Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

Heftiger dromen doe ik nog steeds, sinds ik ben gestopt met JWW. Mijn moeder is er bijna altijd. Vannacht had ik ruzie met haar. Ze zei: je hebt alweer schoenen gekocht!
Nu is het waar dat ik meer schoenen heb dan een normaal mens. Maar de laatste tijd koop ik ze toch niet zo veel meer. Dus ik vroeg: wat voor schoenen dan? Ja zegt ze, zwarte pumps met naaldhakken en groene noppen en bandjes om je enkels.
Nou, ik hou best van pumps, maar met groene noppen! Hoe kwam ze er bij! Het gaf me alleen maar aan dat ik weet dat ze mij te mondain vond, te truttig met mijn rokjes en parfums. En dat ik me nog steeds zit af te vragen hoe ik in haar ogen goed had kunnen zijn. Niet meer te achterhalen. L*llig.

Waar droom jij zo over, ISO?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Was vanavond op de AA. Zei in het rondje dat ik me de laatste tijd niet zo tof voel en ik niet zo goed bezig was. Geen zin om aan mn programma te werken, niet zo veel leuke dingen enzovoort. Lekker zeiken dus.
Dacht ik daar nog es ff over na, en toen schaamde ik me dood.
Schrijf ik hier zat of zondag dat ik zo'n fijne verjaardag had gehad en ik me daar zo blij van voelde:$

Gelukkig kon ik dat nog ff zeggen. Jeetje, wat vergeet ik toch snel de leuke en goeie ervaringen en blijven de negatieve dingen lang hangen. Gelukkig bedacjt ik het me snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Benthe, wat een heftige kaart heb je voor me getrokken.. maar hij klopt wel degelijk! zoekende voel ik me en wil aan de ene kant ergens bij horen maar aan de andere kant ook mijn eigen weg gaan... hihihi. met spuitwater ook nog eens. Ik ga de kaart onthouden, hoort eigenlijk wel bij het hele weekend vind ik.

Kom je zaterdag niet Benthe? kan me het goed voorstellen, maar vind het wel jammer. Ik ben zo benieuwd naar het kuifje! misschien mag ik wat foto's nemen zaterdag, dan stuur ik ze naar je op, ben je er toch weer virtueel bij. (Ik ga nergens naar toe zonder camera!)

ik moet nu wel gaan slapen anders ben ik morgen geen mens maar ik heb nog geen zin.. oef verstand en gevoel he!
morgen heb ik op mijn logeerkamer internet dus wie weet laat ik dan nog wat van me horen vanuit Enschede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ZZ, ehhh BB, je hebt Het Oordeel.
Dat is een nieuw tijdperk. Het geeft een geboorteproces aan en een transformatie. In deze kaart staat ook een doodskist. Dat is iets dat jij gaat begraven en verder geen waarde meer voor je heeft.
Je gaat op naar nieuwe kansen in je leven, de kaart spreekt zelfs van extreme kansen.
Je kunt langzaam afrekenen met angsten en schuldgevoelens en zelfverwijten. Als je dat kan, kan je transformeren tot wat je in oorsprong was en in de toekomst zal zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BamBam ik had allang in bed moeten liggen, ik lig op de bank met de laptop en soms dommel ik even weg.
Pippi zo gaat het de hele dag eigenlijk, ik doe een half uur iets en dan slaap ik weer.
Het is een beetje onwezenlijk. Gek is dat, toen ik nog dronk wilde ik eigenlijk niks anders dan weg zijn. Justice?
Pippi wil jij ook een kaart?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benthe,

Sorry ik heb gemist dat je niet kwam en ik heb je nog gemaild over het vervoer. Ik was vanmiddag langer uitgelogd en heb wel alles nagelezen maar kan je posting niet vinden dat je niet komt. Spijt me vreselijk dat we elkaar nou niet zien.

Ik moet ook dringend naar bed, morgen drukke dag.

Welterusten allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...