BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Cool Safi! Hahaha geweldig dat beest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Moeilijk hoor die kaart Benthe..maar het lijkt wel een beetje op wat ik vandaag op het forum vertelde over mijn ontdekking n.a.v Haddock zijn berichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ok, Heintje gaat slapen. Weltrusten, spreek jullie laterssszzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 BB:Pik ga er nu een eind aan breien, voel me weer moe worden en moét dan echt proberen te slapen!! danke voor jullie reacties en het me helpen m'n gedachten een beetje verzetten!! nu weet ik weer waarom ik hier steeds weer terugkom!!Veel liefs van knuffie en aan allen een verkwikkende nachtrust gewenst!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Voor iedereen die misschien nog nooit hasj cake heeft gehad en het filmpje niet begrijpt.Je kan met het eten van hasj niet goed doseren hoeveel je krijgt en omdat cake zo lekker is ga je al gauw teveel eten omdat het ook niet gelijk begint te werken en het erg heftig kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: deltatango@Haddock: Eerst een hoop heisa maken en dan verdwijnen. Het ga je goed in het contact met de "verdwenenen". Kun je nu nooit normaal reageren Delta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja dat heb ik dus met oud op nieuw ontdekt Voor mij geen brownies meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 hei safi, ik heb daar totaal geen ervaring mee maar ik vond het wel heel leuk, dat filmpje!! deed me denken aan een patiënt nog niet zo lang geleden! hij werd via spoed opgenomen en had een rood opgezwollen gezicht en last van z'n ademhaling! de standaard vraag is dan of hij ergens allergisch voor is..hij zei, ja, voor schaaldieren..ok, wat heb je gegeten? wel, vanavond wijgaardslakken...??? dat zijn toch schaaldieren??... nee, zei, hij ze zaten niét in een schaal!! wij allemaal in een deuk en die man ons niet-begrijpend aankijken..zo van, wat heb ik verkeerd gezegd..hahaha!! héél écht gebeurd!!!spellingfoutje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 hei Q.. ik ken je nog niet goed, maar laat het aub rusten!! alvast danke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik heb het wel eens zo erg gehad dat ik alleen nog maar baby taal uit kon kramen:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hee, vriend belt dat hij met een half uur thuis is. Nu moet ik even die mest van Max uit de tuin zien te verdonkeremanen. Ja weet Max veel, buiten is buiten. Stadshondje hoor. Misschien krijgen we daar wel heel lekkere spruitjes van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 oei, wel ver heen dan, safi?? ik heb niet zo'n verhalen over mezelf (gelukkig maar)!! en voor de vraag komt wat ik hier dan doe..er zijn veel soorten van adb en niet adb zijn, vind ik!! maar nu ga ik naar m'n bedje, niet omdat ik daarover niet wil praten maar gewoon omdat het nu te laat wordt!! morgen zijn de kindjes er weer, vroeger dan ik eigenlijk wil, hihi!!Slaapwel en dikke zoen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: knuffiehei Q.. ik ken je nog niet goed, maar laat het aub rusten!! alvast danke!! Dit hoef je niet te vragen, want ik reageer bijna nooit. Jij ook alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik ga ook slapen....en je hebt misschien iets maar aan de andere kant ookniets belangrijks gemist knuffieIk ga ook slapen...trusten allemaal...slaap lekker!Sweet Dreams! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Q, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nou Knuffie, het is zeker laat. Voel jij je ook nog zo wakker? Ik moet ook echt naar bed maar ik heb geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Welterusten Trees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 val ik eindelijk in slaap komt mijn hondje mij wakker maken , trippel de trippel , en ik weet dat ze dit enkel doet als ze hoge nood heeft .met haar naar buiten maar madame vondt haar plaatske niet ;-(a een 1/2 is het er eindelijk uit gekomen diarree leuk in de donker als je dt mag opruimen , nu ja stront aan mijn vingers is naar het schijnt geluk in he spel :-)het is van madammeke af dus is ze al weer naar boven en ik ........... ik ben weer klaarwakker maar duik weer onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Slaap lekker, Q:DIedereen trusten trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 quote: Originally posted by: TreesSlaap lekker, Q:D Dat zal wel lukken Trees, ik heb ook maar eens geen blad voor mijn mond genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 te rusten trees en Q en iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Q Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Slaap lekker Blacky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden