Spring naar bijdragen

Ons aller Blacky is jarig!!!!


Trees

Aanbevolen berichten

Eindelijk weekend! Vanavond moest ik nog even weg, en nu ben ik lekker thuis.

Morgen ga ik flink uitslapen, ik ben nog steeds ontzettend moe en ik heb nog steeds enorme last van spierpijn.

Even had ik vandaag last van een gremlin die mij influisterde dat ik me een stuk beter zou voelen als ik een wijntje drink. Maar ik heb er niet aan toegegeven.

Ik zit die vermoeidheid en spierpijn wel uit, het is weekend, en vooral morgen heb ik de tijd om uit te rusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 385
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Geweldig, zoals jullie de dingen met elkaar delen, kwetsbaar durven te zijn.
Hoort allemaal bij het helingsproces, ik heb diep respect voor jullie..:present:

Ik zoek mijn donsje op, heb 't gehad voor vandaag.

Ik wens jullie een goeie nacht, met veel warmte, tot morgen

Liefs, C:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

corinne parkeer je maar even , maar weet dat je ook uit deze schrijfsels iets positiefs gaat halen .
ik wens jou kalmte , moed en wijsheid toe .
heeft je zoon een fijne verjaardag gehad ??
luitjes als ik aan pc blijf , blijf ik prutsen dus ga eventje iets anders doen
tot laters

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi ISO,

Nog even over je stukje van gisterenavond. Ik wil dat inderdaad ook nooit meer meemaken, dat ik de volgende dag een rood gezicht heb door de alcohol.

En achteraf ben ik bang dat bijvoorbeeld collega's het toch weleens geroken hebben, vooral als ik een liter rode wijn op had.

Vandaag was de verleiding groot om toch wijn te gaan kopen, om van de afkickverschijnselen af te komen.

Maar ik weet waar ik het voor doe. De afgelopen elf dagen was het heerlijk om fris op te staan, naar mijn werk te gaan zonder bang te zijn uit mijn mond te ruiken en verder heb ik een beginnetje gemaakt om mijn flat verder op orde te krijgen.

Nu ga ik echt slapen. Iedereen slaap lekker en een prettig weekend. Tot de volgende keer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dochter is weer binnengehaald en ik zit terug in mijn pyama. 't Leek wel zachter en warmer dan vanmiddag buiten.

@Karinneke,
Lief van je om mij sterkte te wensen, terwijl je zelf zoveel sterkte nodig hebt.
Ik sla me er wel doorheen.
Welterusten.

@Water,
:)

@Marjo,
:)

@KarelK,
Je gaat goed!

@Ikstopook,
Goed opgelost. Goed eten en waterdrinken helpen gewoon.
Terusten.

@Cheyenne,
Sommige van mijn collega's hebben het dus wel geroken. Ge, al dat verstoppen hielp dus niet zo erg en ik dacht dat ik dat zo goed deed. Welterusten.

@Cacao,
Welterusten.

@Blacky,
Zoon viert zondag zijn verjaardag. Ik heb hem rozen gegeven. Hij houdt van bloemen.
Morgen als ik uitgerust ben, ga ik de draad van vandaag even teruglezen. Er zitten vast dingen in waar ik wat nuttigs mee kan, maar vanavond gaat het gewoon even niet.

@Houtje,
Ken dat: logeetjes. Ach wel leuk toch, als ze het maar niet te bont maken.
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het wordt hier een beetje appellig op de late avond.

Blacky, gefeliciteerd met je verjaardag.

Corinne, jij ook gefeliciteerd met je 9 maanden alcoholvrij, daar kun je echt trots op zijn. Ik hoop dat je weer snel opknapt.

Houtje,ik ben ook een wandelend medicijnkastje, maar ik wil mijn AD niet meer missen. In het begin kun je er heel beroerd van worden, angst en paniekstoornissen werden bij mij heel erg in het begin.

Benthe, fijn dat je nu een beetje kunt lachen. Ik hoop wel dat je er de 19e bij bent en niet meer in het ziekenhuis ligt.

An, het is zoals Trees zegt, een scheiding wil niet zeggen, dat je gelukkiger wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo, de papierrommel is weer van de vloer af, en ik ga me ook klaarmaken om te gaan slapen, ben nog steeds erg hyper, maar kan ook zijn omdat ik denk ik ongesteld moet worden.
Iedereen weer de hartelijke felicitaties voor weer een droge dag!

Twisty ik hoop dat je de schade beperkt hebt weten te houden, morgen weer droog toch?!
Cheyenne, goed zo meid!! en nu doorgaan! echt in de loop van de tijd wordt het steeds beter en ga je je steeds stabieler voelen, minder prikkelbaar en emotioneel enzo, en dat is het waard toch?

Corinne, rustig aan he... al die lastige emoties ook!

en verder iedereen die ik vergeten ben! maak er nog een mooie avond van en morgen weer gezond op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spijtig; zie dat Blacky uitgelogd is. Wilde haar nog feliciteren met haar verjaardag. Te laat. Bijlezen heeft teveel tijd in beslag genomen.
Zo ook, had ik Corinne willen feliciteren, maar ook zij is niet meer ingelogd.

Bijlezen brengt bij mij altijd de veel emoties en herkenning. Heb moeite om dat allemaal een plaatsje te geven. Zo overweldigend. Bijvoorbeeld Twisty die het zo moeilijk heeft gehad en Kaki met haar beschijving waarom ze aardig gevonden wilt worden..... Zoals ik schreef, dat zijn nog maar 2 mensen die ik aanhaal....

Gisteren ben ik de mist ingegaan met toch 1 biertje te drinken, op een verjaardag. Dacht dat ik het wel bij eentje kon houden..... Dus niet. Maar vandaag heb ik de draad weer kunnen oppakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ben niet uitgelogd marjan , maar ik sta beneden en blijkbaar staat men dan uitgelogd ??
bedankt ook jij voor de felicitaties
knuffie ik heb tot vandaag gewacht om knuffie aan mij sleutelbos te hangen , en ik hoop dat het met jou een beetje gaat ??
marjan ik hoop dat je er oiets van geleerdt heb van dt pilsje /pilsjes ik heb veel geleerd de laatse keer en dat is simpel weg dat ik niet drinken kan
tapas ik kreeg vanavond een leuk filmke door , een hond en moest aan tapas denken en een kt en moest aan je kat denken :-))
ik vermoed dat je blij bent dat je de papieren aan gepakt hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@KarelK,
Ik dacht dat jij naar bed was?

@Tapas,
Rustig maar, diep ademhalen. Tenminste dat zeg ik dan tegen mijzelf. Soms helpt het me.

@Marjan,
Ik ben er nog, ik was niet uitgelogd. Op die lampjes hier kun je geen pijl trekken.
Bedankt voor het compliment. Ik ben daar heel gevoelig voor.
Oei van gisteren. Daarom hoef ik dus niet meer te drinken. Eentje is niet genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gem, mijn kamergenoten liggen te tukken en ik ben nog even wakker. Pssst, niet verder vertellen, want dan komt er een pleeg vertellen dat ik moet slapen.
Maar volgens Mathilde moet ik nog even de hodgkin-twist doen ;) joedeloeteloe, dus ik ben er nog even.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...