safidepafi Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Lieve mensen die zich druk maken waarom het op het forum soms zo stil is...dat komt volgens mij voort uit het feit dat we de laaste dagen heel heftige discussies hebben gehad en niet zoals Tina of Pippie dachten aan een openingsdraadje of openhartigheid..Er zijn drukke dagen en rustige dagen.Het is goed , toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Benthe...je bent toch niet boos op ons?Natuurlijk weten we hoe je dingen zegt en natuurlijk denken we daar ook vaak aan.En natuurlijk heb jij 7 maanden niet voor nop geschrven..je hebt toch een heel speciaal plekje op het forum...jij heks!Kom laat even wat van je horen...we maken ons zorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 ohohoh, ik kwam daar terecht nadat ik bij de huiartsenpost was geweest, nou ja mijn been zit er nog aan,Was zelf ook liever naar een ander ZH gegaan maar was zo overrompeld dat ik nu dit weer had dat ik er niet bij na heb gedacht.Nou het geeft de burger weer moed wil graag weer een beetje mobiliseren, dus ik hoop morgen 7e dag weer een beetje makkelijker te kunnen bewegen. :light:Bedankt voor de uitleg Dani kan ik nog even denken over het kleurtje, ik denk zwart want nu wil iedereen er al op schrijven en daar voe ik niet zoveel voor.Groetje, je hoort het morgen :)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Safi:brokenheart:Begrijpelijk dat je man vindt dat je een beetje FDB moet worden, je steekt er ook heel veel tijd en energie in, positieve energie welteverstaan.Maar je gaf het zelf al een beetje aan van de week, voor mij is het nu omdat ik thuis ben dat ik veel tijd heb maar als ik weer uit de voeten kan en weer aan het werk ben wordt het ook minder, een groot voordeel is dat morgen al dag 7 ingaat hierdoor, dus ik blijf nog wel vaak forummen zolang het kan.Ik zal je wel missen was al een beetje bezorgd maar nu gerust.:)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ik heb voor jeans-blauw gekozen, stond wel leuk onder mijn (3/4) spijkerbroeken.Maar gein.... heb op de poli ook spierrrollende, sportschoolachtige, spierbalachtige, figuren zien rondlopen die hun polsen c.q. enkels in het knal-roze lieten zetten. Om jaloers op te worden...... sch*t aan alles en iedereen. Dus ter overweging? Oranje zit ook in het assortiment. .Tip: als je een artistiek gipsmeester vindt dan kun je ook vragen om 2 (gekleurde) gipsrolletjes. Ben je een noviteit en wellicht over veel jaren veel geld waard als kunstobject.Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ik ben net pas thuis van het werken en daarna hond uitlaten. Er zijn soms van die dagen dat ik minder tijd heb om te schrijven, ik vermoed dat Benthe vandaag misschien een wat zwaardere behandeling moet ondergaan en dat ze fysiek niet in staat is om te schrijven, ze ligt niet voor niks in het ziekenhuisSoothe heeft het denk ik druk met zijn vriend en Kohtje met Knuffie en zichzelf, en voor hetzelfde wordt het vanavond opeens weer beredruk.Dat het nu even rustig is heeft echt niks te maken met mensen hier of berichtjes.Het is toch eigenlijk wel grappig dat er afgelopen zaterdag gewoon een receptie van 'ietwat fobische mensen' was, het is ook raar dat je mensen zo goed kent en dan ze opeens in het echt ziet. Je kent elkaar niet en toch ken je elkaar, en dat is best verwarrend. Het is tegelijkertijd vertrouwd en onbekend. Zoiets heeft tijd nodig om een plek te krijgen dus. want bij denk ik iedereen heeft het toch wel zijn sporen achtergelaten. Een volgende keer, en zeker als we dan kiezen om iets actiefs te doen zal het vast makkelijker gaan.Nou, ik ga even eten en mijn Harddiskrecorder uitproberen, dus kijken of die Monk heeft opgenomen, kan ik tijdens het eten lekker kijken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 zo hier ben ik weer en gelukkig een beetje rustiger .tapas ik hoop dat jij gelijk hebt wat benthe betreft en dat ze vandaag een beetje een zware dag heeft , en dat het niet is om wat er hier gisteren geschreven is dat ze vandaag geen berichtje plaatst ppff klinkt raar wat ik nu schrijf ;-( in de tijd dat ik in de gips zat was het maar een halve , omdat mijn enkel verwond was moest die iedere dag verzorging hebben en dus kozen ze voor een halve gips ppff een verpleester was vergeten om tussen de wond en de gips een speciaale watte te steken , hierdoor is de gips in kontakt gekomen met de wonde en is beginnen onsteken leuk mensen amai de enige te kiezen kleur in spanje was wit tapas wat jij jou gekocht hebt die movie box is dat wat wij in belgie een digibox noemen ??en wat is een VU ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 bericht was ineens ribbedebie charlie fijn je te lezen , hopelijk is het de juiste click geniet van je kleinkinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Hahahaha,Ja we gaan er ook maar een beetje gein van maken, ja idd zo een lekkere spierbundel met een rose gipsje om te gillen , ik laat het maar allemaal gebeuren en wie weet kom ik nog met een maf kleurtje tevoorschijn:oNou ik heb ook sch@t aan alles:) als ik maar weer een beetje in de huppelen zal het me aan mijn r@@t roesten wat voor kleur erom zit.Hoezo, Amsterdams?;)Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 quote: Originally posted by: DaniIk heb voor jeans-blauw gekozen, stond wel leuk onder mijn (3/4) spijkerbroeken. Maar gein.... heb op de poli ook spierrrollende, sportschoolachtige, spierbalachtige, figuren zien rondlopen die hun polsen c.q. enkels in het knal-roze lieten zetten. Om jaloers op te worden...... sch*t aan alles en iedereen. Dus ter overweging? Oranje zit ook in het assortiment. . Tip: als je een artistiek gipsmeester vindt dan kun je ook vragen om 2 (gekleurde) gipsrolletjes. Ben je een noviteit en wellicht over veel jaren veel geld waard als kunstobject. Dani Wel goed voor mijn eigenwaarde!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 In het begin op dit forum was dit tempo heel normaal hoor, met dit aantal berichtjes, ik maak me er ook niet zo'n zorgen over.Er is een aantal mensen dat minder probeert te forummen..... en als dat de die-hards zijn, tja dan wordt het snel rustiger.Ik verwacht er niet meteen een "complot" achter, ik heb besloten om dat maar niet te doen, want daar word je ook niet gelukkig van, toch.Vanavond ben ik er ook niet. Ik ben wel thuis maar...... ik doe mee aan de ADB chat met een aantal deelnemers van half 9 tot half 10. Ben erg benieuwd wat daar uit komt rollen. Het is puur een pilot dus alle deuren en ramen staan open voor alle mogelijkheden. Dus wel spannend, maar ook weer niet, omdat "alles" goed is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Blacky,Hahahahahah ik lach je toe hoor Vu is Vrije Universtiteit een academisch ziekenhuis in amsterdam.Dus het is geen een .En trouwens je mag jezelf een pluim geven dat je ook deze dag weer goed bent doorgekomen, weet je nog dat we het van de week over de struisvogel hadden?Nou dit is hetzelfde.:present:Cheapau Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 stien, jani, blacky, lunalee, albertina, water, CPAS, Sandra, houtjeer zijn er toch 9 ingelogd, en ik heb alleen jani en lunalee vandaag niet gezien, maar dan lezen ze alleen mee, dat kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Oeps Tina,Ga je blijdschap over loopgips gelijk weer temperen. Want met loopgips mag je namelijk niet gelijk weer gaan lopen. Verantwoord is 5 kg. extra belasting per week. Dus krukken blijven noodzakelijk tot je het gewenste belastingsgewicht hebt bereikt.Tip voor je werkgever: Als hij er belang bij heeft dat je weer aan het werk gaat dan zou je kunnen overwegen om hem de taxikosten te laten betalen. Omdat je zelf niet mobiel bent. Er zijn werkgevers die dit vergoeden. Waaronder de mijne. Omdat het aantrekken van een uitzendkracht duurder bleek te zijn dan het vergoeden van mijn taxi-kosten hebben we uiteindelijk besloten dat ik met mijn gipspootje weer een aantal uren aan het werk ging. Alles beter dan het helemaal wegvallen van mij.Mocht je er belang bij hebben: Ik heb het tel.nr. van een Taxi-vervoerder die werkt onder de tarieven van het TCA en die korting geeft voor vaste klanten. Dus voordelig en aantrekkelijk voor je werkgever. Taxi-kosten voor ziektes, zijn overigens ook aftrekbaar voor alle belastingaangiftes-invullers onder ons, als je post bijzondere ziektenkosten hoog genoeg is. Maar daar komt CPAS ook ongetwijfeld wel mee als ze aan haar studie begint en ons gaat begeleiden van boekhoudkundige adviezen .Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Goedenavond!Als het hier te stil is wil ik wel even herrie maken? Versterker op 7 enzo?Anyway, het kan natuurlijk niet iedere dag 300+ berichten zijn... dus gewoon doorkleppen hoor! Ik post toch al nooit zo veel, maar vanavond ben ik ook wat stiller want er is weer eens een Star Wars film op. Star Trek is natuurlijk nog veeeeel beter, maar goed... we doen het er maar mee. Fijn om te lezen dat het met iedereen (naar omstandigheden redelijk) goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Dani,Ja daar heb ik het al met mijn werkgever over gehad ben nl. al een tijdje uit de roulatie door 2 x een operatie en was net 3 dagen aan het werk toen dit gebeurde.Ik kan niet mijn eigen werk doen want ik loop en sta erg veel, maar ze vinden het prima als ik weer een beetje mobiel ben dat ik weer kom werken en dan op kantoor, ik vind het prima dus dat valt vast te regelen.Thanx voor de tip Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Balcky ....VU is de vrije Universiteit, het gemeentelijke ziekenhuis in Amsterdam van oudsher. Ook kent men het AMC (academisch medisch centrum) De laatste is van oudsher een religeus ingegeven ziekenhuis voortkomend uit het Lieve Vrouwen Gasthuis. Christelijk en nonnentjes ingegeven dus.Tegenwoordig zijn het beiden 2 Universitaire Centra in Amsterdam. Met beiden dezelfde expertise op Academisch nivo. Mijn grapje aan Tina was dan ook een kwinkslag. In het VU is ze in net zo'n goede handen als bij het AMC. Maar onderliggende rivaliteit is toch geoorloofd? Al was het maar bij grap?Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ook wel lekker luxe om met de Taxi naar het werk te gaan een limousine mogen ze ook sturen,zo blij zal ik zijn als ik tussen deze 4 muurtjes vandaan ben. Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blacky Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 zo adb'erkes , ik log uit en ga eens naar mijn groepje toe wat geleden is sinds 9 november zal ze een gelukkige nieuwjaar gaan wensen .er is hier in belgie niets op den tv zelf geen film met doris day tot na 22 uur doei doei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sammy Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Safi, heel begrijpelijk hoor dat je wat minder vaak aanwezig zult zijn.Maar we willen je niet helemaal missen natuurlijk. Ik vind jouw postings altijd gezellig en leerzaam.En je ziet hier toch altijd wel wie er wel of niet werk buiten de deur heeft. Dan kun je nu eenmaal minder tijd aan het forum besteden. Neem corinne. Toen ze werk vond is ze nog maar een kwart van de tijd aanwezig dan daarvoor.En Benthe zal toch niet wegblijven ,omdat er op haar posting kritisch gerageerd werd.Ze is een hele sterke vrouw. Dat blijkt ook wel hoe ze met haar ziekte omgaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dani Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Tina dat was bij mij hetzelfde, was net weer aan het reïntegregren na mijn burnout en brak toen mijn enkel. Drie weken op rondgelopen omdat een plaatselijk ziekenhuis dacht dat het hier om een verstuiking ging en men x-foto's niet nodig vond. Zwachteltje was voldoende.Uiteindelijk na heel veel aandringen erop gestaan dat er hier in een academisch ziekenhuis foto's werden gemaakt met als gevolg dat ik gelijk in een rolstoel werd gezet, in het gips ben gezet, geopereerd, en nu een plaat en 5 schroeven rijker ben in mijn enkel. Het kuitbeen stond 90 graden gedraaid op mijn enkel. En daar had ik drie weken op rond gelopen. Welliswaar met een kruk en veel pijn.Gek genoeg ging hier de ziektemelding van de reïntergratie ook over op een nieuw ziektegeval en ben ik ook door de al zo zalig-makende wet Poortwachter gekort op mijn inkomen. Je kunt bellen wat je wilt maar verschil zien ze niet. Puur de 1e ziekmelding telt. Dat ik in mijn burnout-periode tig keer weer aan het werk ging voor een aantal uren telde niet. De eerste datum gold. Ondanks mijn goede wil en inspanningen. Dat er daarna een 2e ziektegeval aanbrak was ze een worst. Reden dat ik ook maar weer aan het werk ging, moest wel met mijn 70% inkomen. Gelukkig werkte mijn werkgever mee en kreeg ik aangepast werk. Normaliter moet ik ook veel lopen maar dat alles hebben we toendertijd aangepast en herverdeeld. Zat hele dagen achter een buro met mijn beentje op een verhuisbox. En mijn eigen taxi-chaffeur.Maar, gein, ook dat bleek een utopie te zijn. Dat bleek nog midden in mijn alcohol-periode te zitten waarop ik dus eens prompt me versliep in de nevelden waarin ik leefde. Taxi-chaffeuer werd zo ongerust dat ik wakker geklepperd werd door de politie aan mijn deur. Om je rot te schamen.Kortom, Ik zou maar eens met die werkgever van je om tafel gaan zitten. Ook ik heb keer op keer geprobeerd te werken. Gebleken is dat er meer mogelijk is dan je verwacht en denkt.Groet, Dani Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tapas Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Ben ik blij dat ik nog nooit iets gebroken heb zeg... maar goed om te weten dat er een regeling is met die taxivergoeding.Wat voor werk doe je op schiphol Tina? Ik heb er ooit een uitzendbaantje gehad bij de IHD, mensen met een handicap vervoeren van en naar het vliegtuig of bij het overstappen. Met rolstoel of elektrische (golf)kar, dat laatste was wel erg leuk vooral als het heel stil was, lekker scheuren over schiphol hihiSchiphol is echt niks voor mij, te groot, te commercieel, te hoge werkdruk en te hiërarchisch en als IHD-er stond je echt bijna onder aan de sociale ladder, alleen de schoonmakers stonden geloof ik nog lager, maar ik vond het wel bijzonder om mee te maken hoe de wereld achter de aankomst en vertrekhallen was.Ik ben zo ook even een uurtje weg, net zoals Houtje... de eerste keer chatten met tactus, een pilot om uit te proberen of dit een toevoeging voor hun behandeling zou kunnen zijn. Ik vind het wel spannend en ben benieuwd hoe het in zijn werk gaat en of het wat toevoegt. Jullie horen dus nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Dani, misschien een domme vraag. De eerste datum van ziekmelden geld die voor een heel jaar daar na? Ik bedoel ook al heb ik nu een half jaar weer volop gewerkt en me nu bv weer ziek meld, tellen ze dan dat half jaar ook als ziek mee? Dan bedoel ik niet het therapeutisch werken wat je móet in de ziekte wet/ nu poortwachter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 24 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Hoi allemaal,Nog niet bijgelezen en ik moet zo uitloggen, want ik doe mee aan die pilot van Tactive.Dus tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 januari 2008 Niet van toepassing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden