Spring naar bijdragen

Maandag 28 januari! :D

Leeuw

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Meedoen,
Heel erg gefeliciteerd met je 100 dagen.
Kom je in het vervolg wat vaker langs?
Ben wel heel blij dat het zo goed met je gaat.
Je wordt vast ook nog wel eens SDB.

@Stien,
Wortels in huis halen, schillen en in de koelkast klaar hebben staan.
Knabbelt lekker weg. Maakt een herrie, is gezond en geeft een voldaan gevoel in je maag.
Ter afwisseling kun je een stuk komkommer nemen.
Kies maar, konijnenvoer genoeg! Ik vind dat soort snoep lekker.

@Blacky,
Even een krakkemikkige vergelijking tussen het sociaal stelsel van België en Nederland.
WW = den dop (UWV zorgt voor de uitkering - je moet wel bij het CWI ingeschreven staan (buro voor arbeid)
ZW = ziektewet (het eerste jaar betaalt de werkgever, daarna de uitkeringsinstantie UWV)
na de ZW kun je in de WIA komen (Wet Inkomen en Arbeid), dat is een ivaliditeitsuitkering (ook door UWV), vroeger had je de WAO (Wet ArbeidsOngeschiktheid).
Dan is er nog de AOW en dat is het kleine pensioentje dat je krijgt via de loonbelastingheffing.
Het OCMW komt overeen met de bijstand hier.
Kunt ge het allemaal nog volgen? Ik niet altijd.
En cocq au vin heb ik nooit gelust.

@Anjo,
Ik heb eens codeïne voorgeschreven gekregen. Dat had bij mij totaal geen effect.
Ik hoef bij de apotheek niets bij te betalen voor de Refusal, alleen voor de Thiamine, beide worden mij voorgeschreven door de huisarts.
Ribeye kun je evt. opbakken of koud eten met een warme jus. Het laatste vind ik het lekkerst.
Vergat erbij te schrijven dat je hem dan het best in reepjes kunt snijden.

@Charlie,
Die man van je speelde paashaas, al lag dat ws. niet in zijn bedoeling.

He, dat doet me eraan denken dat ik er nog wel eens een in het washok zette, achter de wasdroger.
Toen die maart vorig jaar gerepareerd moest worden, ontdekte ik gelukkig voor de monteur er was die fles. Tja, toen dronk ik nog veel.

Ja, de koorleden waren weer redelijk goed bij stem, zo net voor de pauze werd het wat schor (ook bij mij). Volgende week zal iedereen er wel bovenop zijn. Trouwens we hadden een klein feestje. Een van de echtparen was 55 jaar getrouwd. Dat is wel een gevulde koek waard.

Zo, ik heb niet op iedereen persoonlijk zitten reageren. Neem mij dat a.j.b. niet kwalijk. Het is al laat op de avond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

was mooie film mooie vrouw jennifer lopez maar ook een heel knappe man deed mee met van die mooie blauwe ogen , ik had de film onlangst al gezien maar vondt het weer de moeite waard .
corinne bedankt ivm de vertaling van dop en ziektewet en noem maar op .
ik dacht dat men in belgie vanaf week twee betaald word door het ziekenfonds is ongeveer de helft van mijn normale loon .
charlie ik gooiede de fleseen of bricks dadelijk in de grote vuilbak op straat , wie spanje kent weet wat ik bedoel met die grote gore groene bakken .
luitjes ik duiken onder ben moe .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Corinne,

Codine heeft niet bij iedereen hetzelfde effect maar ik was altijd al bang dat mijn kinderen de foute weg in zouden slaan. Bleek dat ik dus bang was voor het kind van mijn ouders.:$

goed idee, om die ribeye in reepjes even op te bakken. Hij zegt meestal nog steeds moeee als ik hem opdien dus dat moet lukken.

Lunalee, hoe gaat ie?

Trees,
mijn poppedeintje is ook in April geboren. Het is een vreemd gevoel, het voelt zo ontzettend eigen.
Ze ziet mij niet zo vaak maar we bellen vaak en ze is altijd blij om haar OPA weer te spreken.
Er is daar iets mis gegaan in de vertaling. Moet wel toegeven dat ik het een stuk gemakkelijker vind nu ze kan praten.
De bevalling vond ik een ramp, ik krijg liever een zesling dan dat mijn kind een bevalling moet doorstaan.
Gewoon over je laten komen en lekker van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo... en toen was ik er weer van werk en mijn huisgenotes waar ik nog gezellig mee kletste.

WC is overgestroomd... sommige huisgenoten melden ook nooit iets als het kapot gaat.

Anjo... ik leef met je mee, ik zit hier met 5 'kinderen' opgescheept in het studentenhuis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...