maar maak je geen zorgen hoor hij loopt lals het moet...het is alleen wel zo'n 40 minuten en na zo'n lange reis..( vanmiddag om 3 uur vertrokken)kan ik me voorstellen dat ie daar niet veel zin aan heeft.
Maar lief dat jullie meedenken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...