Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pippi je hebt Pentakels Koningin.
Heb jij soms een merkwaardige relatie met geld en status?
Je hebt de wijnkaart (sorry) en je voelt je beter als je mensen veel materieels kan bieden. Dat wil je zelf ook, je bent een zinnelijk ingesteld iemand die geniet van het uitdelen van bijvoorbeeld dingen als kaviaar en kreeft. Als je dat kunt voel je je beter.
Echter er kan geen wijsheid en rijkdom zijn zonder hard en vermoeiend werk. Je hebt een taak voor je om te verwezenlijken wat je wil. Dit is een enorm werk, dat voor je staat, maar je hebt ook de kracht om hierbij te genieten van je gaven.

Tapas, van de zomer geef ik een knalfeest in de tuin!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja BB, kon ik dat kopke maar effe écht op stil zetten!! zou me zoveel deugd doen, maar ja... life goes on you got to make the best of it!!! alvast slaapwel en tot de volgende (nacht)sessie, hé!! hihi effe malen met z'n allen hier!!

hoi blacky, het gaat wel..ik sla me er wel door!! veel plezier op de meeting en nogmaals héél erg danke voor je lieve aanbod!!!

Al m'n nummerke 5 gevonden, benthe?

Enne, trees ik kom hier niet zoveel meer dus, sorry, ik weet niet hoe het met hen gaat!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Piep (Ja Knuffie natuurlijk) jij hebt Pentakels Zes.
Ergens in je leven heb je het vermogen verloren om je eigen behoeftes te verwezenlijken. Het is belangrijk om die weer te gaan zien. Geven en nemen is bij jou nog niet goed in balans. Als jij die balans niet vindt, gebeurt er niets wezenlijks in je leven. Want dan legt wat je zelf doet en een ander ook doet, niet echt iets in de weegschaal. Voor jou is het van belang om te zien wat je van uit je hart geeft, maar ook, wat een ander jou wil geven. Jouw talenten leggen net zoveel in de weegschaal als die van een ander, maar het is aan jou om te bepalen hoe de schalen verdeeld zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de valreep Safi :D

Je hebt Bekers Aas, dat is wedergeboorte van de ziel.
Je rouwt om je jeugdigheid en het sprookje dat het was. Jouw kaart zegt dat je steeds opnieuw in staat bent om een wedergeboorte te beleven. Je ervaart steeds weer de oorsprong van wat je bent, maar ook met alle levende wezens om je heen. Je hebt het vermogen om die verbondenheid te voelen.
Steeds zul je weer bovenkomen als een herborene, die nu een beeld van het eigen "ik" bezit.
Grappig is ook dat er bij staat: het water wordt je opnieuw aangeboden. Het leidt je naar een bewuste omgang met je eigen krachten. Vrij om daar een eigen vervulling aan te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...