Spring naar bijdragen

Dinsdag 22 januari 2008


Gem

Aanbevolen berichten

Visje

quote:


IIk heb mijn balen was en strijk weggewerkt, er liggen nod drie wassen te wachten grrr.

Ik heb net mijn dochtertje weer vanschool gehaald, was niet lekker. Ik denk dat ze oververmoeid is van een heel druk weekend. Moeders is ook bekaf, vrijdag werken, zaterdag enschede, gister 8 uur op de Efteling gesjouwd en kreeg daar een telefoontje van een vriendin die ik al 30 jaar ken dat haar moeder was overleden. pff, rillingen gingen door mij heen. woensdag de begrafenis. Ik ga straks samen met dochter even een tukkie doen, vermoeidheid is heeel gevaarlijk voor mij en ik wil graag de dag nuchter afsluiten vandaag. Heb een fijne droge dag vandaag!



Ik hoop dat je wel droog je bedje in bent gegaan.
Wat een druk weekend had jij er op zitten en dan ook nog het berichtje van je vriendin.
Ik wil je graag even mij medeleven geven en je veel sterkte wensen bij de begrafenis van de moeder van je vriendin.

Neem vanavond maar een fruit hapje als het moeilijk wordt;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 177
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tapas: Wat bak je dan IN je balcondeuren?

Pipi, beterschap, en laat je nou niet te veel leiden door verplichtingen. Soms moet je gewoon nog even uitstellen, en ziek=ziek.

Visje, doe het lekker rustig aan, tank wat energie bij. Gecondoleerd met de moeder van je vriendin, sterkte morgen.


Ja ik vrees ook dat ik nog wel een paar dagen van slag ben. Ik zou eigenlijk even willen snurken, maar mijn virendin heeft me misschien wel nodig, dus blijf ik wel even in de buurt van de pc.
Wasje ophangen, moest gisteren al, hoop datie niet stinkt inmiddels, afwas en dergelijke.
Vanavond maar even makkelijk doen, pizzaatje in de oven kwakken.
En ik heb mezelf gewapend met-natuurlijk-choco-met-nootjes.
Dus drink ik vandaag niet, want dat smaakt er niet bij :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

Ik ga het kort houden.

Eerst en vooral iedereen met een mijlpaal van harte gefeliciteerd: :D:camera::clock:B):musicnote::heart::light::sun::moon::present::):rose:;):P
De zieken onder ons: van harte beterschap :present:
De herstellenden: :present: en Sterkte
Die met andere emoties: :present: en Sterkte

Ik had super veel energie vanochtend en heb flink wat werk verstouwd.
Mijn energie is nu op en voel me een plumpudding (geen idee eerlijk gezegd hoe een plumpudding zich voelt).
Ik duik even mijn bed in en kom straks terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heee, zeekweef!! ehm zoekwief, ehm zijkweif... je bent vandaag inderdaad wel erg aan het zijken (zou dit me een vingertik van de modjes opleveren?)
Meestal werkt de medicatie wel snel dus geniet nog maar even van het legaal mogen zijken de hele dag ;)

Houtje bedankt voor je complimenten!!
Blacky, helaas was de plasma op bij de Aldi
choca, het is ook wel wat krap in mijn balkondeuren, ben er nu maar tussen gaan zitten, dat bakt beter.
en nu ga ik kijken of ik weer wat maatjes groter kan scoren bij de kringloop.. laterrrrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hai allemaal,
Voor iedereen met een topprestatie:musicnote:
@Safi: na mijn middagdutje gister niet erg opgeknapt. Savonds na het eten een enorme huilbui, ik was zooo moe, voelde mij compleet af. ik moest nog weg savonds en heb het niet droog gehouden. Vandaag weer gwerkt en voel mij nog steeds ontzettend moe.
Vandaag een nieuwe poging, als ik wil opknappen zal ik daar iets voor moeten laten.., maar ik vind het kei moeilijk, telkens denk ik dat ik daar wel van op zou knappen, maar natuurlijk weet ik ook dat dat niet zo is. Hoe krom kan men denken!
Morgen eerst de crematie, smiddags het partijtje van mijn tweeling in het zwembad. Dus het blijft druk!!
Als de trek te groot wordt stop ik mij vol met fruit , ik zal straks voldoende inslaan!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

saffie had er veel aan dat ik gisteren bedoel vamidag las hoe ze zo iets doen ten eerst ben ik gisteren in de stoel in slaap gevalen mijn vader heefd hier 2 dagen geslaapen leek wel weeken was zo moe van alles maar sorry dat ik gisteren er niet meer bij was heb al een afspraak gemaakt volgende week dinsdag moet ik in zieken huis zijn . bedankt voor de raat om droog te blijfen en de vele steun van jullie egt uit mijn hart bedankt ga zo even lezen maar dit wou ik eerst even zegen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Pippi, donderdag iets rustiger, maar met mijn grote gezin, hond, kat, groot huis, werk en een man met eigen bedrijf zal het wel nooit rustig worden. Maar dat geeft niet, ik heb gezonde kinderen, een goed leven, alleen nu nog goed voor mijzelf zorgen!Ik ga erweer vandoor, kids halen en de boodschappen. Ik weet niet of ik hiet nog terug kom vandaag en anders tot laters. liefs Visje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

trui sterkte met de onsteking pijnlijk ;-(
visje jij sterkte ivm alles ook voor morgen .
black humor ahum ahum toch niet blacky's humor ;)
gesprek heeft mij goed gedaan , eignlijk heeft ze gelijk ik hb geen doel meer in mijn leven , mijn huidige werk heeft mij geen voldoening dus raad ze mij een herscholing aan om evt in een bejaarden tehuis aan de slag te kunnen als kokkin of zo niet in de thuis zotg maar dan meer om oudere van dagen te helpen ivm koken enz .
ik heb haar erlijk verteld dat ik deze morgen zo een zin had om te drinken , en dat het juist die zin op drinken is wat mij frustreert en boos maakt omdat ik die gedachten dus niet wil hebben , maar ja men kan niet z maar 20 drinkende jaren achter zich laten .
een mens is raar allez dit schrijvende mens toch , ik denk aan ander werk en zo dwarrel ik verder in mijn gedachten om uoiteindelijk iedere keer bij mijn ouders te eindigen .
maar ben wel een heel blij mens dat het mij gelukt is en het rare is dat er nu weer geen gedachten zijn
ik ga mij aventjes plat leggen want ik wordt er zo moe van van dat gepraat bij psygologe
zo benthe haren lappietoppie vergeten zijn ??
tot laters :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


safi ik geniet als ik lees dat jij geniet en iets leert uit het boekje nuchter leven .

zelf heb ik een beetje een verloren dag gehad vandaag , kan dat gevoel moeilijk uitleggen , ben naar ikea geweest om dat ik nog zaken nodig had en met het enige dat ik, buiten gekomen ben is met een mooie japanse tekening van een ondergaande zon .

deze heb ik hier aan de muur gehangen daar onder mijn gebed en een boedha beeldje , vuurtjes houdt ik om persoonlijke redenen niet van dus ik steek niet vlug een kaarsje aan .

morgen behalve psygologe ook naa de garage sinds het groot onderhoud gaan er allerlei lichtjes branden , ja al toen ik naar enschede reed



Blacky...dat was dan toch niet zo'n heel verloren dag als je zo'n mooie Japanse zonsondergang bij uw gebed en boeddha beeldje hebt gevonden.
En dat ik nu moet lezen dat je naar Enschede bent gereden met flikkerende lampskes dat is niet mooi, als het maar niet uwen olielampske was...amaai!

Ik lees net hierboven dat je ook van de psychologe het advies hebt gekregen om aan omscholing te denken.
Wij hier in Nederland hebben iets dat heet BBL, dan werk je 4 dagen in de week en gaat 1 dag per week naar school. Dus je werk is een soort stage voor je opleiding. Jongeren doen het vaak net andersom die gaan 4 dagen naar school en werken er 1 en voor mensen van onze leeftijd, jij en ik, die loon nodig hebben om te overleven is er die andere optie waar je dus geld verdiend en je zelf omgeschoold door 1 dag in de week die opleiding te volgen zodat je toch je koks papieren of restaurant papieren kunt hebben.
Wat men ook veel doet is de papieren van iemand kopen dus dan begin je een restaurant en betaal je iemand die koks papieren heeft voor een bepaald aantal werkuren en doe je het meeste werk zelf.

Ga maar even lekker slapen Blackskie ....en dan goed eten. Want je doet toch wel met mij mee vandaag en laat de eerste staan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

An ik heb de heel nacht liggen denken over je antwoord gisteren dat het niet allemaal kan liggen aan dat je het zelf moet doen.
Dat er anders geen anti depressieve medicatie worden voorgeschreven.

Ik heb ook heel veel periodes van heftige depressiviteit gekend die ik meestal met drugs en alcohol doorkwam en heel veel huilen.
Vaak gedacht een einde aan mijn leven te willen maken
Gewoon niet het gevoel te hebben dat ik in deze wereld hoorde en dat mensen me niet begrepen en dat ik vooral geen grip op de wereld kon maken. Dat ik altijd als een buitenbeentje overal bij bungelde.
Maar toen ik met de hard drugs stopte werden deze emoties wat minder heftig en toen ik met de drank ging minderen werden ze weer minder heftig.
Als ik nu nog wel eens zo lamlendig ga voelen en denken en me het liefste verzuip onder een dekentje op de bank of weg blijf zakken in mijn bed dan zeg ik tegen mijn man: " Het begint weer, ik zak weer weg van de wereld, ik voel me twee mensen, eentje die blijft koken en boodschappen doen en eentje die zich geestelijk steeds meer gaat afzonderen van de omgeving.
Het voelt een beetje als autisme, als een soort wolk waar ik in terecht kom , een bubbel om me heen waar ik niet veel meer door voel of meeleef.
Hij heeft nu geleerd en het werkt voor ons...om me dan dwingend toe te spreken en dingen te zeggen als:
Het gebeurt niet hoor, hou op zo depressief te zitten doen!
Pull yourselve together!
Hou op zo zielig te doen en ga je zegeningen tellen
Stop met rond zitten en ga wat doen, beweeg je.

Want als ik het wegzakken te lang toe laat weet ik vaak niet hoe ik weer terug moet komen.
Maar door het eerste signaal al aan te geven aan mijn man kan ik tegenwoordig me beter verzetten tegen die gevoelens van je weg willen laten zakken, niet meer te willen voelen, denken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...