knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 pipi, jij bent pipi en ik ben piep, allé, denk ik toch, benthe?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ja Knuf, dat hoofd he, konden we dat er soms maar ff afschroeven voor een tijdje he. Dat zou best fijn zijn soms.Ik denk aan je meid:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 ik lag ook te malen en dat is niet plezant .knuffie hoe gaat het , blij je hier tegen te komen zo ik stop mijn mallemolen in een doosje en leg mijn koppeke te slapen want anders is het morgen andere koek felices sueños Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Hihi, Dani, leuk filmpje.Its way over my bedtime!!!!!Maar ja.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Pippi je hebt Pentakels Koningin.Heb jij soms een merkwaardige relatie met geld en status?Je hebt de wijnkaart (sorry) en je voelt je beter als je mensen veel materieels kan bieden. Dat wil je zelf ook, je bent een zinnelijk ingesteld iemand die geniet van het uitdelen van bijvoorbeeld dingen als kaviaar en kreeft. Als je dat kunt voel je je beter. Echter er kan geen wijsheid en rijkdom zijn zonder hard en vermoeiend werk. Je hebt een taak voor je om te verwezenlijken wat je wil. Dit is een enorm werk, dat voor je staat, maar je hebt ook de kracht om hierbij te genieten van je gaven.Tapas, van de zomer geef ik een knalfeest in de tuin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Heeft iemand eigenlijk nog iets van Twisty gehoord, of van Xienix? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Blacky, leg uwen kopke te rusten en niet teveel malen.Dus je gaat stoppen met roken. What a splendid idea:DJe kunt het Blacky, ik geloof in je. Go girl, go:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 He, zullen we een maalclubje oprichten?Ach, dat hoeft ook niet natuurlijk, we hebben het forum al. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Het ging me eigenlijk meer om de tekst..... Maar desalniettemin bedankt.DAni Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 ja BB, kon ik dat kopke maar effe écht op stil zetten!! zou me zoveel deugd doen, maar ja... life goes on you got to make the best of it!!! alvast slaapwel en tot de volgende (nacht)sessie, hé!! hihi effe malen met z'n allen hier!!hoi blacky, het gaat wel..ik sla me er wel door!! veel plezier op de meeting en nogmaals héél erg danke voor je lieve aanbod!!!Al m'n nummerke 5 gevonden, benthe?Enne, trees ik kom hier niet zoveel meer dus, sorry, ik weet niet hoe het met hen gaat!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Piep (Ja Knuffie natuurlijk) jij hebt Pentakels Zes. Ergens in je leven heb je het vermogen verloren om je eigen behoeftes te verwezenlijken. Het is belangrijk om die weer te gaan zien. Geven en nemen is bij jou nog niet goed in balans. Als jij die balans niet vindt, gebeurt er niets wezenlijks in je leven. Want dan legt wat je zelf doet en een ander ook doet, niet echt iets in de weegschaal. Voor jou is het van belang om te zien wat je van uit je hart geeft, maar ook, wat een ander jou wil geven. Jouw talenten leggen net zoveel in de weegschaal als die van een ander, maar het is aan jou om te bepalen hoe de schalen verdeeld zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Benthe...ik ben ook nog wakker mag ik de eerste kaart van boven.En natuurlijk heel erg bedroefd je nog steeds niet in levende lijve te ontmoeten maar heb je al een mailtje gestuurd om daar verder op in te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Wow benthe, ik ben echt onder de indruk...hier kan ik wel wat mee!! danke!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 oh safi, heb jij ook nog een kaart voor me? ook nummer 5 als het kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Knuffie mijn kaart zegt: Vandaag ga ik die éne uitdaging niet meer uit de weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Niet zo inhalig Knuffie, alcoholist zeker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ok, Saf mag ik er ook eentje, nr 8? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 hihi BB, zou het écht???danke safi, en weet je? je hebt gelijk!! allé, je kaart heeft gelijk, hihi!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Dani, het liedje was idd ook erg leuk. Maar de beelden ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 BB eentje die ik erg soms erg moeilijk vind vol te houden.Vandaag kijk ik naar de dingen vanuit het perspectief en de belevingswereld van de ander Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
knuffie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 jaja BB, de pot verwijt...enz.. haha!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Op de valreep Safi Je hebt Bekers Aas, dat is wedergeboorte van de ziel.Je rouwt om je jeugdigheid en het sprookje dat het was. Jouw kaart zegt dat je steeds opnieuw in staat bent om een wedergeboorte te beleven. Je ervaart steeds weer de oorsprong van wat je bent, maar ook met alle levende wezens om je heen. Je hebt het vermogen om die verbondenheid te voelen. Steeds zul je weer bovenkomen als een herborene, die nu een beeld van het eigen "ik" bezit.Grappig is ook dat er bij staat: het water wordt je opnieuw aangeboden. Het leidt je naar een bewuste omgang met je eigen krachten. Vrij om daar een eigen vervulling aan te geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Knuf, kwee nie:huh:Denk het wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Zeg dat wel Knuf:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden