Spring naar bijdragen

Ons aller Blacky is jarig!!!!


Trees

Aanbevolen berichten

Wederom een goede morgen!
Een kort slaapje maar dat uurtje extra scheelt veel.

Sammy,
ga je weer voor de groene blokjes van het weekend? daar ben ik wel benieuwd naar. inmiddels moet dat al een flinke lange streek in jullie excell bestand worden!

Benthe,
gaat het daar allemaal. Is al bekend wanneer je naar huis mag?

Tina,
jij ook weer een dagje erbij. Niet teveel pijn vandaag?
Wanneer kunnen ze met de behandeling beginnen? ik kan me voorstellen dat dat zo snel mogelijk moet gebeuren wat jou betreft!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky van harte gefeliciteerd hoor met je verjaardag.
Ik wens je een fijne dag met je vriendin en vrienden en veel verwennerij.
Van mij een :present:

Corinne..Gem zei het al...je eigen zoon vandaag geboren en ook je alcoholvrije periode op 9 maanden beland...dat heb je toch maar mooi gedaan. Ik verheug me erop dat ik je binnenkort leer kennen.
Ook voor jou een :present:


Karinneke...wat een hoop zieke dieren..ik kan me voorstellen dat je dan moet piekeren...is er geen subsidie te halen omdat je oude dieren red van de slacht? Een :present: voor alle moeite die je doet!

Benthe..ik hoop dat je vandaag weer naar huis mag, zo niet dan hoop ik dat de menukaart vandaag wat exotischer is. Hou je taai meid. Jouw ook een :present:

Voor alle andere mijlpaal halers die niet meeschrijven of die er geen mooi ronde maand op hebben zitten...jullie zijn kanjers...en blijf op de ingeslagen weg.

Ik loop met jullie mee dus we zijn niet alleen.
Vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gem, zes maanden? :musicnote::moon::present:
En Corinne, voor jouw voldragen kind :heart: :light: :present::musicnote:

Safi, dat hoop ik ook, dat ze iets lekkers hebben op vrijdag. Als ik hier uit kom weet ik wat mijn levensbestemming zal zijn: een vega-catering voor ziekenhuizen!
Nee ik moet het weekend blijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, Van Harte met 9 maanden ADB! :present::D:present::):present::D:present:
Gefeliciteerd met je zoon en vriendin. Geniet van de "droge" verjaardag die
voor jou toch heel sappig zal zijn!

An, gisteren héél knap gedaan! Eerst hier schrijven het gevoel doorleven, knap hoor!

Ook alle anderen die het droog hebben weten te houden op een voor hun "moeilijke"
dag, een top prestatie en gefeliciteerd! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen lieve mensen ,
waaaaaaaaaaauuw ik voel mij een beetje verlegen maar toch dank je wel voor al jullie mooie wensen .
corinne ook jij van harte met je 9 maanden en het is mij een genoegen jarig te zijn op deze dag , dat ook je zoon en je piano vriendin jarig is , voor jou ook hiep hiep want ik vindt dat mama's dan ook het feestdiertje zijn :present:
gem ook jij van harte met je 6 maanden adb zijn :present:
bambam echt zie ik er maar 26 uit , bedankt voor het compliment ;) hoe gaat het met het griepje ??
we zouden vandaag naar de zee gaan maar ik denk dat ik mijn kip stuur , veel regen en wind en vermits ik ook nog verkouden ben is dit denk ik niet zo een wijs idee .
maar ik ga wel naar de meeting van de jarige zal in de namiddag wel de tsjoek tsjoek nemen of vraag aan mijn kennis of ik mag meerijden .
benthe hou gaat het met jou vandaag ??
zo lieverds ik ga nu eerst wakker worden , en ik doe vandaag niet wat ik twee jaar geleden gedaan heb , en dat was om 10 uur al een flesje wijn open trekken om mijn verjaardag te vieren ;-(
wens jullie allemaal samen met mij een fijne dag toe , in mijn hart zitten jullie allemaal :sun:
ps ik ben van 1962 dus rekenen maar :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil iedereen er nog even aan herinneren, dat als je van plan bent om naar de receptie te gaan, volgende week zaterdag dat je je dan moet aanmelden op de discussie draad.
Staat je naam al op het lijstje met aanmeldingen dan zit je goed.
Dit is zo ontstaan, omdat mensen me verzochten om anonimiteit op de receptie.
Dus alleen degenen die op het lijstje van aanmeldingen staan kunnen bij Tactus de receptie passeren.

Er komen nu 18 personen
En Tactus heeft me meegedeeld, dat we niet meer eten nodig hebben, dan wat mensen tot nu toe al hebben aangeboden te bakken, want ook zij gaan zorgen voor hapjes.

Je kan je tot vrijdagnacht 18 januari 12 uur aanmelden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky van mijn kant ook een welgemeende felicitatie.
Doe er gewoon een jaartje bij en maak er vandaag een mooie dag van samen met
je meest dierbaren.
Alle respect voor de manier waarop je nuchter blijft en hier op het forun aanwezig bent.
Een fijne dag vandaag.


Corinne eveneens gefeliciteerd met je 9 maanden nuchterheid.
Op langer termijn de drank laten staan is niet voor iedereen weggelegd.
Sta een moment stil bij deze belangrijke mijlpaal in je leven en verwonder je diep in je hart over de nieuwe wereld waarin je nu leeft.
Maak er een mooie dag van.

Ik ga eraan beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blacky dan hoop ik dat je ook zonder aan de zwier te gaan een heel fijne verjaardag hebt. En ik ben toch lekker ouder dan jij, wheeeh wheeeh!
En Stien, zomaar omdat ik ineens het gevoel heb dat jij het kan gebruiken: hier een :rose: en een :present:
Hoe gaat het met je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karinneke wat mij heeft geholpen als ik niet kon slapen is uit bed gaan en wat doen.
Dan stopt in elk geval het piekeren.
Diep in de nacht schreef ik op waarover ik piekerde.
Ik had de dag verruilt voor de nacht.
Ik ben gestopt met me te verzetten tegen de slapeloosheid en zomaar op een ochtend werd ik wakker met het besef dat ik de hele nacht had geslapen.
Het heeft zijn tijd nodig voor je weer in het normale dag en nacht ritme zit.
Sterkte

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe...als je dat echt gaat doen , dan kom ik bij je in de buurt wonen en kom ik bij je werken. "Veggylisious en Co"

Nee..ik heb niets met die subsidie gedaan want ik kon niets haalbaars bedenken...
Nu even met de hond eruit...manneke ligt nog bij te slapen. Voelt wel lekker hoor weer mijn kerel in huis...hij heeft zo'n droge humor dat ik al vaak en veel gelachen heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi dat lukt jou nooit, jij kan jouw Grunningen niet verruilen voor Voorne-Putten. Maar we kunnen natuurlijk wel dependances maken.
Rudy dan huren we jou in voor de ervaring op zich. Zonder de drank, dan. Jij lijkt wel een variatie op: wie veel gereisd heeft, kan veel verhalen.... En wie veel gedronken heeft, kan veel...?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trui neem van mij aan dat we veel in de plaats krijgen gewoon door die eerste te laten staan , en wat mij lukt lukt andere ook .
ikk ook ikke ook uit de horeca wereld al wel niet zo speciaal op het vegetarische .
hola don soothie como estas amigo mio ??
zo luitjes ik spring nu echt in den douche jump jump ;)
ach ja juist fhone uit japan , het is daar nu 18:26

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...