tapas Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Safi, zie het maar zo, als mensen zich aan jouw reacties ergeren betekent het dat je ze in beweging zet en ze daarmee kunnen oefenen en dat geld voor alle berichten hier....zo'n oefening is bv dat als je aandacht wilt je er beter om kan vragen dan zeggen dat je weggaat omdat je geen aandacht krijgt. Ik herken het hoor, krijg ook niet zoveel reacties en vind dat ook niet altijd even fijn maar ik weet ook dat als het me echt heel erg dwars gaat zitten dat ik wel weer even zal gaan schreeuwen zo van: joehoe, ik ben er ook nog en ik wil aandacht!!! Het 'afgewezen voelen" is zo ongeveer ook wel het moeilijkste gevoel om mee te dealen vind ik zelf en ik denk ook wel eens dat wij daar hier extra overgevoelig voor zijn.maar ik ga slapen, ben moe en het lukt me steeds beter om vroeger in bed te liggen... als ik die pc maar vroeg genoeg uit zet! dus bij dezealvast weltrusten allemaal en gefeliciteerd wie het weer AdB heeft gehouden en morgen gaan we er weer voor toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Safi,je zeurt niet...Geniet van het weerzien met je man straks!Blacky,slaap lekker! Moeilijke dagen zo. Ik hoop dat je verder kan met verwerkingsproces. Nuchter moet dat (een heel eind) lukkenBenthe,welterusten en sterkte.Karinneke,succes morgen!ISO,bijna 4 dagen. Hartstikke goed. En helaas is geduld een schone zaak. Het komt goed!Alle anderen slaap lekker straks. Ik ga braaf naar mijn bedje zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Bedankt allemaal voor de bemoedigende woorden. Het slapen ga ik zometeen weer proberen, eerst nog even de vaatwasser inruimen en aanzetten, bezig blijven is ook een goede manier om je gedachten te verzetten. Alle goeds voor iedereen, sterkte en slaap lekker.Groeten, ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Karinneke, lekker slapen en eens moet alles goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Tijd voor het laatste rondje met het hondje... zo terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Tapas, het hangt ook een beetje van je verwachtingen af.Er zijn nu ongeveer 13 gebruikers ingelogged. Ik kan in alle redelijkheid toch niet verwachten, dat er 13 man op mijn "onzin" reageren!Sommige zijn niet in de stemming, anderen"moeten" me niet. (wat de reden ook mag zijn)Weer anderen zijn met hun hoofd elders. Er valt best mee te leven.Soothe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Tapas..bedankt....en welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 woont er iemand in Groningen en weet diegene dan hoe je het goedkoopste naar huis komt nadat de bussen rijden want er schijnt geen trein taxi meer te rijden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Water hoofdpersoon, zonder hoofdletter is ook wel heel erg gewaagd.Laat ik het zo zeggen: Eerst was je een druppeltje, nu ben je een straaltje;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Ben je verdwaald Safi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Lopen, Safi, dat is het goedkoopste, maar ja... ben bang dat het dan toch een gewone taxi wordt. Of een lift van een kennis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 hahaha Soothe...ja ik kwam die ander van het forum tegen die als ondertiteling heeft...ik ken de weg...ga je mee verdwalen..(ben even je naam kwijt :$ )Nee mijn man komt laat aan op het station en de bussen rijden niet meer en hij heeft niet veel geld meer. En ik heb wel een auto voor de deur maar kan helaas niet rijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Safi, neemt gewoon haar bus!ISO, volhouden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Even reageren op Tapas; das waar als je aandacht wilt (gehoord/gezien wilt worden), wat ik enkele dagen geleden had, gewoon "joehoe" roepen! Dan volgt er altijd wel een reactie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Sorry, Safi, mijn bericht slaat nu nergens op, want je kunt geen auto(bus) rijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Wie riep er daar "joehoe"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Water, je voelt em heel duidelijk.... Dank je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sneeuwwitje Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Marjan:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Nou, Marjan, jij hebt de oplossing gevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marjan Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 ja, ja, nu is het welletjes hoor! Ik ga slapen, morgen vroege dienst. Fijn dat jullie gereageerd hebben. Klein, maar fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Welterusten MARJAN!!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Dag Marjan...morgen weer een dag en deze heb je mooi droog voor elkaar gekregen...toppie! Trusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Water, ik doe mn best...om te blijven, deze keer.....Safi, heb je geen lieve buurvrouw/- man?ISO: succes, dag 4 al! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Welterusten voor degenen die slapen gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 9 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2008 Het is een beetje erg laat snachts...tegen half twee...ik heb al wat geprobeert...maar maak je geen zorgen hoor hij loopt lals het moet...het is alleen wel zo'n 40 minuten en na zo'n lange reis..( vanmiddag om 3 uur vertrokken)kan ik me voorstellen dat ie daar niet veel zin aan heeft.Maar lief dat jullie meedenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden