Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

BB:P

ik ga er nu een eind aan breien, voel me weer moe worden en moét dan echt proberen te slapen!! danke voor jullie reacties en het me helpen m'n gedachten een beetje verzetten!! nu weet ik weer waarom ik hier steeds weer terugkom!!:D

Veel liefs van knuffie en aan allen een verkwikkende nachtrust gewenst!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hei safi, ik heb daar totaal geen ervaring mee maar ik vond het wel heel leuk, dat filmpje!! deed me denken aan een patiënt nog niet zo lang geleden! hij werd via spoed opgenomen en had een rood opgezwollen gezicht en last van z'n ademhaling! de standaard vraag is dan of hij ergens allergisch voor is..hij zei, ja, voor schaaldieren..ok, wat heb je gegeten? wel, vanavond wijgaardslakken...??? dat zijn toch schaaldieren??... nee, zei, hij ze zaten niét in een schaal!! wij allemaal in een deuk en die man ons niet-begrijpend aankijken..zo van, wat heb ik verkeerd gezegd..hahaha!! héél écht gebeurd!!!

spellingfoutje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

oei, wel ver heen dan, safi?? ik heb niet zo'n verhalen over mezelf (gelukkig maar)!! en voor de vraag komt wat ik hier dan doe..er zijn veel soorten van adb en niet adb zijn, vind ik!! maar nu ga ik naar m'n bedje, niet omdat ik daarover niet wil praten maar gewoon omdat het nu te laat wordt!! morgen zijn de kindjes er weer, vroeger dan ik eigenlijk wil, hihi!!

Slaapwel en dikke zoen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

val ik eindelijk in slaap komt mijn hondje mij wakker maken , trippel de trippel , en ik weet dat ze dit enkel doet als ze hoge nood heeft .
met haar naar buiten maar madame vondt haar plaatske niet ;-(
a een 1/2 is het er eindelijk uit gekomen diarree leuk in de donker als je dt mag opruimen , nu ja stront aan mijn vingers is naar het schijnt geluk in he spel :-)
het is van madammeke af dus is ze al weer naar boven en ik ........... ik ben weer klaarwakker
maar duik weer onder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...