safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Justem Trui!Zo appeltaart zit in de ovenAgenda wordt in de trein gemaakt want die zit toch in mijn hoofd,dus hoef ik nu alleen nog maar te printen.Kijk even balans op maken en dan wordt je gelijk al weer vrolijker.Geen paniek...rustig ademhalen...niemand verwacht wonderen.Tja Houtje..dat kon je er eigenlijk niet meer bij hebben.Maar je kan alleen doen wat je KUNT Houtje...en dat mag jij helemaal alleen zelf beslissen.Niemand mag daar verwachtingen over hebben, jij doet wat je kunt doen in deze omstandigheden en met de emoties die er zijn tussen jou en je moeder en de rest van je familie.Blijf jezelf je bent een pracht mens en wat jij ook besluit wel of niet voor je moeder te doen is de juiste beslissing voor jouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 vlug op mail ben juist aangekomen file file en nog eens file ik ga eten want val om lees jullie straks ach ja nu weet ik waarom ze enschede de tuckers noemen , zit in een hotel met allemaal tuckers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Lief taaltje vind ik het...fijn dat je veilig bent aangekomen, Blacky...ga gauw maar wat eten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Safi,Agenda kunnen we desnoods op het laatst bepalen.Heb jij een printer aangesloten op je hoofd?@Rudy,Ja, maar was die regeling niet in onderling overleg?Bij mijn zwager was dat wel zo, toen geconstateerd werd dat hij niet lang meer te leven had.@Soothe,@Spud,Leuk Gizmo. Wel jammer dat je nu thuis de hele tijd met handschoenen aan moet zitten. Typt zo lastig.@Trui,Heel verstandig van je. Ik heb mezelf ook gewoon opgesloten thuis en ben alle gevaar uit de weggebleven tot ik het aandurfde.Heb je lekker gegeten inmiddels?@Houtje,Wat een slecht nieuws! Van wie kreeg je dat bericht, dat je je via een contactpersoon moet melden voor een bezoek aan je bloedeigen moeder?@Gem,@Blacky,Fijn dat je goed bent aangekomen. Hotel vol Tuckers. Ligt Enschede in de Achterhoek? Nederlanders van geboorte help mij, mijn kennis van de Nl geografie is zeer beperkt!Ik ben eruit hier. Morgen was ik mijn haar. Nu nog beslissen wat ik aandoe behalve mijn pet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Nou ik heb al een goed begin...heb het gas veel te hoog gezet en is de taart verbrand..ik heb hem nog wel op tijd kunnen redden want ik rook het maar hij heeft wel hele originele zwarte randjes:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Safi,Wat vind jij een lief taaltje? Het Vlaams of het Tuckers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Safi,Dan schrapen we die randjes er toch af. Geen probleem hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik lust wel originele zwarte randjes.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ja had ik het gas op 5 staan in plaats van 3-4...zou die nu wel gaar zijn.Tuckers...maar Vlaams ook wel hoor.Dus je komt met mooi weer misschien in je blote billen maar met een pet op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 cpas corinne ja heb gegeeten halfe piza en sjoko melk leker vol heb de gordijnen dicht dus niemand kan mij zien heb sde deur op slot en doe voor niemand open lekker douchen straks jama aan en dekbed op de bank en al op pc schrijfen voel me beter nu ik hier praat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hè, ik wil wel morgen of overmorgen een heel uitgebreid verslag hoor! Ik wil ALLES weten. Ha, ik krijg hier net een culinaire verrassing: raasdonders met uitjes en piccalilly en sla uit de kas. Houtje wat naar. Juist als je geen goede band met je moeder hebt is het extra moeilijk. En ingewikkeld voor je eigen gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 safi zo ging het ook met mijn piza rook hem ook renen naar de keuken was ook op tijd wel harde rantje maar dat is best lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @safi,Laten we er vanuit gaan dat die taart gaar is.Veel te koud in blote billen, zelfs in de zomer.@Gem,Ik heb ze toch liever bruin.@Trui,Je avondprogramma klinkt relaxed. Ik ga zo ook weer in pyama.@Benthe,Ik ben niet erg cullinair onderlegd. Wat zijn raasdonders?Mag je ook uitleggen als ze op zijn gepeuzeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Capucijners corinne, en ze heten zo.........vul maar in hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Ik ga maar eens douchen om mezelf te kalmeren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Houtje,Bedankt. Heb al meerdere keren capucijners gegeten. Hadden dus ook achterklappers kunnen heten.Dat geldt toch voor alle bonengerechten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 gho gaat net de bel en niemand beld bij me aan verwacht nog een nieuwe foon maar nee staat er een meisje voor de deur door en door nat vraagt ze me of ik weet waar ze is en ze was de weg kweid heb haar de weg gewezen dat heb ik weer woon miden is ergens maar juist mijn deur de honden vlogen naar de deur duurde weer even voor ze stil zijn erg heb het nu weer koud even gtst en douschen hahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Calimero Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @Houtje,Wat een slecht bericht, wil je heel veel sterkte wensen. Hoop ook dat je niet te ver moet reizen telkens, dat je er snel kan zijn als jullie dat beide willen of als het nodig is.Groetjes Cal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cheyenne Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 @ Houtje, wat vreselijk van je moeder.@ Iedereen: deze week heb ik het niet droog kunnen houden. Door het drinkgelag van afgelopen zaterdag blijven de gremlins me trekken.Nu heb ik voor mezelf als doel gesteld dat ik minimaal vanaf maandag voorlopig niet meer zal drinken. 21 januari is toch ook een mooie stopdatum?Ik wil het liefst om refusal, maar door het nieuw systeem heb je ineens € 150,- eigen risico in de zorgverzekering, dus wie weet hoe duur die Refusal is.Aan de andere kant heb ik het (voorlopig) nodig. Vorige week donderdag begon het, toen ik die snipperdag had. Ik had trek in maltbier, dus eigenlijk in 'meer'. Afgelopen zaterdag was ik gezwicht, en later deze week nog wel vaker.Ik wil zo graag een tijdje stoppen, alleen vind ik het nog steeds moeilijk te accepteren dat ik dan in de weekends niet van een wijntje kan genieten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Trui, je worstelt je goed door de avond heen: ik worstel met je mee, haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Raasdonders is dus al uitgelegd. Met kleine stukjes spek.Morgen wordt hier een conifeer van 10 meter omgehakt. Dat wordt haardhout. Verder heb ik vandaag een fazant of patrijs gezien in de tuin. En het eerste sneeuwklokje. Ik werd wakker vanmiddag uit een droom en ik dacht, wat heb ik nou trek in een ijskoud biertje. Zo kloek-kloek naar binnen. Prikkeltjes op je tong en in je keel. Dat is raar want ik heb nooit van bier gehouden. Wijn moest het zijn, want dat gaf voor mij de snelste roes zonder dat ik meteen ging braken. Wisky was me weer te sterk en van jenever ging ik meteen over mijn nek. Wijn was nog te doen. Maar het maakt eigenlijk niet uit wat je tot je neemt. Het kan wel alle namen hebben, als je maar die roes hebt. Blacky zei het vandaag heel goed, als je nog aan de prozac bent, of aan de sigaretten, dan ben je nog steeds afhankelijk.Hoe denken jullie daar over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anjo Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Hoi,Ik heb nog niets terug gelezen. Ik moet even wat kwijt. De wastafel is van de wand gekomen dus moet ikmoet om een nieuwe wastafel. Woensdag komt een loodgieter. Heb ik net mijn vader gebelt om met mij naar de G#@5 te gaan.Doet hij het niet. Je kan toch alles zelf????Ik weet het niet meer. Het lijkt wel of ik in een nachtmerrie zit. Ervaring leert mij dat ik mij geen zorgen hoef te maken over wat ik wel of niet gezegd heb want dat is totaal niet van toepassing,Ze hoeven het maar te denken.Natuurlijk kan ik zelf de auto nemen, immers met zo'n zuil dwars over de stad lopen is geen optie. maar ik mag niet rijden. Wordt ik gesnapt dan ben ik voor mijn leven mijn rijbewijs kwijt.Ik weet het niet, misschien ben ik wel een trut of geestensziek.Misschien doe ik wel de meest afschuwelijke dingen maar ben ik mij daar niet van bewust.Ik weet het niet meer, mijn vrienden zeggen dat ik een liefje ben. Alleen maar koppig als ik denk dat er iets onrechtsvaardig gebeurd maar dit zijn mijn ouders en ik zit niet in de gemakkelijkste periode van mijn leven. Ik snap het echt niet. IK doe nu toch niets fout? Ik zorg voor mijn ex en indirect voor mijn kinderen. Ik drink niet, ik doe alleen maar wassen en schoon maken.Dit doet zo'n pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Anjo: je lijkt me geen trut en al helemaal niet geestesziek. Ik weet ook niet wat mensen soms mankeren. Om de ander zo te laten barsten. Ik vraag het me vrijwel dagelijks af. Misschien ben je wel koppig of is dat hun vertaling 'ze doet niet wat ik wil, ze zegt niet wat ik wil': je hebt zo je eigen ideeen, sommige mensen noemen dat koppig. Maar jij moet niet aan jezelf gaan twijfelen. Is er geen goede vriend of vriendin die je toch kan vragen om jou te helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 Anjo,de G%^$@ bezorgt ook thuis.Dit is weliswaar geen wereldbericht maar misschien heb je er tóch wat aan.Daarmee blijf je je in de steek gelaten voelen door je ouders en dat is gewoon lullig.Mathilde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
trui Geplaatst 18 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2008 mooi zo an ddoen we het toch samen heb leker lang goed heet gedoucht en heb tineke schouten er op en agter pc dus denk dat ik het ook droog hou weet het wel zeker sjoko melk word je lekker vol van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden