ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Vandaag een k*tdag gehad op het werk. Dan heb je wel zin in een wijntje. Maar ik doe het niet. Zoals altijd op donderdagen heb ik veel zin in JWW. Elke donderdag en vrijdag moet ik me echt ertoe zetten niet overstag te gaan. Je kunt er zo makkelijk aankomen, even naar de fritestent en hoppa...misschien kan ik beter gan slapen, mijn posts zullen waarschijnlijk niet zo inspirerend zijn...ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 tomtidomtidom, hij was dus niet naar de kroeg maar had een afkoelrondje...Ik denk dat ik nog maar even hier blijf hangen... Met uw goedvinden? Want volgens mij word het huis nu afgebroken. Sourcy limoen appel, beetje vreemd in het begin maar wel lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Waren de donderdag en vrijdag je vaste drink dagen Iso? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Smaakt in de verte naar appeltaart.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 ach ik heb de littekens nog op mijn hand staan, met mijn dronken harses afsnijden via een steeg.. domdom, of vorig jaar nog ergens, was dronken en wilde meer. ik stap op mijn fiets hier thuis en wil naar de snackbar fietsen maar kon de eerste bocht niet eens maken en lag op de hoek al op de grond, ben toch maar verstandig geweest, lopend weer naar huis en niks meer gehaald.. oef, nare herinneringen, blij dat ik niet meer van mijn fiets hoef te vallen... en schaamschaam, soms ook nog met de hond in de mand voorop!ach de herinneringen zorgen ervoor dat iedere trek ook meteen weer weggaat.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 die tinteling op je tong vond ik wel appart met die sourcy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 en zowaar besef ik me vandaag dat het donderdag is en ik geen trek heb gehad, zal wel komen omdat ik morgen vroeg op stap moet maar is volgens mij toch de eerste keer dat mijn voorheen vaste zuipavond zonder gremlins voorbij is gegaan!! joechei!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Misschien is er een andere "gewoonte" voor in de plaats gekomen tapas Hoop voor je dat dit blijft!Tof!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 @Ikspookook,Als je hier lekker post, kun je je gedachten verzetten. Spuug je gal over je drukke dag op het werk, vertel gewoon wat je wil.Ik ga zo lekker aan de kwark.@Spud,Lekker blijven hangen. Hier, bedoel ik.@Tapas,Die arme hond van je. Logisch dat die je liever nuchter ziet.Ik ben blij voor je dat de donderdagavondtrek zo maar aan je voorbij gegaan is.Zo, nu eerst even wasmachine en -droger opstarten. Dan met een bak kwark verder gaan hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Mijn gal spugen over mijn werkdag kan ik nu nog niet, moet e.e.a. eerst eens laten bezinken, morgen is het weer over. Gek, heb al eens eerder gepost over de donderdagen.De hele week ben je bezig om het drinken niet uit de hand te laten lopen, maar op donderdagen...lukt dat niet! Alsof je dan al een voorsprong neemt op het weekend.Groeten,ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Tapas jij hebt voor morgen: Bekers Drie.Blijkbaar heb je momenteel wat onenigheid in je behoeftes. Je weet niet goed welke kant je op moet. Ergens krijg je een "wij"gevoel, wat heel bezielend en bevestigend kan zijn. Maar het gevaar voor jou bestaat dat je je grenzen dan niet goed kan afbakenen.Jouw kans ligt momenteel in spuitwater en niet in champagne (het staat er, echt waar)!Jouw kracht ligt, in naar je schaduwzijde kijken, en ook die van de anderen met mededogen zien.Maar vooral, moet je niet de geldigheid van jouw gevoelens ontkennen! En die ook niet van de goedkeuring van een ander laten afhangen. Zelfs al kunnen anderen zich niet met jou identificeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 kwark ze Corinne! Hoe zouden dieren zich eigenlijk ontladen? Lijkt me dat ze van de mens toch behoorlijk wat spanningen overnemen. Kom daar eigenlijk bij omdat er net 1 van m'n katten bij me kwam zitten, doet ie altijd als ik gespannen ben. En wanneer de spanningen minder worden is het knuffelen voor hem ook genoeg. Typisch toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 @Spud,Die kat voelt gewoon aan dat jij aan een knuffel en aandacht toe bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ikstopook,Laten bezinken is stukken beter dan verzuipen. Vind je ook niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Ja, dat vind ik ook. Lekker slapen. Iedere dag, sinds het stoppen, verheug ik mij (echt) de hele dag, op het moment dat ik naar bed kan, met een kop kruidenthee (noooooit eerder gedronken!). Niet dat ik de hele dag als en zombie rondzwabber, integendeel, ik heb energie zat (wat een rotwoord). Maardan lig ik in bed en denk aan het frisse opstaan, iets wat ik de afgelopen vijfentwintig jaar niet meer heb meegemaakt!ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 ISO,Geniet ervan dat je zo lekker kunt slapen.Allemaal,Mijn portie kwark zit er in en ik ga naar mijn bed toe.Ben benieuwd wat voor geks ik nu weer ga dromen.Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Vind ik ook raar. Een vorige stoppoging (10 weken) zorgde in het begin voor onrustige en slapeloze nachten. Daar was ik nu ook bang voor, maar slapen! Heerlijk!!ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 @Pippi,Mijn eerste 6 stopmaanden sliep ik als een roos. Maar goed ook, want aan 8 uur per dag had ik echt niet genoeg.Nu echt slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 spud jij schrijft , hoe zouden dieren ontladen , lees ik toch niet onlasten maar dit lezen doet mij er ineens aan denken dat ik de stinky bak nog moest verversen dus dank je wel ondertussen zitten ze met tweeen te wachten tot numero tres gedaan heeft iso ik had eignelijk toen ik dronk niet bepaalde dagen vermits ik iedere dag dronk , want ik wel had de periodes dat ik stopte met drinken om de kerk in het midden te houden in mijn relatie dat ik de vrijdag mocht drinken en dat drinken was inhalen van wat ik gedurende de week niet gedronken had .taps goede reis morgen gaat de hond mee op de trein , en lukt dat ??ik ga ook stilaan onderduiken , het meeste ik al klaar voor vertrek morgen , ik laat zeker hier een bericht achter als ik vertrek .weet iemand een goede radio zender eens ik in nederland ben ??en hiermee bedoel ik de frequintie of hoe zegt men dat .mijn japanse goede reisbegeleiding is ook mee zoals altijd . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Wel veel heftiger dromen. En dan eventjes wakker worden, omdraaien en verder pitten.ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Benthe, wat jammer dat je zaterdag niet komt. Ik weet het zelf nog steeds niet zeker.Wel heel veel sterkte dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikstopook Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 welterusten mensen!ISO Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Benthe, ben je nog wakker? Kwil graag een kaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Zou jij nu al kunnen slapen dan Pip? Jij bent toch ook zo'n nachtbraker?Wat krijgt je zoon voor zijn verjaardag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 17 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2008 Tapas, wat fijn dat je geen trek hebt gehad. TOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden