Trees Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Ja, maar zo kom je daar niet vanaf!!Stuur door, stuur door!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 morgen, vrij, spelen! hide and seek! Zoek de fles.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Stien,Ik heb de griepspuit gehad maar ben in geen winter zo vaak ziek geweest als nu. Griep, verkoudheden, alles volgt elkaar op. Volgens mij een kwestie van verminderde weerstand en daar helpt blijkbaar geen spuit tegen. Eerder een verzwakt lichaam wat elk "beestje" in de buurt weet aan te trekken en die als een makkelijk prooi wordt bevonden met haar, door alcohol aangetaste, immuunsysteem .En tja..... er zijn nog geen wetenschappelijke publicaties maar er valt wat voor te zeggen dat alcohol misschien al die "indringers" dood. Interessant punt om te onderzoeken. I.p.v. een griepspuit iedereen verplicht aan 2 glazen alcohol per dag en een tegengroep die nog nooit van zijn/haar leven heeft gedronken. En dan kijken wat de resultaten zijn. Daarbij komt overigens dat een griepspuit alleen maar werkt tegen een aantal soorten griep die vorig jaar bekend waren toen ze het inhoud van de jaarlijkse spuit bepaalden. Wat dus niet wil zeggen dat je overal tegen beschermd bent. Een griepspuit is een "redelijke" bescherming maar zeker geen abosluut betrouwbaar "voorbehoedsmiddel". Een laat antwoord op je vraag, maar toch een antwoord.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Ben niet gek Trees, dat spelletje heb je vandaag al gespeeld. En je hebt de bonus al gewonnen door de fles terug in het schap te zetten. Chapeau. Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 11 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2008 Ik ga mijn bed opzoeken, trusten Trees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden