Spring naar bijdragen

Zaterdag 19 januari 2008


Cheyenne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Blacky...Kohtje...fijn om te lezen dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen...en Blacky mooie snelle terugreis...fijn voor je. Bedankt voor de gezelligheid vandaag! En ook ik heb van Blacky een mooi boek Gekregen dezelfde als Koh...en heb in de trein de helft al gelezen...zeer boeiend en leerzaam. Mijn dank is groot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we gewoon vrede sluiten en de oude koeien ff achterwegen laten.
Wat brengt het?
Wat levert het op?
Al verschillende 'steken' onder water vandaag, moet het weer tot escalatie komen.
Het hoort bij het voeren van een NIEUW leven zonder drank.
Leren omgaan met boosheid, frustraties, onbegrip en vooral niet gehoord worden.

De kern van dit alles is dat men denkt niet geliefd gevonden te worden door de ander.
Op het moment dat het je NIKS meer doet wat de ander zegt, dan is er inderdaad geen interesse meer in elkaar en wordt er helemaal niet meer gereageerd, dus wat dat betreft wel een goed teken.

Acceptatie van elkaars tekortkomingen en nogmaals: niet elk woord op een weegschaal leggen.
De een is nu eenmaal diplomatieker als de ander.

We zijn hier als volwassenen onder elkaar die een hoop emotionele schade moeten verwerken en wellicht inhalen.

Ik ga nu afsluiten, ben erg moe, maar een dag zonder Gremlins.

En ik hoop dat ISO en trui het gehaald hebben vandaag.
Charlie sterkte en ik hoop dat je een nieuwe start kan maken.

Voor iedereen die het nu moeilijk heeft hoop ik dat er tenminste een goede nachtrust komt.

:heart: voor jullie ALLEMAAL, jullie gaan me inmiddels allemaal aan het hart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An...het was een geslaagde dag...maar het moet nog even bezinken...ben wel blij dat ie achter de rug is...en ja ...je kunt het wel voldaan noemen. Maar nog steeds vond ik het erg erg moeilijk allemaal mensen te ontmoeten zonder drank erbij...mijn eerste feestje zonder drank was vandaag!
Ik had het gevoel dat ik erg veel met mezelf bezig was en dat was lastig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi erg lief van je,bedankt, en de anderen ook bedankt.
Tjah, het is pijnlijk, maar het is niet anders. We hebben gedaan wat we konden.
Mijn dochtertje en ik zijn er natuurlijk erg verdrietig door, maar we overleven het wel...genoeg steun om ons heen, ook van jullie.
Gelukkig heb ik geen zin om te drinken, de behoefte was er gisteren wel even, maar ik heb hier al veel geleerd.
We gaan er nog een paar dagen van genieten...dat zeker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Allemaal,
Ik was zó benieuwd hoe het was vandaag in Enschede en ik vind het zo hartstikke leuk om jullie bevindingen te lezen. Ik had er écht niet bij kunnen zijn vandaag want mijn zoon is flink ziek .
Hoef ik niet te twijfelen of ik misschien tóch niet....

Deltatango, als jij nou ook jouw vervelende geschrijf voor de rest van deze avond eens een keer achterwege zou kunnen laten, lelijke spinnenkop die je er bent:wacko: kan ik de rest van de avond in alle rust genieten van ieders beschrijvingen van de ontmoetingen.

Mathilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi: ik denk dat iedereen met zichzelf bezig is geweest zoals ik de ervaringen lees. Toch logisch. Het zijn allemaal NIEUWE belevenissen. Op een heel andere manier bij elkaar komen, 'vreemde mensen'. Ontzettend goed dat je dit zonder drank voor elkaar hebt gekregen en nu ook 'droog' het bedje in, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Delta, wil je nu alstjeblieft eens ophouden? Iedere keer is het weer een beetje rustig en húp daar spring je d'r weer in!
Je kan toch voor je zelf wel nagaan dat er niet zóveel mensen zijn doe moeite met je hebben of er zal toch minstens een kern van waarheid inzitten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao...misschien wordt je er emotioneel van en wil je liever dat ik het weghaal maar dit gedicht gaf mij veel steun toen ik mijn eerste hond in moest laten slapen wegens ouderdom en epilepsie.
Als je het niet leuk vind haal ik het weer weg.

Als twee bruine ogen vragen,
Help mij, want ik voel me niet fijn,
Mag je dan, omdat je voelt dit is het einde,
Egoïstisch zijn?

Als je van de dierenarts hoort,
Dit komt nooit meer goed,
En hij krijgt steeds meer pijn,
Mag je dan omdat je hem niet kan missen,
Egoïstisch zijn?

Als twee trouwe ogen zich sluiten voorgoed,
En je zonder hem naar huis toe moet,
Met een halster in je hand,
En je hart vol pijn,
Dan probeer je jezelf te overtuigen,
Ik mocht niet egoïstisch zijn.

Al die tijd met zijn tweetjes,
Elke dag samen was een feest,
En in al die tijd,
Is hij zelf niet een keer,
Egoïstisch geweest !...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An de heel tijd in de trein dacht ik aan wijn maar zat ook het boek Nuchter Leven van Blacky te lezen.
Dus toen kon ik onmogelijk alle goede raad die ik daar las aan de kant schuiven en wijn gaan kopen.
En thuis gekomen zat een nuchter man op me te wachten en geen druppel drank in huis.
Dus (soryy Pippi.)...HOERA vandaag drink ik niet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cacao: ook ik heb mijn allerliefste hond moeten laten inslapen. Ik wilde dat ik erbij was en is op mijn schoot ingeslapen. Dit zou ik dus NOOIT meer doen. Misschien goed om erover na te denken. Het is belangrijk er een afscheidsritueel van te maken van jullie eigen verwerking. Maar denk vantevoren na, want artsen gaan je van alles vragen, hoe je het wilt etc. Tenminste dat is mijn ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Safi,

Ik zal het even uitleggen. Ik heb er totaal niet bij stil gestaan dat hij nog meeleest. Ik heb gewoon mijn gevoel van vandaag hier neergezet. Want ik voelde me K%%8. En uitgelegd waarom ik er niet was.
En me niet gerealiseert, dat hij zou reageren. En vanaf nu hou ik me aan wat ik heb gezegd. Scrollen.

sorry sorry sorry.

Groet Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi Shoothe,

Ik reageer nu pas op je, ach het went wel, nu heb je weer rust (lol) Of heb je geen blaren aan de oren:D
Maar ik kan me voorstellen, dat je weer even moet wennen aan het alleen zijn. Want alleen is maar alleen.
Droom straks maar lekker van haar.

groet, Ferry.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...