Spring naar bijdragen

Donderdag 17 januari 2008

animal

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 348
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

benthe , ben ik daar iets mee ??
this precies chinees als ik eerlijk mag zijn .
bedoel je nu dat ik zaterdag in een mini rokje moet komen, moet dan wel eerst de pels van mijn benen halen , want ik lijk wel een beertje , maar ik vindt dit zo heerlijk warm in de winter ;)
en heeft niet ieder mens het mannelijke en vrouwelijke in zich ??
allez mensen als ge daar een halve jongen ziet binnen komen dan ben ik dat he ;)
ps zit maar een beetje te plagen hoor :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Water, wat onzinnig allemaal he.

Ik ga afsluiten. Heb me klem gegeten aan WITTE broodjes met een laag sambal met pindakaas en gedroogde gebakken uitjes. Ik kan er nog wel een paar op, mjam, mjam. En een beker melk erbij.
Nou ja............ zit ik hier melk te drinken. GEwoon koude melk, lekker zeg, mmmmmm... zalig.

VAndaag niet gedronken en gaat ook niet meer gebeuren.
Wel zwaar vandaag en hoop dat het morgen beter gaat met het niet drinken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Corinne, heb jij soms morgen iets heel praktisch' te doen?
Je hebt Pentakels Schildknaap. Deze kaart is een goede aanleiding om je praktische vaardigheden opnieuw te ontdekken. Bepaalde talenten heb je heel lang laten liggen. Het is nu de tijd om die weer naar boven te laten komen. Koolstof en diamant zijn van dezelfde samenstelling, maar de verschillende druk waaraan ze zijn blootgesteld maakt ze tot een ander eindresultaat. Het is tijd om de diamant in jezelf te zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@An,
Ik ga een beker melk drinken, was al een goede smoes.
Slaap lekker en ik hoop ook dat morgen een makkelijke dag voor je wordt.

@Water,
Weet niet waar BS voor staat, maakt ook niet zoveel uit. Wat denk je van die: morgen een sollicitatiegesprek, dan kan ik niet drinken, dus nu maar een extra.
Alvast welterusten.

@Blacky,
Ik heb mij wijsgemaakt dat jij geen rokken- of jurkendraagster bent.

@Benthe,
Ik heb idd wat praktische zaken te doen morgen. Zou die kaart soms duiden dat ik mij maar eens daadwerkelijk moet inschrijven voor de opleiding PDB?

@Cacao,
Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, mag ik hier ff ventileren want ik word er knap gespannen van...

Ik woon ook in zo'n gezellig straatje :D Nu zijn het de andere buurtjes die ruzie hebben en da's niet mis! De woorden "je bent een vieze vuile acoholist" worden hier over straat geroepen.
Is wel niet tegen mij maar indirect voel ik me toch aangesproken.

"De Alcoholist" krijgt het behoorlijk te voorduren maar of dat nou zo helpend is... :huh:

Ben blij dat ik gestopt ben, anders was ik er nog meer van geëmotioneerd geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, in de eerste instantie dacht ik "hé ben ik niet de enige in het rijtje!" Maar toen het ook op straat verder ging was toch best confronterend.
Nu is het weer rustig, hij heeft z'n fiets gepakt en is er vantussen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ojee, zou je buurman dan alweer richting kroeg zijn Spud? Laatst stond hier ook zo'n dronken stel ruzie te maken, zij op de scooter en hij zeggen dat ze niet meer moest rijden.. en zij maar zeggen dat het wel ging... ze gaf gas en reed zo klapboem tegen de voordeur aan.. oef... dan zie ik mezelf ook weer onderuit gaan op mijn fiets want ik kon nog makkelijk fietsen vond ik.
Ik word tegenwoordig helemaal beroerd van dronken mensen, kan er niet zo goed meer tegen!

Benthe mag ik ook een kaart of ben je al weg?
doe maar voor morgen, tas is gepakt, huis is opgeruimd...

doe maar de 10e van onderen na het schudden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Ik heb serieus mijn best gedaan de hele dagdraad te lezen, en dat is me voor een groot deel ook gelukt. Alleen de laatste paar pagina's een beetje snel doorgescrolld, omdat ik anders steeds 4 pagina's achter bleef lopen.
En nu ben ik er, en weet ik eigenlijk niet meer waar ik op wilde reageren en wat ik wilde zeggen. In ieder geval ga ik maar niet meer in op de minder positieve sfeer hier, en wat daar over en weer over geschreven is. Ik ben hier nu ruim anderhalf jaar, en ik kan jullie vertellen dat het allemaal al eens eerder gebeurd is met andere personen. Ik ben blij dat ik er dit keer wat meer afstand van kan nemen, alleen al doordat ik hier overdag niet mee kan lezen en schrijven. Voel me op dit moment meer een toeschouwer op afstand. Maar ik betreur het dat sommige mensen hierdoor extra getriggerd worden, of wegblijven.

Benthe en Calimero, ik vond jullie discussie over de ervaringen bij het niet drinken erg boeiend. Ik herkende er veel in. Cal, ik was ook zo iemand aan wie je pas bij anderhalve fles wijn iets begon te merken. Ook ik dronk alleen 's avonds toen de kinderen nog klein waren, en functioneerde overdag gewoon. Meestal wel nogal moe 's morgens, maar daar beet ik me doorheen. Pas nadat ik gestopt was met drinken kwam ik erachter dat ik niet alleen dronk om me een beetje te ontspannen, maar ook om een stop te zetten op alle gedachten en herinneringen, en daar heb ik het knap moeilijk mee gehad.

Blacky, niet huilen meisje en niet van streek raken. Voorzover ik kan nagaan heb jij niets verkeerds gezegd, maar zijn je woorden verkeerd begrepen. Daar ben jij niet verantwoordelijk voor.

De afgelopen anderhalf jaar heb ik geleerd dat als ik geraakt wordt door wat iemand schrijft, dat iets over mijzelf zegt. Vaak ben ik geïrriteerd en blijkt de bron van irritatie eigenlijk een soort spiegel te zijn; herken ik iets van mezelf waar ik niet tevreden over ben in die ander. Of het herinnert me aan iets ouds, dat nog steeds pijn doet.
Ik heb ontdekt dat het voor mij zinvol is stil te staan bij wat me irriteert, ergert of kwaad maakt en te onderzoeken waarom dat zo is. Het is soms heel moeilijk te ontdekken wat er precies achter die irritatie zit, maar als ik het ontdek is het meestal iets waarmee ik verder kan in mijn proces om uiteindelijk mezelf te ontdekken en te worden. Oud zeer dat ik nooit verwerkt heb, waar ik nu de gelegenheid voor krijg. Of iets in mijzelf wat ik niet zo mooi vind, en wat ik kan leren accepteren of opruimen.
Ik ben niet beter dan iemand anders, maar ook niet slechter. En ik denk dat dat voor iedereen hier geldt.

Mensen, ik ben moe. Het is al een paar weken erg druk op mijn werk en ook thuis. Ik zou graag nog even met jullie van gedachten wisselen, of gewoon een beetje geiten, maar het hondje moet nog een keer uit, en het hoofd en lichaam hebben rust nodig om morgen nog een berg werk te verzetten. Dus ik wens jullie nog een fijne avond, en welterusten voor straks!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geen flauw idee of ie naar de kroeg is. Wat dat betreft zit ie behoorlijk onder de plak dus ik weet niet of ie dat nog durft ;)

Zo ben ik ooit eens regelrecht tegen een boom opgefiets toen ik me afvroeg waar toch altijd die blauwe plekken vandaan kwamen.. Nou had meteen antwoord en plaste bekant in m'n broek van het lachen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tapas,
Ik liep ook heel wat blauwe plekken op. Ik ben ook twee keer flink onderuitgegaan met de fiets. Dat is dus alle keren dat ik met de fiets nog naar huis moest.
Mensenlief, wat een blauwe plekken. Maar ja, het is toch maar een keer in het jaar uitgaan en dan mag je je toch laten gaan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...